سرمربی آلومینیوم بخاطر فحاشی به دروازه‌بان تیمش قصد داشت تیمش را از زمین بیرون بکشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ابتدا، نام کوچه کنی نبود. این کوچه را با عنوان کوچه نزدیک به «باغ پوستی» می‌شناختند. باغ پوستی، باغی بود که در آن پوست دباغی شده گوسفند‌ها را نگهداری می‌کردند، حتی پوست حیوانات شکاری را هم به این باغ منتقل می‌کردند. باغ پوستی محلی بود برای انبار پوست‌های صادراتی به خارج از کشور.
استاد دانشگاه تهران معتقد است که فاش شدن مذاکرات، سیگنالی است برای اینکه به توافق قطعی نزدیک نشده‌‌‌اند. اگر مذاکرات مسقط را در نظر بگیریم در کتاب خاطرات خانم وندی شرمن آمده است که وقتی می‌‌‌خواست برای رفتن به این مذاکرات با همسرش خداحافظی کند به او نمی‌‌‌گوید که برای چه ماموریتی و به کجا می‌رود. یعنی فضا حداقل تا یک مقطع زمانی محرمانه باقی مانده بود.
سرمربی تیم ملوان می‌گوید تیمش نمایش درخشانی داشت اما موفق به گلزنی نشد.
وینیسیوس شب گذشته از نزدیک نظاره‌گر بازی حساس بسکتبال رئال مادرید و پارتیزان بلگراد بود. دیداری که رئال در آن کاری شبیه به معجزه کرد و باعث حیرت همه از جمله ستاره برزیلی شد.
یک T-۹۰ M، مدرن‌ترین تانک روسی مستقر در اوکراین، توسط تیپ ۵ حمله اوکراینی با استفاده از یک نارنجک که از دریچه باز شده رها شده بود - ظاهراً در نزدیکی باخموت، منهدم شد.
یک هوادار اتلتیکو که دیشب بعد از درگیری با هواداران بارسا در نوکمپ از ورزشگاه اخراج شد با انتقاد شدید از هواداران بارسلونا می‌‌گوید توسط آنها به توهین به کاتالونیا محکوم شده است.
روبن آموریم، سرمربی اسپورتینگ، در آستانه دیدار با یوونتوس در لیگ اروپا می‌گوید جبران شکست در بازی رفت مقابل یووه کار دشواری است ولی او و تیمش ایمان دارند که می‌توانند صعود کند.
خوان کارلوس، پادشاه سابق اسپانیا، دیشب در ورزشگاه استمفوردبریج حاضر بود و از نزدیک بازی تیم محبوبش رئال مادرید را به نظاره نشست.
دوشان ولاهوویچ یک پنالتی حساس را مقابل سمپدوریا از دست داد تا یوونتوسی‌ها دقایق پایانی را با استرس دنبال کنند.
یک هوادار نوجوان پس از سوت پایان مسابقه امشب به هر شکلی که بود خود را به نزدیکی لیونل مسی رساند اما قبل از لمس او ماموران نقش بر زمینش کردند.
پیروز از همان ابتدا در قد و قامت یک شخصیت ایرانی محبوب در دل همه جا باز کرد و لحظه‌‌‌هایش را همه دنبال می‌‌‌کردند. خوب وزن می‌‌‌گرفت، قد می‌‌‌کشید و در حال نزدیک شدن به فصل جفت‌‌‌گیری‌‌‌اش بود تا اینکه عکس‌‌‌هایی از او منتشر شد با این توضیح که مشکل یبوست دارد.
جدی‌ترین موقعیت آلومینیوم در شروع دیدار مقابل تراکتور شکل گرفت که تبدیل به گل نشد.
سباستین هالر، مهاجم تنومند دورتموند، پس از ابتلا به سرطان برای اولین بار در یک بازی رسمی موفق به گلزنی شد.
مدافع آلومینیوم با یک ضربه آکروباتیک نزدیک بود دروازه صنعت نفت را باز کند.
مریم آزمون سرمربی تیم ملی فوتبال زنان در این بازی بزرگ غایب است. پس کدام بازی را باید از نزدیک دید؟
حسین مرعشی گفت: به آقای خاتمی در سیاست ۱۵ می‌دهم؛ حداقل جناح خودش را خوب حفظ کرد. آقای هاشمی، چون خیلی متکی به خودش بود، کار تیمی نمی‌کرد یعنی من که خیلی به آقای هاشمی هم به لحاظ فکری، هم به لحاظ خانوادگی و هم به لحاظ سیاسی نزدیک بودم؛ حتی ما نمی‌دانستیم ایشان یک برگی را که دارد بازی می‌کند برگ بعدی‌اش چیست و چه‌کار می‌خواهد بکند. ولی آقای خاتمی کار جمعی می‌کرد و من نمره بیشتری به او می‌دهم.
گشایش چند پالایشگاه نفتی در آینده نزدیک و رونمایی از انتقال ۱۵۰ بازی پر مخاطب به داخل کشور با هدف کاهش زمان پینگ بازی تا یک چهارم و افزایش سقف تسهیلات بانک‌ها با عنایت دولت سیزدهم از مهم‌ترین مسائل مطرح در حاشیه جلسه امروز هیأت دولت بود.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: خیلی به صعود نزدیک بودیم اما مقابل آمریکا بدن بازیکنان تحلیل رفته بود و نتوانستیم برنده بازی باشیم.
گری نویل پس از تساوی انگلیس مقابل آمریکا گفته بود که احتمالا گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس با فیل فودن مشکل دارد، اما جک گریلیش این موضوع را رد کرده است.
منچستریونایتد امشب در اولدترافورد به مصاف نیوکسل رفت و در یک بازی که با جنجال‌های داوری همراه بود به تساوی بدون گل رضایت داد.
یکی از پاکبانان شهرداری در تماس با پلیس گفت: هنگام نظافت خیابان متوجه یک گونی بزرگ شدم که در نزدیکی سطل زباله افتاده بود، سعی کردم آن را به داخل سطل بیندازم، اما آنقدر سنگین بود که نتوانستم و وقتی در گونی را باز کردم با جسد پسر جوانی مواجه شدم.
یک روز پس از بازی جنجالی پی اس جی و مون‌پلیه، بین نیمار و کیلیان امباپه در تمرین تنش بالا گرفت و نزدیک بود کار به درگیری فیزیکی بکشد که دخالت سرخیو راموس مانع شد.
پیش از شروع مسابقه تروا و رن در لیگ یک فرانسه اتفاقی ناگهانی نزدیک بود کام فوتبال فرانسه را ترک کند.
یک منبع نزدیک به مقتدی صدر درباره دلیل انجام نشدن دیدار برنامه‌ریزی شده میان العامری و مقتدی صدر طی پنج‌شنبه گذشته گفت که مقتدی صدر پیشتر شروطی را برای انجام چنین دیداری اعلام کرده بود که هیچ کدام محقق نشدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ