یک هوادار آلمانی به دلیل پوشیدن پیراهنی که پشت آن شعار سلام نظامی هیتلر درج شده بود، پنج سال از حضور در استادیوم ها محروم شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پنجم تیرماه ۱۳۹۷ یکی از روزهای تلخ اما بیادماندنی فوتبال ایران است.
لیونل مسی پنج سال پیش پیش بینی کرده بود که روزی برای اینتر میامی، تیم دیوید بکام، بازی خواهد کرد. اتفاقی که بالاخره رخ داد.
رجب طیب اردوغان وعده «قرن ترکی» تازه‌ای را می‌دهد. حامیان او می‌گویند که او توسعه بیشتر و ترکیه‌ای قوی‌تر به ارمغان خواهد آورد. منتقدان‌اش می‌گویند کمتر به آتاتورک شبیه خواهد بود و بیشتر اسلام‌گرا خواهد شد و آینده‌ای تاریک‌تر خواهد داشت.
رئیس ستاد اربعین گفت: گذرنامه ویژه اربعین به مدت پنج سال اعتبار دارد و قرار است با هزینه کمتر و تنها برای سفر اربعین صادر شود.
حتی واقع گرایان که بر اهمیت نیرو‌های ساختاری بزرگ تاکید می‌کنند نیز می‌دانند که رهبران در قالب افراد تصمیم گیرنده از اهمیت زیادی برخوردار هستند. نیرو‌های ساختاری آن چه را که دولت‌ها قادر به انجام آن هستند محدود می‌کنند، اما ساختار‌ها به تنهایی تعیین کننده نتایج نیستند.
هواداران پرسپولیس که در ابتدای سال باخت تیم‌شان در آزادی به آلومینیوم را دیده‌اند، زمانی به ورزشگاه باز می‌گردند که سرخ‌ها فقط به پیروزی نیاز دارند.
تیم الاتحاد عربستان با برتری مقابل الفیحا در سوپر جام عربستان قهرمان شد.
در بخشی از این طرح آمده است: اشخاص مذکور به استناد این ماده علاوه بر مجازات‌های مذکور به مدت پنج تا ده سال به محرومیت از حقوق اجتماعی و ممنوعیت به شغل و حرفه‌ای که منجر به شهرت آن‌ها شده است محکوم می‌شوند.
از یک کاوشگر اقمار یخی مشتری گرفته تا یک سفر شش روزه خصوصی به ماه و بازگشت آن به سیاره زمین سال ۲۰۲۳ میلادی دوره طلایی جدیدی از پرتاب‌های فضایی را در برابر ما قرار می‌دهد.
تهاجم روسیه به اوکراین هنوز در سراسر جهان طنین‌انداز است و زمینه را برای خشونت‌های گسترده‌تر در آینده فراهم می‌سازد.
اروپا در حالی سال ۲۰۲۲ را پشت سر گذاشت که افزون بر تحولات سیاسی، بحران‌های پیچیده اقتصادی-معیشتی بر این پهنه جغرافیایی سایه افکند؛ بحران‌هایی که بیشتر آنها در جنگ اوکراین ریشه دارد.
دنیای فناوری سال ۲۰۲۲ از معرفی آیفون ۱۴ و هوش مصنوعی برای شبکه اجتماعی و موارد دیگر استقبال کرد اما با بعضی از فناوری‌های کلاسیک و غیرکلاسیک هم خداحافظی کرده است.
کارشناسان و تحلیلگران سیاسی معتقدند در سال ۲۰۲۳ احتمال آغاز جنگ اتمی با توجه به خطر ناشی از درگیری ها در پنج نقطه از جهان افزایش می یابد.
حالا چند سالی است بزرگان پزشکی ایران درباره کم شدن تعداد جراحان و دیگر مشکلات جراحی در ایران هشدار می‌دهند. از طرف دیگر، بیماران زیادی در سال‌های گذشته بار‌ها از مجبور شدن به پرداخت زیرمیزی‌های سنگین به جراحان، ماندن در نوبت‌های طولانی جراحی، منوط شدن جراحی‌های گاه ضروری به پرداخت هزینه و... موضوعاتی است که بیماران و خانواده‌های‌شان از آن‌ها گله‌مندند.
زننده نخستین گل سنگال در جام جهانی 2022 تا همین چهار سال پیش قرارداد حرفه‌ای فوتبال نداشت!
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: در بیست و پنج سال گذشته هرچه جمهوری اسلامی را تنگ‌تر کردند جامعه اعتراضی‌تر شد و هرچه این تصلب ادامه یابد، وضع بدتر می‌شود.
این بوکسور بوکانی مدال برنز تورنمنت بین المللی جام جمهوریت قزاقستان، پنج دوره قهرمانی و ۲ دوره نایب قهرمانی لیگ ایران، ۲ طلای قهرمانی بزرگسالان کشور، مدال برنز جوانان و طلای امید‌های ایران را در کارنامه خود دارد.
خورخه سامپائولی امروز با قراردادی یک سال و نیمه و تا تابستان 2024، بار دیگر هدایت سویا را قبول کرد. او در این باشگاه جانشین جولن لوپتگی شد.
روز سه‌شنبه هشتم شهریور مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضائیه به بخشی از احکام صادره برای متهمان این پرونده اشاره کرد. بر اساس حکم صادره از سوی شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری دو اهواز، تمام ۲۱ متهم پرونده به اتهام قتل شبه‌عمد ناشی از عدم رعایت نظامات دولتی و ایمنی ساختمان منتهی به قتل ۴۳ نفر (۳۶ مرد و هفت زن) و مصدومیت ۱۳ نفر به سه سال حبس تعزیری درجه پنج با احتساب ایام بازداشت گذشته و انتشار محکومیت قطعی از طریق رسانه ملی محکوم شدند.
براساس حکم صادر از سوی شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری دو اهواز، تمام ۲۱ متهم پرونده به اتهام قتل شبه عمد ناشی از عدم رعایت نظامات دولتی و ایمنی ساختمان منتهی به قتل ۴۳ نفر (۳۶ مرد و ۷ زن) و مصدومیت ۱۳ نفر به ۳ سال حبس تعزیری درجه پنج با احتساب ایام بازداشت گذشته و انتشار محکومیت قطعی از طریق رسانه ملی محکوم شدند.
سخنگوی قوه قضاییه درباره جزییات رأی صادره اظهارداشت: علاوه بر پرداخت دیه، سقف مقرر مجازات در قانون یعنی سه سال حبس تعزیری درجه پنج با احتساب دوران بازداشت محکوم شدند همچنین محکومیت قطعی متهمان در رسانه‌ها منتشر خواهد شد.
آقای میرسلیم به اتهام اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور به پنج سال حبس محکوم شده و تاریخ شروع اجرای مجازاتش مشخص است. براساس مقررات محکومیت ایشان اجرا شده و ما تکلیف به اجرای قانون داریم
طبق گزارشی از اس‌اندپی گلوبال موبیلیتی، مصرف‌کنندگان آمریکایی از وسایل نقلیه موجود خود برای مدت طولانی‌تری استفاده می‌کنند زیرا موجودی خودروهای جدید و کامیون‌های سبک به دلیل چالش‌های زنجیره تامین محدود می‌ماند.
جشنواره پانزدهم سینماحقیقت به پایان رسید و برترین مستندهایی که در این دوره به نمایش درآمد رونمایی شد؛ مستندهایی که اگرچه آیینه تمام نمای تولیدات مستند ایران در طول سال 1399 و 1400 نیستند اما بی‌تردید می‌تواند تصویری کلی از فضای مستند ایران در این مدت به نمایش بگذارد؛ تصویری که می‌توان در قالب چند مستند مورد توجه قرار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ