این حادثه صبح روز گذشته هنگامی رخ داد که پسر ۳۰ ساله به همراه مادرش از خانه خواهرش به منزل بازگشت ودر توهم ناشی از بیماری روحی و روانی، مادرش را به قتل رساند وسپس با بستن شیلنگ به دورجسد، قصد داشت آن را با استفاده از نردبان فلزی به پشت بام خانه بکشاند و ازآن جا به پایین بیندازداما قدرت بدنی کافی نداشت و فقط پیکر بی جان مادر ۶۰ ساله اش را تا پله دوم نردبان بالا کشید و رها کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خواهر زن جوان به مأموران گفت: خواهرم ساعتی قبل از مرگش به من پیام داده که دست به خودکشی زده و همسرش در این زمینه نقشی ندارد، اما پیام خواهرم مشکوک بود چرا که طرز نوشتاری پیام او با پیام‌های قبلی که داده بود فرق داشت.
فرهادی، مدیر عامل آتش نشانی مشهد اعلام کرد: ظهر امروز در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ و اعلام گزارشی مبنی بر احتمال اقدام به خودکشی یک خانم جوان از روی پل عابر پیاده ، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش‌نشانان و نجاتگران ایستگاههای ۱۲ ،۷ ، ۳۸ را به همراه تشک نجات و خودرو نردبان ۳۲ متری به محل اعلامی در میدان شهید حسین فهمیده اعزام شدند.خانمی جوان بر روی عرشه پل هوایی در وضعیت ناپایدار قرار گرفته که نجاتگران آتش نشانی ضمن ارائه مشاوره های لازم به این بانو وی را از خودکشی منصرف و او را به سطح زمین منتقل کردند. علت و انگیزه این خانم از این اقدام، مشکلات خانوادگی اعلام شده است.
اخیراً مادر یک وکیل سیرجانی که سال گذشته در پی اقدام به خودکشی جان خود را از دست داده بود، مدعی شده فرزند وی بدلیل «وصل سرم» در زندان فوت کرده است که این ادعا توسط سازمان زندانها تکذیب شد.
تیم بررسی‌ صحنه جرم در محل حادثه با جسد حدود ۳۰ ساله‌ای مواجه شدند که یک پلاستیک روی سرش کشیده شده بود؛ گزارش پزشک صحنه نیز حکایت از آن داشت، مرد جوان قبل از مرگش مقدار زیادی قرص مصرف کرده است که همین موضوع فرضیه خودکشی را پررنگ کرد.
یک جوان ۲۵ ساله به دلیل اختلافات خانوادگی و نداشتن پورشه در خیابان خواجه عبدالله اقدام به خودکشی کرد.
برخی رسانه‌ها امروز از خودکشی یک بلاگر خبر دادند و نوشتند: خودکشی بلاگر معروف؛ ساعت ۱۰:۴۵ صبح دیروز به پلیس اعلام شد و رهگذران در حال عبور از یکی از خیابان‌های مرکز شهر متوجه زن جوانی شدند که نیمه هوش روی زمین افتاده است.
پسر ۳ ساله در اتاق عمل سوخت/ شلاق و تبعید مجازات آزار دختر جوان/ سرگذشت یک آدمکش!/ مرگ دختر موزیسین در خانه زن سالمند/ راز خودکشی گروهی ۶ عضو یک خانواده/ زن جوان شوهر زندانی اش را بخشید/ دوستی قهوه خانه‌ای سرآغاز ۳۰۰ فقره گوشی قاپی!/ افشای راز دفن برادر در باغچه خانه مادر
اعضای این خانواده در پی ایجاد مزاحمت‌های ناموسی یک پرایدسوار مرموز در حالی با مصرف تعداد زیادی قرص خودکشی کرده‌اند که ۲ روز قبل از آن نیز پسر جوان خانواده با همین انگیزه خودکشی کرده بود.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ اعتراف به ۱۰۰ سرقت از سوی یک زوج جوان/ مرگ بعد از عمل جراحی زبان/ هوویی که سنگ صبورم بود!/ خودکشی زن میانسال بعد از قتل شوهر/ زمین، خانواده‌ای را در پارک سیمرغ بلعید/ محاکمه مرد دستفروش به اتهام قتل همکارش/ کلاهبرداری با چک کارتن خواب ها!/ گذشت از قصاص به حرمت روز مادر
متهم جوان گفت: با تهدید اسلحه همسر سابقم، مادر و خواهرش و پسرم را داخل اتاق حبس کردم. می‌خواستم همسر و پسرم را به قتل برسانم و بعد خودکشی کنم، اما زمانی که پلیس وارد شد و آن‌ها را نجات داد، تصمیم گرفتم با کشتن خودم جلوی چشم همسر سابقم از او انتقام بگیرم که موفق نشدم و پس از حدود یک ساعت بازداشت شدم.
یک کارشناس فضای مجازی نوع مواجهه کشورهای مختلف جهان با پلتفرم‌های جهانی را تشریح کرد و گفت: مثلا در اروپا پلتفرمها موظفند محتوای خشونت آمیز را حذف کنند.
یکی از بستگان مرد میانسال در تحقیقات گفت: رسول بیماری افسردگی داشت و حالش خوب نبود. یک شب بیرون بودیم، اما زمانی که برگشتیم متوجه شدیم او خودش را حلق‌آویز کرده است. طنابی را که رسول با آن خود را حلق آویز کرده بود باز کردیم و صحنه خودکشی را بهم زدیم. اگر جسد رسول به پزشکی قانونی منتقل می‌شد، ماجرای افسردگی و خودکشی او لو می‌رفت به همین دلیل در اوج ناراحتی که از مرگ ناگهانی او داشتیم، به دنبال راه حلی بودیم که بتوانیم این راز را مخفی نگهداریم.
روابط عمومی دانشگاه شیراز در اطلاعیه‌ای با اعلام اینکه یک دانشجوی این دانشگاه در پی خودآسیب‌رسانی و بر اثر سقوط از طبقه ۱۳ خوابگاه جان باخته، تصریح کرد علت این اقدام نامشخص و در حال بررسی است.
زن ۳۰ ساله گفت: نیلوفر هم با شنیدن این جمله به داخل اتاق رفته و در همان حال خشم و عصبانیت دست به خودکشی زده بود که در بیمارستان جان سپرد. اکنون فرشید در حالی مرا ترک کرده است که برادرم به جرم اخاذی و انتشار عکس‌های خصوصی در زندان به سر می‌برد و فرزندان نیلوفر هم مرا قاتل مادرشان می‌دانند. حالا هم عذاب وجدان دارم که چرا آشیانه یک زن دیگر را نابود کردم و..
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ نقشه زورگیری از جاری!/ دستگیری قاتل فراری در مرز ماکو/ ماجرای قتل مسلحانه ۴ عضو یک خانواده در فردیس/ سوختن یک خانواده در انفجار خانه/ خود کشی یک جوان پس از قتل فجیع مادر/ پایان خونین مزاحمت‌های پسر پولدار/ جنایت در کشاکش طلاق!/ دردسر زن آینه‌بین برای مالباخته
خود کشی یک جوان پس از قتل فجیع مادر
رئیس دانشگاه پیام نور اهواز گفت: ظاهراً امروز صبح در دانشگاه پیام نور اهواز جوانی که عاشق دختر دانشجوی این دانشگاه بود پس از جواب رد، در محوطه دانشگاه با سلاح گرم به زندگی خود پایان داد.
خوزستان دانشجوی یکی از دانشگاه‌های اهواز به دلیل جواب منفی به خواستگاری‌اش، جلوی در دانشگاه با شلیک گلوله خودکشی کرد.
خوزستان دانشجوی یکی از دانشگاه‌های اهواز به دلیل جواب منفی به خواستگاری‌اش، جلوی در دانشگاه با شلیک گلوله خودکشی کرد.
زن جوان گفت: از تماس شکوفه در آن ساعت روز فهمیدم که باز هم با یک مشکل حاد خانوادگی روبه رو شده است و مرا آخرین امید خود می‌داند تا مانند همیشه تاروپود از هم گسسته زندگی او را به یکدیگر گره بزنم، اما من با پاسخ‌هایی کوتاه صحبت درباره زندگی اش را به فرصت دیگری موکول کردم و با قطع شدن تلفن صدای شکستن قلب او را نیز شنیدم و به همین دلیل استیکری با مفهوم شرمندگی و ناراحتی برایش فرستادم تا بدین گونه از قدیمی‌ترین دوستم عذرخواهی کرده باشم.
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی با بیان اینکه خبر خودکشی زندانی از اساس کذب است، گفت: قرار بازداشت وی به وثیقه تبدیل شده است و در صورت معرفی وثیقه امکان آزادی وی فراهم خواهد بود.
صبح دوشنبه (بیست و چهارم مرداد) گذشته، مرد مسلحی که اسلحه کلت را در دست می‌فشرد وارد یک منزل مسکونی در خیابان طبرسی شمالی ۵۸ شد و زن ۳۵ ساله‌ای را مقابل سه فرزند ۵، ۱۳ و ۱۵ ساله اش به قتل رساند و از صحنه جنایت گریخت.
الخلیفی در یک لایو اینستاگرامی درباره تصمیم به خودکشی خود گفت: «همه شما را به خدا می‌سپارم شاید در جهان دیگر روی راحتی و آسایش را ببینم. با دوستانم خداحافظی می‌کنم و امیدوارم که مرا مانند مردگانتان یادآوری کنید».
امروز مطالبی همچون قیمت دلار در این صرافی کاهش یافت، آخرین سیگنال‌ها برای بورس فردا یکشنبه، زمان پرداخت سود نقدی شرکت‌های زیادی بر روی کدال نشست،  بازار بیش از این قصد اصلاح ندارد + فیلم، تحلیل شبندر امروز ۲۱ خرداد ۱۴۰۱، سهامداران دو نماد بانکی بخوانند، تحلیل فملی امروز ۲۱ خرداد ۱۴۰۱، نقشه بورس امروز چگونه بود؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ