چند سالی است که با فرا رسیدن فصل گرم سال، ناترازی در مصرف برق به یکی از دغدغه‌ها و موضوعات مهم جامعه تبدیل می‌شود و مدیریت مصرف برق به عنوان راهکاری متداول در دنیا مورد توجه قرار می‌گیرد، اما از این راهکارها قرار است چه نتایجی حاصل شود؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این روز‌ها که خبر آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران در کره توسط دولتی‌ها حسابی سروصدا کرده بود نرخ دلار در بازار آزاد و به تبع آن قیمت سکه با افت‌هایی همراه شدند و این نوسان برای بازار سرمایه شدت بیشتری داشت و روز گذشته شاخص افت سنگینی را تجربه کرد. در ادامه افت روز گذشته در بازار بورس تهران شاخص کل نیمه اول را نیز با رخ منفی تمام کرد؛ اما با شروع نیمه دوم در بازار سرمایه بازار در مسیر سبزرنگی قرار گرفت و در نهایت شاخص افت حدود یک هزار و ۷۰۰ واحدی را تجربه کرد تا ترمز افت روز قبل کشیده شود.
پرتو‌های گاما که نسا و همکارانش مشاهده کردند، حدود یک تریلیون الکترون ولت یا یک ترا الکترون ولت بودند که به اختصار «۱ TeV» نامیده می‌شود. این سطح از انرژی نه تنها شگفت‌انگیز بود، بلکه دیدن مقدار زیادی از آن نیز شگفت زیادی را در پی داشت.
تصاویر دلخراش از سرعت عمل پایین یک زن که باعث گیر کردنش بین در و خودرو شد و مرگ این زن را رقم زد. منبع:
امشب رئال مادرید و بارسلونا در دیداری دوستانه در داالاس به مصاف هم خواهند رفت ک یک رویارویی دیگر بین ژاوی و کارلو آنچلوتی خواهد بود. کفه ترازو به سود مربی بارسلوناست.
آمار‌های تحلیلی اخیر «لایف‌وب» که از عملکرد کاربران ایرانی در تردز طی ۱۰ روز اخیر منتشر شده است، نشان می‌دهد که متا در دستیابی به هدف خود برای تبدیل شدن به یک شبکه متن محور در حوزه سرگرمی موفق عمل کرده است. طبق آنچه آمار‌ها نشان می‌دهند، سلبریتی‌ها و اینفلوئنسر‌های اینستاگرامی تاثیر بسزایی در رسیدن متا به اهداف مدنظر خود خواهند داشت. زیرا حضور این افراد شاخص که معمولا محبوبیت زیادی نزد عموم کاربران دارند، به داغ شدن بازار تردز و انتشار بیشتر محتوا در آن کمک خواهد کرد.
پس از حضور ماموران و در بررسی محل مشخص شد یک دستگاه خودروی تریلر بر اثر نقص سیستم ترمز با ۲۱ خودروی سبک و سنگین در محور دماوند - فیروزکوه محدوده بلوار منطقه گیلاوند برخورد کرده است.
بندرعباس - رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به انجام صید ترال در گذشته گفت: اولویت نخست این سازمان حمایت از صید سنتی بود و اکنون جلوی صید ترال به روش جارو کردن منابع گرفته شده است.
عطاری نقلی او در سرگوگل شده بود کلاس درس اخلاق. کسبه محله از او منش کاسبی یاد می‌گرفتند و مشتریان و اهالی تجریش هم راه و رسم کمک به همنوع را. معروف است که حاج نقی موقع حساب و کتاب کردن، اول پاکتی که قرار بود در آن نخود و لوبیا و... بفروشد را در یک کفه ترازو می‌گذاشت تا مبادا وزن پاکت را روی قیمت جنس حساب کرده باشد.
در مستند زندگی جورجینا، همانطور که بینندگان مشاهده کردند، دکوراسیون خانه بسیار خاص است و علاوه بر آن، توسط یک باغ وسیع و یک تراس بزرگ با یک استخر احاطه شده است.
برای از بین بردن بوی بد لباس‌ها، هیچ چیز بهتر از آویزان کردن آن‌ها در فضای باز نیست. با این حال به یاد داشته باشید که منظور ما از بوی بد تنها بوی مرطوب نامطبوع است و هرگز بوی بدن یا کثیفی نیست. یک راه مطمئن برای از بین بردن بوی لباس آویزان کردن لباس‌ها در بالکن، تراس یا حیاط است، زیرا عبور هوا از الیاف پارچه باعث از بین رفتن بو‌های نامطبوع می‌شود.
این حرکت موتور‌ها پشت کامیون‌ها مخصوصا در زمستان برای کمتر برخورد کردن باد سرد به موتور سوار است که این کار بسیار خطرناک است، چون با کوچکترین ترمز کامیون موتور سوار کشته میشود.
رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت: مقام معظم رهبری در سال ۹۰ تأکید کردند جامعه مدیریتی کشور باید مسائل زنان را در تراز مسائل درجه یک کشور قرار دهد.
مرکز پژوهش‌های مجلس در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۲پیش بینی کرده است که با فرض تداوم وضعیت موجود، نرخ تورم نسبت به سال ۱۴۰۱ کمتر، ولی همچنان بالای ۴۰ درصد باشد. ضمن اینکه با وجود نرخ رشد اقتصاد پایین و نرخ تورم بالا کاهش نرخ فقر دور از انتظار خواهد بود. همچنین پیش بینی می‌شود نسبت کسری تراز عملیاتی به مصارف عمومی منفی ۲۵ درصد باشد.
رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت:رعایت فاصله طولی و رعایت سرعت مطمئنه از مواردی است که رانندگان در هنگام بارندگی باید به آن توجه کرده و رعایت کنند که اگر در یک لحظه خودروی جلویی مجبور به ترمز شود، چون مسافت توقف بیشتر می‌شود و احتمال سُر خوردگی نیز زیاد می‌گردد خطر تصادفات بیشتر می‌شود.
صالحی گفت: در حالیکه ما هیچگونه مساعدت و کمکی از طرف دولت برای حمایت از صادرات نداریم، دولت ترکیه پشتیبان صادرکنندگان خود است و مشوق‌های متعدد و متنوعی را برای صادرکنندگان کشور در نظر گرفته اند، همچنین ترک‌ها معافیت‌های مالیاتی زیادی را در نظر گرفتند، در حالی که ما حدود ۱۰ درصد از ارزش محموله صادراتی را به عنوان مالیات بر ارزش افزوده از صادرکننده می‌گیریم و اگر او ثابت کند که کالای خود را صادر کرده است، دوباره مبلغ را به او باز می‌گردانیم.
با افسوس و تاسف باید گفت یکی از دلایل وضعیت ملتهب امروز جامعه ما، دستکاری کردن باسکول انتخاباتی کشور و سنگین کردن کفه ترازو به سود یک جریان و حذف جریانات دیگر است.
بایدن تصریح کرد: "از لیز تراس برای مشارکت در زمینه های مختلفی از جمله پاسخگو کردن روسیه به دلیل جنگ علیه اوکراین قدردانی می کنم."
رئیس هیات تحقیق و تفحص از عملکرد ستاد احیای دریاچه ارومیه در مجلس شورای اسلامی، می‌گوید وضعیت دریاچه ارومیه، خوب نیست. روح‌الله متفکرآزاد گفته مساحت فعلی دریاچه ارومیه با مساحتِ آن در سال ۱۳۹۴ برابر است و این، یعنی دریاچه خشک نشده، اما وضعیت خوبی ندارد. این نماینده مجلس ابراز امیدواری کرده که دریاچه ظرف کمتر از یک سال به تراز هیدرولوژیک خود برسد؛ اما در عین حال تاکید کرده که دستیابی به تراز اکولوژیک دریاچه، چند سال زمان خواهد برد.
کامیون حمل سیمان با خالی کردن ترمز، موجب تصادف هفت خودرو شده است.
«لیز تراس» به عنوان یک سیاستمدار عملگرا با موفقیت‌هایی در گذشته در مورد موضوع ایران می‌تواند نقشی کلیدی در نهایی کردن مذاکرات ظریف هسته‌ای و کاهش اختلافات ایفا کند.
عباس عبدی نوشت: آقای رئیس‌جمهور در برابر امضا کردن یا امضا نکردن خود مسوول است، چون قدرت این کار نزد اوست. اگر واقعا زیان امضای برجام را بیشتر از سود آن می‌داند، قطعا نباید امضا کند. ولی این تصمیم یک امر ایدئولوژیک نیست، بلکه یک مساله محاسباتی است که باید سود و زیان را در دو کفه ترازو بگذارد و تصمیم بگیرد و از این تصمیم خود دفاع کند
عباس عبدی نوشت: آقای رئیس‌جمهور در برابر امضا کردن یا امضا نکردن خود مسوول است، چون قدرت این کار نزد اوست. اگر واقعا زیان امضای برجام را بیشتر از سود آن می‌داند، قطعا نباید امضا کند. ولی این تصمیم یک امر ایدئولوژیک نیست، بلکه یک مساله محاسباتی است که باید سود و زیان را در دو کفه ترازو بگذارد و تصمیم بگیرد و از این تصمیم خود دفاع کند
امروز مطالبی همچون جزئیات کاهش قیمت سکه در بازار تهران، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، ارزش سهام عدالت در روز رشد ۱۰۴۹ واحدی شاخص چقدر شد؟، اخبار مهم کدال دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱ | پرداخت سود نقدی فولاد، مجمع کاذر ۱۴۰۱ | افزایش سرمایه چه شد؟، پرسودترین صندوق‌های سرمایه گذاری در مرداد ۱۴۰۱ کدام صندوق‌ها بودند؟، پول داغ چیست؟ + فیلم، آیا باید دامنه نوسان بازار پایه هم افزایش یابد؟، خریداران این خودرو ۲۰۰ میلیون سود کردند، بازگشایی نماد پرسپولیس چه شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
نمایندگان مجلس در موافقت با طرح استفساریه تعیین کردند که در آزمون وکالت، میانگین وزنی نمرات ترازشده مطابق شاخص‌های آماری در آزمون سراسری که توسط سازمان سنجش آموزش کشور اعمال می شود،ملاک است.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۴۹۱۱ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۲۰ هزار و ۲۹۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ