پلیس و آژانس مبارزه با بیماری‌ها و پیشگیری اعلام کردند مقام اماراتی که به همراه وزیر بهداشت امارات در کنفرانس جهانی امنیت بهداشت در سئول در ۳۰ سپتامبر (چهارشنبه ۹ آذر) حضور داشت، یک کارمند زن کره جنوبی را مورد تعرض قرار داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهریار- رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران از دستگیری چهار مأمور قلابی در شهر اندیشه خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان مسلحانه که از شهروندان با تهدید و ایجاد رعب و وحشت سرقت می‌کردند، خبر داد.
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از بازداشت و شناسایی متصدی این بنگاه به هویت مشخص توسط پلیس دستگیر و بنگاه مربوطه نیز با دستور مقام قضایی دادسرای ۵ تهران پلمب شد.
یک مقام مسوول با بیان اینکه کارشناسان تاریخچه اشیای عتیقه کشف شده را مربوط به دوره قاجار و امپراتوری عثمانی می‌دانند، گفت: در این رابطه یک بانوی تبعه افغانستانی دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.
با توجه به شدت درگیری ماموران حاضر در محل با دستور مقام قضائی تعداد سه نفر از درگیر شوندگان را دستگیر و در این نزاع تعداد دو نفر از عوامل درگیری به قتل و تعداد هشت نفرزخمی شده که به بیمارستان منتقل شدند.
با حصول ادله و مستندات متقن، رئیس شورای اسلامی نسیم شهر و یکی از اشخاصی که به عنوان کارچاق کن عضو شورا در خارج از این نهاد مردمی فعالیت داشته نیز با حکم مقام قضایی دستگیر شدند.
این مقام انتظامی در ادامه اظهار کرد: سرانجام با تلاش مستمر پلیس و تحقیقات و بررسی های صورت گرفته درکمتر از ۴۸ ساعت، محل اسارت این گروگان شناسایی و جوان ربوده شده آزاد و عاملان اصلی این گروگانگیری طی یک عملیات غافلگیرانه، قبل از هرگونه اقدامی دستگیر شدند.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به شناسایی متهم و هماهنگی با مقام قضایی برای دستگیری متهم، گفت: ماموران در جریان یک عملیات پلیسی در تاریخ بیست و پنجم خرداد ماه متهم را که درحال اغفال شهروند دیگری بود، مشاهده و دستگیر کردند.
قوه قضاییه اعلام کرد: ضارب یک روحانی در خیابان رودکی تهران شناسایی، دستگیر و تحویل مقام قضایی شد.
مقام ارشد انتظامی مشهد تصریح کرد: نیرو‌های انتظامی که تصاویری از سارق محتویات خودرو‌ها را در دست داشتند، بی درنگ عملیات دستگیری را آغاز کردند و محیط پارکینگ را به محاصره درآوردند، ولی دزد موتورسوار با مشاهده نیرو‌های انتظامی تلاش کرد تا راهی برای فرار بیابد، اما وقتی از هر سو خود را در محاصره دید، موتورسیکلت دارای پلاک مخدوش را متوقف کرد و با ترفندی خاص مدعی شد همدست دیگرش درون پارکینگ است!
در پی تلاش‌های نافرجام برای کودتا علیه دولت منتخب در قرقیزستان، ۱۱۰ سرباز و مقام دولتی طی این عملیات دستگیر شدند و کمیته دولتی امنیت ملی این کشور تحقیقاتی را در این خصوص آغاز کرده است.
سعیدی گفت: حداقل عزای عمومی باید اعلام می‌شد ولی هیچ اقدامی صورت نگرفت و تا زمانی که هیئت اعزامی مقام رهبری به استان نیامدند، واقعیت‌ها برعکس جلوه داده شد ... مردم منتظر هستند که عاملین و آمرین این حادثه تلخ در یک دادگاه شفاف محاکمه شوند که هنوز رخ نداده، اما اتفاقات خوبی رقم خورده است. تعدادی از کسانی که در آن روز تلخ به شهادت رسیدند، از سوی بنیاد شهید به‌عنوان شهید تلقی شدند و تعدادی از افرادی که در آن تراژدی تاریخی نقش داشتند، دستگیر شدند. استاندار و فرمانده نیروی انتظامی وقت جابه‌جا شدند. من این اقدامات را قدم‌های خوب اما ناکافی می‌دانم.
متهم در همان تحقیقات اولیه به اسیدپاشی با انگیزه اختلافات خانوادگی اعتراف کرد و پس از هماهنگی با مقام قضایی و برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
دادستان گرگان افزود: این فرد به همراه یکی از مدیران شهری و کارمند شهرداری گرگان بازداشت شدند.
حسین رجبی گفت: طی هفته‌های اخیر مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان در برخی استان‌ها موجب نگرانی خانواده‌ها شده و با توجه به دستورات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ریاست قوه قضاییه مبنی بر شناسایی و دستگیری مرتکبین؛ این موضوع با توجه به اهمیت و حساسیت به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.
حجت الاسلام مصدق گفت: رئیس شورای عالی قضایی عراق با تاکید و قاطعیت اعلام کردند که اقدامات حقوقی و قضایی لازم در حق کسانی که در این جنایت دست داشته اند، در هر پست و مقامی باید اجرا شود. مصداق این امر، صدور دستوری برای دستگیری رئیس جمهور سابق آمریکا در دستگاه قضایی کشور عراق است.
رشت- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از کشف محموله ۵۰ کیلوگرمی مواد مخدر در رشت خبر داد و گفت: سه قاچاقچی دستگیر و به مقام قضائی معرفی شدند.
وزارتخانه ۱۱ نفر از عوامل مؤثر بر نوسانات غیرعادی بازار ارز در شبکه‌های اجتماعی با دستور مقام محترم قضایی بازداشت و روانه زندان شدند. همچنین شناسایی ۳۲۰ نفر از عوامل اصلی مرتبط با کانال‌ها و گروه‌های مجازی نیز انجام پذیرفته است که به زودی اقدامات لازم جهت برخورد با این عناصر مخرب بازار ارز صورت می‌گیرد.
کرد‌های مقیم پاریس معتقدند این حمله یک حمله عمدی به شهروندان کرد بوده است. ساعاتی پس از دستگیری ضارب، تعدادی از کرد‌های پاریس در محل حادثه تجمع کرده و طبق گزارش پلیس، میز رستوران‌ها و سطل‌های زباله را به خیابان آوردند.
فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور ادامه داد: تا کنون ۲ نفر در این خصوص دستگیر شدند و تحقیقات با دستورات مقام قضایی ادامه دارد.
«وکیل خانواده مهسا امینی مدعی شده است که ماموران گشت ارشاد در حین دستگیری مهسا به دوربین البسه مجهز بودند که یک مقام مطلع در گفتگو با مهر این ادعا را تکذیب کرد.»
وکیل خانواده مهسا امینی مدعی شده است که ماموران گشت ارشاد در حین دستگیری مهسا به دوربین البسه مجهز بودند که یک مقام مطلع در گفت و گو با مهر این ادعا را تکذیب کرد.
با کشف جسد، بررسی‌های تخصصی برای دستگیری متهم فراری زیر نظر سرهنگ نجفی (رئیس دایره قتل عمد پلیس آگاهی) ادامه یافت تا این که بالاخره رصد‌های اطلاعاتی نشان داد وی به شهرستان زابل گریخته است؛ بنابراین ادامه دستورات قضایی توسط قاضی محمد صیادی (بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب زابل) صادر شد و کارآگاهان با هدایت و راهنمایی‌های مقام قضایی موفق شدند متهم ۳۱ ساله را در زابل دستگیر و به مشهد منتقل کنند.
جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: پس از بررسی بیشتر مشخص شد این دو زن با سوءاستفاده از عدم حضور مادر نوزاد اقدام به سرقت دو دستگاه تلفن همراه از اتاق کرده بودند با هوشیاری پلیس و عوامل نگهبانی در صحنه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ