با گذشت یکسال از وعده ساخت یک میلیون واحد مسکونی در هر سال و ابلاغ دستورالعمل اجرایی اعطای تسهیلات احداث و نوسازی مسکن بانک مرکزی، همچنان از جزئیات انجام آن خبری در دست نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهردار منطقه ۸ تهران گفت: با آغاز عملیات احداث دوربرگردان سواره‌رو غیر همسطح شمال به شمال بزرگراه شهید باقری، پل هوایی عابر پیاده معارض جمع آوری شد.
در ساعت ۸ صبح امروز در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید سلیمانی محدوده دور برگردان کرمان، یک دستگاه وانت پیکان به رانندگی فردی ۴۰ ساله و بدون گواهینامه به علت خستگی و خواب آلودگی از سطح سواره رو خارج شده پس از برخورد با چند اصله درخت وارد پیاده رو می‌شود. این وانت سپس با عابر پیاده که دختری ۱۸ ساله و بر روی جدول داخل پیاده رو نشسته بوده برخورد که متأسفانه وی در دم فوت می‌نماید.
شهردار منطقه ۸ تهران از احداث پروژه دوربرگردان غیر همسطح بزرگراه شهید باقری-جانبازان با هدف روان‌سازی ترافیک در سطح محدوده این منطقه خبر داد.
مدیرکل برنامه ریزی و توسعه شهری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، از رفع معارض تاسیساتی پایه‌های شبکه برق ۲۰ کیلو ولت در پروژه احداث پل دوربرگردان شرق به شرق بزرگراه شهید آوینی خبر داد.
مدیرکل برنامه ریزی و توسعه شهری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، از رفع معارض تاسیساتی پایه‌های شبکه برق ۲۰ کیلو ولت در پروژه احداث پل دوربرگردان شرق به شرق بزرگراه شهید آوینی خبر داد.
سینا اسدبیگی یکی از بازیکنان خوب پرسپولیس در نیم فصل اول لیگ برتربود.
تصاویری دیدنی از فروش انار در زمان قاجار باقی مانده است. در این تصاویر دوره‌گردان انار را با قاطر حمل می‌کردند./ منبع: همشهری آنلاین
مانی حقیقی، فیلمساز ایرانی که هم به عنوان نویسنده و هم بازیگر با فرهادی همکاری کرده بود نیز مدعی شده که فیلم «گذشته» فرهادی بر اساس اپیزودی از زندگی خودش ساخته شده است. او مدعی است که فرهادی هرگز اجازه استفاده از داستان زندگی‌اش را نگرفته و تنها زمانی که از حقیقی درخواست بازی در این فیلم را داشته، این موضوع را با او در میان گذاشته است. حقیقی در این باره می‌گوید: «عجیب است که یک نفر به داستان زندگی شما گوش کند و برود و فیلمنامه ای درباره آن بنویسد و به شما بگوید "دوست داری در این فیلم بازی کنی؟" این نوعی راه دوربرگردان برای برقراری ارتباط است، اما برای من توهین‌آمیز نبود.»
شهردار منطقه ۱۳ از بازگشایی دوربرگردان شرق به شرق محور خیابان پیروزی تقاطع بزرگراه امام علی (ع) پس از کارشناسی های ترافیکی و طرح در کمیته‌های مربوطه در شهرداری تهران و پلیس راهور خبر داد.
اصلاح‌طلبان و تدبیری‌ها علی رغم اینکه در صحنه سیاسی تلاش کرده‌اند که صفوف خود را از هم جدا کنند اما برای احیای حیثیت سیاسی خود بار دیگر حاضر شدند با هم در یک مسیر مشترک قرار بگیرند.
پس از برگزاری نشست اضطراری هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال صبح امروز برگزار می‌شود.
پيرو برگزارى نشست اضطرارى اعضاى هيات رييسه فدراسيون انتخابات طبق موعد مقرر برگزار مى شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ