دیوید بکام، مالک باشگاه اینترمیامی، از دو ستاره تیمش به همراه همسران‌شان دعوت کرد تا شبی را به همراه او برای شام در یک رستوران معروف بگذرانند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جک گریلیش، ستاره ملی‌پوش سیتی، تاکید کرد که بعد از فتح سوپرجام اروپا خبری از جشن‌های خبرساز قبلی نخواهد بود.
عزاداری شام غریبان با حضور رهبر معظم انقلاب
مراسم عزاداری شام غریبان با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمعی از عزاداران سید و سالار شهیدان‌علیه‌السلام و یاران باوفایش در حسینیه امام خمینی(ره) در حال برگزاری است.
اعضای تیم منتخب کشتی آزاد ایران که برای شرکت در جام کنکورد روسیه عازم این کشور شده‌اند، با دعوت سرمربی تیم ملی روسیه شام را با حاجی‌مراد گاتسالوف صرف کردند.
آندره اونانا، دروازه‌بان اینتر، در مراسم شامی از هم تیمی‌هایش خداحافظی کرد.
دستور طبخ شام فوری و خوشمزه در ۱۰ دقیقه را اینجا ببینید.
شاید شما هم از آن دست افرادی باشید که تصمیم گرفته اید برای کم کردن وزن یا هر دلیل دیگری، شام را از برنامه غذایی خود حذف کنید. احتمالا تصور می‌کنید حذف این وعده غذایی برایتان مزیت‌هایی دارد؛ با این حال سخت در اشتباهید.
شاگردان ابراهیم اشکش این روزها سخت مشغول تمرین هستند.
در آستانه بازی ایران - روسیه، مقامات فدراسیون‌های فوتبال دو کشور دیداری با یکدیگر داشتند.
آیا با نخوردن شام و جایگزینی میوه به جای وعده غذایی می توانیم لاغرتر شویم؟ آیا حذف کامل مواد کربوهیدرات می تواند موجب درمان کبد چرب شود؟
همه شواهد نشان‌گر آن هستند که بیش از هر زمان دیگری به ایستگاه پایانی برجام نزدیک شده‌ایم؛ ایستگاهی که در آن یا باید مرگ را پذیرفت یا رستگاری. در چنین فضایی، همه چیز منوط به یک تصمیم سیاسی بزرگ از سوی تهران است. تصمیمی که شاید بخشی از آن فنی باشد، اما کلیت‌اش تماما سیاسی خواهد بود و سیاسی خواهد ماند!
برخی تحقیقات خوردن یک شام زودهنگام را با فواید خاصی برای سلامتی مرتبط می‌دانند، اما واقعا هیچ زمان مناسبی برای صرف شام وجود ندارد.
بدن ما معنای هضم در ساعات پایانی روز را درک نمی‌کند و ما هم فعالیت و تحرک کمتری در شب داریم، از اینرو کالری مصرفی ما در شب به صورت انرژی مصرف نمی‌شود.
همزمان با شام شهادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها، سه‌شنبه ۶ دی، مراسم عزاداری با حضور رهبر انقلاب اسلامی و جمعی از مردم، در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.
مراسم عزاداری شام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در حسینیه امام خمینی برگزار شد.
همزمان با شام شهادت حضرت زهرا سلام‌ الله‌ علیها مراسم عزاداری با حضور رهبر انقلاب اسلامی و جمعی از مردم در حسینیه امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.
همزمان با شام شهادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها مراسم عزاداری با حضور رهبر انقلاب اسلامی و جمعی از مردم، در حسینیه امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.
شب یلدا از طولانی‌ترین شب‌های سال است. از قدیم در این شب آشنایان در کنار هم جمع می‌شدند و این شب را جشن می‌گرفتند. در این شب غذا‌ها و خوراکی‌های ویژه‌ای مصرف می‌شود که برای شما پیشنهاد‌هایی برای شام شب یلدا را آورده ایم. می‌توانید از آن‌ها برای شام ایده بگیرید.
کریستیانو رونالدو بعد از اولین برد تیم ملی فوتبال پرتغال در بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، میهمانی شامی را برای هم‌تیمی‌هایش در رستورانی در شهر دوحه ترتیب داد.
تیم ملی فوتبال ایران امشب آخرین بازی تدارکاتی خود را در استادیوم آزادی برگزار می‌کند.
تیم ملی فوتبال ایران امشب آخرین بازی تدارکاتی خود را در استادیوم آزادی برگزار می‌کند.
شب گذشته با دعوت سرخیو بوسکتس، ضیافت شامی در یکی از رستوران های بارسلونا برگزار شد و در آن ژاوی و اکثر بازیکنان بارسا حضور داشتند.
میهمانی شام ۷ میلیارد تومانی
مراسم عزاداری شام غریبان حسینی علیه‌السلام با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه‌ امام خمینی(ره) در حال برگزاری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ