جریانی که بواسطه احکام رسمی قضایی کشور، خطر حذف از فوتبال را بالای سر خود می‌دید، آخرین تیر خود را نیز برای بقا و فرار از پاسخگویی به نهادهای قضایی شلیک کرد و علیه منافع ملی گزارش‌هایی را به فدراسیون جهانی فوتبال ارسال کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای نویسندگان نامه که نسخه‌هایی از آن در راهرو‌های مجلس میان نمایندگان مجلس توزیع شده و در کمیسیون فرهنگی در دست «بررسی فوری» است، جای سؤال است که «وزیر محترم در کارمند خویش چه خصوصیت بارزی دیده و چه شاهکار مدیریتی در وجود او کشف کرده که حاضر شده با زیر پا نهادن نص صریح قانون به او اجازه تاخت و تاز در میدان انتخابات ورزش سوارکاری داده است؟!
در حالی مسئولان خبر از امکان واردات میلیون ها خودروی خارجی به کشور می دهند که با گذشت حدود ۶ ماه از ثبت نام برای خرید و البته حدود یک سال از آزادسازی واردات، خبری از خودروهای خارجی نیست.
نامه فوری خطیر به شباب برای جذب دوباره قائدی
علی امیری با ارسال نامه ای به حجت کریمی، استعفای خود را از سمت قائم مقامی باشگاه استقلال اعلام کرد.
معرفی نیکبخت به مجلس برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی در اجرای اصل ۱۳۳ قانون اساسی انجام شده است. سوابق آموزشی، علمی، پژوهشی، مدیریتی و برنامه‌های فوری و اولویت‌دار نیکبخت به پیوست نامه رئیس جمهور به رئیس مجلس ارسال شده است.
لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب که به پیشنهاد قوه قضائیه به دولت ارسال شده بود پس از تصویب به صورت دو فوریت با نامه رئیس جمهور به رئیس مجلس تقدیم شد.
نماینده ادوار مجلس گفت: امام به انحصارطلبی که بعد از ایشان مُد شد، اعتقاد نداشت و عمل نکرد ... در تاریخ بماند، در همین دوره آخر، من کاندیدای مجلس شدم یکی از دوستانی که به لحاظ فکری نسبتاً با من نزدیک است و عضو شورای بررسی صلاحیت‌ها بود، به من گفت که صلاحیت شما را بر اساس نامۀ ساواک در سال ۵۴ رد کردند!
وزیر اقتصاد طی نامه‌ای به رئیس جمهور خواهان همکاری فوری دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های مختلف برای تعیین فهرست کالا‌های اساسی، دارو، واکسن، تجهیزات پزشکی، شیرخشک، مواد اولیه، ماشین‌آلات و تجهیزات تولیدی، صنعتی، معدنی، کشاورزی و... شد.
مینی پیتزا تابه‌ای همان طور که از نام این غذا پیداست در تابه دو طرفه تهیه می‌شود و بافت بسیار نرمی دارد. در تهیه خمیر این مینی پیتزا از خمیرمایه فوری استفاده می‌شود که دیگر نیازی به عمل آمدن ندارد و خیلی راحت‌تر می‌توانید تهیه کنید.
مدافع پرسپوليس به دلیل آسیب‌دیدگی در نیمه اول تعویض شد و مراحل درمانی خود را با انتقال به بیمارستان دنبال خواهد کرد.
چت جی‌پی‌تی می‌تواند به عنوان دستیار نوشتن و شریک فکری استفاده شود. بدین صورت که یک متن اولیه مقاله، سخنرانی و نامه از چت‌جی‌پی‌تی خواسته و دریافت شود و سپس از سوی فرد کارشناس اصلاح شود و بهبود و ارتقاء یابد.
سیاوش یزدانی با عقد قراردادی دو ساله و نیمه به سپاهان پیوست
سرهنگ معظمی گودرزی با اشاره به فرصت طلبی کلاهبرداران اینترنتی در زمان ثبت نام خودرو ادامه داد: برخی آگهی‌های فروش با قیمت‌های اغواکننده و دروغین و یا زمان تحویل فوری چند روزه، کلاهبرداری بوده و قصد فریب شهروندان را دارد. همچنین برخی از افراد سودجو نیز خود را فردی دارای ارتباط با واحد فروش شرکت‌های خودروساز معرفی کرده و از ان طریق ادعا می‌کنند که می‌توانند با دریافت مبلغی خودرو را خارج از نوبت برای متقاضیان تهیه کنند که شهروندان باید نسبت به این موارد نیز هوشیار باشند.
رئیس کمیته دانش‌بنیان و اقتصاد دیجیتال مجلس گفت: شورای عالی امنیت ملی طی نامه‌ای به مجلس خواستار تدوین و تصویب قوانین مورد نیاز در حوزه صوت و تصویر فراگیر با قید فوریت شده است.
مرادی‌پور گفت: براساس هشدار فوری سازمان هواشناسی تا دو ساعت آینده در نیمه جنوبی استان بوشهر و نیمه غربی استان خوزستان شاهد بارش شدید باران و احتمالا وقوع سیل خواهیم بود.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی نام ۱۶ بازیکن را برای حضور در برنامه‌های آتی پیش‌رو اعلام کرد. در این فهرست چهره‌های جدیدی نیز به چشم می‌خورند.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی نام ۱۶ بازیکن را برای حضور در برنامه‌های آتی پیش‌رو اعلام کرد
رئیس جمهور سابق آمریکا، برگزاری مجدد انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ یا اعلام نام او به عنوان «پیروز برحق» در آن انتخابات را خواستار شد.
باشگاه استقلال اعلام کرد در صورت تداوم تصویربرداری به شکل کنونی از دیدار این تیم مقابل مس کرمان، در نیمه دوم در زمین حاضر نخواهند شد!
با توجه به اعلام رضایت یحیی گل محمدی برای جدایی شرزود تمیروف، با نظر سرمربی سرخپوشان این تیم به زودی مذاکره با یک گزینه دیگر را در دستور کار قرار خواهد داد.
دو نفر از نمایندگان به عنوان ناظران مجلس شورای اسلامی در شورای عالی استاندارد انتخاب شدند.
تعداد نمادهای زیادی در بورس وجود دارد که روزانه رصد کردن آن ها و یافتن سهام مستعد رشد کار بسیار سختی است. از این رو سعی می شود در این صفحه فیلترهای مهم و خروجی های آن ها روزانه بارگذاری گردد. این خروجی ها به هیچ عنوان سیگنالی برای خرید و فروش این سهم ها نیست و برای رسیدن به مرحله خرید یا فروش یک سهم باید موارد دیگر نیز مورد بررسی قرار گیرد.
چند سالی است که با فرا رسیدن فصل گرم سال، ناترازی در مصرف برق به یکی از دغدغه‌ها و موضوعات مهم جامعه تبدیل می‌شود و مدیریت مصرف برق به عنوان راهکاری متداول در دنیا مورد توجه قرار می‌گیرد، اما از این راهکارها قرار است چه نتایجی حاصل شود؟
درحالی که در فروردین ماه رشد نقدینگی منفی بوده، به نظر می‌رسد سیاستهای پولی برای کنترل کوتاه مدت تورم نباید منجر به کاهش سرمایه در گردش بخش تولید شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ