دیوید بکام، یکی از مالکان اینترمیامی فاش کرد که این باشگاه از سال 2019 تلاش برای جذب مسی را آغاز کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیوید بکام و لیونل مسی اولین قهرمانی اینترمیامی در رقابت‌های لیگز کاپ را در آغوش یکدیگر جشن گرفتند.
لورن جیمز، ستاره زنان انگلیس، در حرکتی شبیه به حرکت جنجالی دیوید بکام در جام جهانی 1998 با دریافت کارت قرمز اخراج شد تا انگلیس 10 نفره به بازی با نیجریه ادامه بدهد.
مرد میانسال که مدعی بود از سرنوشت پسرش اطلاعی ندارد، در برابر مدارک پلیسی به قتل ناخواسته پسرش اعتراف کرد و گفت: نمی‌خواستم پسرم را بکشم، یک حادثه بود. من به خاطر بددهنی‌ها و اعتیادش با یوسف مشکل داشتم، اما راضی به قتل بچه‌ام نبودم.
اولین مربی میسون مونت، ستاره جدید منچستریونایتد، از این بازیکن حمایت کرده است و گفته او ‌می‌تواند در حد بازیکنانی چون دیوید بکام، اریک کانتونا و کریستیانو رونالدو باشد.
دیوید بکام، مالک باشگاه اینترمیامی، از دو ستاره تیمش به همراه همسرانشان دعوت کرد تا شبی را همراه او برای شام در یک رستوران معروف بگذرانند.
دیوید بکام، مالک باشگاه اینترمیامی، از دو ستاره تیمش به همراه همسران‌شان دعوت کرد تا شبی را به همراه او برای شام در یک رستوران معروف بگذرانند.
هجوم یک هوادار به سمت لیونل مسی در جریان بازی اینترمیامی و آتلانتا وحشت دیوید بکام و همسرش را به دنبال داشت.
رفتار منچستریونایتد با داوید دخیا و خداحافظی او با بعد از 12 سال بازی در این تیم حتی صدای کاپیتان یونایتد را درآورد ولی یونایتدها در این نوع رفتار سابقه دارند.
دیوید بکام، یکی از مالکان باشگاه اینتر میامی، با اشاره به فصل رویایی پیش رو با لیونل مسی در MLS تولد او را تبریک گفت.
میثم به بازسازی صحنه جرم پرداخت و در تشریح جزئیات ماجرا گفت: برادر بزرگم ۲۰ سال بود که به مواد مخدر معتاد شده و زندگی‌مان را تباه کرده بود. او همیشه پدر و مادرم را اذیت می‌کرد. چندین مرتبه او را به کمپ ترک اعتیاد فرستادیم، اما هربار از کمپ بازمی‌گشت دوباره سمت مواد مخدر می‌رفت و اعتیادش را از سر می‌گرفت و رفتارهایش مرا خسته کرده بود.
کرمی افزود: پدر مقتول در بازجویی های صورت گرفته به قتل پسرش اعتراف و انگیزه اش را از این کار اعتیاد او به شیشه و اذیت و آزار خانواده و تهدید آن ها با چاقو عنوان کرد.
دیوید بکام به باشگاه سابق خود پاری سن ژرمن برگشت و با حضور در تمرین این تیم با ستاره‌های مشهور این تیم عکس یادگاری گرفت.
جیمز وارد پراوس ، به دلیل مهارت و دقت خود در زدن ضربات آزاد مشهور است.
دیوید بکام تماشاگر دومین مسابقه فرزندش بود.
رومئو بکام، خرید جدید برنتفورد است که امیدوارند بتواند از موفقیت‌های پدرش دیوید، اسطوره منچستریونایتد و انگلیس الگوبرداری کند.
دیوید بکام در آستانه سال نو تصویری جدید از خود به همراه همسرش منتشر کرد.
ستاره تیم ملی انگلیس تنها چند سانتی‌متر تا تبدیل شدن به قهرمان مردم کشورش فاصله داشت.
دیوید بکام با حضور در تمرینات انگلیس، دقایق را کنار بازیکنان این تیم گذراند.
هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس، هیاهو و سر و صدا پیرامون مصدومیتش در جام جهانی را بی دلیل خواند.
دیوید بکام ستاره اسبق تیم ملی فوتبال انگلیس و آرسن ونگر از جمله تماشاگران ویژه بازی نخست این کشور مقابل ایران هستند. ترکیبی که کارلوس کی‌روش انتخاب کرده سبب آشفتگی تمامی پیش‌بینی‌ها درباره روش احتمالی بازی تیم ملی فوتبال ایران و بازیکنانش شده است. تیم ایران با ترکیب کاملاً دفاعی 5-4-1 مقابل انگلیس حاضر شد.
دیوید بکام ستاره اسبق تیم ملی فوتبال انگلیس تماشاگر ویژه بازی نخست این کشور مقابل ایران است.
دیوید بکام، اسطوره فوتبال انگلیس تماشاگر ویژه بازی ایران و انگلیس خواهد بود.
این حادثه صبح روز گذشته هنگامی رخ داد که پسر ۳۰ ساله به همراه مادرش از خانه خواهرش به منزل بازگشت ودر توهم ناشی از بیماری روحی و روانی، مادرش را به قتل رساند وسپس با بستن شیلنگ به دورجسد، قصد داشت آن را با استفاده از نردبان فلزی به پشت بام خانه بکشاند و ازآن جا به پایین بیندازداما قدرت بدنی کافی نداشت و فقط پیکر بی جان مادر ۶۰ ساله اش را تا پله دوم نردبان بالا کشید و رها کرد.
دیوید بکام که از چند ماه پیش به عنوان سفیر جام جهانی 2022 فعالیت می‌کند اخیرا قرارداد دیگری با قطری‌ها امضا کرد تا چهره اصلی کارزار ترویج توریسم این کشور باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ