جیمز وارد پراوس ، به دلیل مهارت و دقت خود در زدن ضربات آزاد مشهور است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسجدسلیمان- جانشین فرمانده انتظامی خوزستان گفت: پلیس در عرصه امنیت و مقابله با هنجار شکنان آماده هر نوع جانفشانی است.
شما به‌عنوان قائل به حجاب و پوشش شاهد این باشید که افراد می‌توانند با مقدار بیشتری پول خرج کردن، چیزی که ارزش تلقی می‌شده را بخرند و حالا حاکمیت برای اعتقادات شما و آرمان‌های خودش قیمت معین مشخص کرده است. روح حاکم بر لایحه حول محور مسائل مادی و اساسا توان اقتصادی تنظیم شده است. شما هر چقدر پولدارتر باشید، در امر پوشش آزادتر خواهید بود و درصورتی‌که در طبقه اقتصادی خاصی متولد شده باشید، اجازه انتخاب و اختیار برای پوشش خواهید داشت، اما اگر از طبقه متوسط یا پایین جامعه باشید مجبور به پذیرش حدود پوششی حکومت هستید.
تولید گوشت مصنوعی از طریق کشت سلولی ممکن است درخصوص حلال یا حرام بودن آن، سؤالاتی را در ذهن ایجاد کند.
اهواز- سرپرست معاونت صید شیلات خوزستان از صدور مجوز صید ماهی حلوا سفید در صیدگاه‌های استان‌های خوزستان و بوشهر خبر داد.
اهواز- مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه دامپزشکی کشور گفت: در صنعت حلال بسیار عقب هستیم و خوزستان می‌تواند بخشی از این عقب ماندگی‌های صنعت حلال را جبران کند.
اهواز- مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه دامپزشکی کشور گفت: در صنعت حلال بسیار عقب هستیم و خوزستان می‌تواند بخشی از این عقب ماندگی‌های صنعت حلال را جبران کند.
باشگاه پرسپولیس به مناسبت عید سعید فطر و حلول ماه شوال پوستری را منتشر کرد.
«شیخ تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر نیز در این گفت‌وگوی تلفنی ضمن تبریک متقابل عید فطر و حلول ماه شوال به دولت و ملت ایران، با اشاره به روابط مستحکم با جمهوری اسلامی ایران، بر آمادگی کشورش برای توسعه روابط با ایران در همه زمینه‌ها تاکید کرد.
رئیس دبیرخانه شورای مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی در آستانه پایان ماه مبارک رمضان و حلول عید فطر از جمع‌آوری فطریه تحت عنوان پویش «عید همدلی» خبر داد.
رئیس جمهور کشورمان پیامی به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان به رئیس شورای عالی سیاسی یمن ارسال کرد.
ستارگان فوتبال حلول ماه مبارک رمضان را به مسلمانان تبریک گفتند.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و همتای قطری در گفتگوی تلفنی ضمن تبریک حلول ماه رمضان درباره روابط دوجانبه و منطقه ای تبادل نظر کردند.
رییس مجلس شورای اسلامی در پیام های جداگانه‌ای حلول ماه مبارک رمضان را به روسای مجالس کشورهای اسلامی تبریک گفت.
رئیس جمهور کشورمان در پیام‌های جداگانه‌ای حلول ماه مبارک رمضان را به سران کشورهای اسلامی تبریک گفت.
دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران فرارسیدن سال جدید و حلول ماه رمضان را به همه همکاران تبریک گفت.
حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در مراسم تحویل سال نو حرم مطهر حضرت امام، با تبریک حلول سال جدید، گفت: به واقع از یک سال سخت تلخ عبور می‌کنیم و ان شاء الله به سالی شیرین، امید آفرین و خوب وارد می‌شویم.
مدیرعامل بانک سپه با صدور پیامی حلول ماه مبارک رمضان و فرا رسیدن نوروز را به تمام همکاران خود در سراسر کشور تبریک گفت.
مدیرعامل بانک سپه با صدور پیامی حلول ماه مبارک رمضان و فرا رسیدن نوروز را به تمام همکاران خود در سراسر کشور تبریک گفت.
شب گذشته هم‌زمان با حلول ماه شعبان در عربستان، گروهی از متولیان مسجدالحرام درهای خانه خدا را به منظور غبارروبی داخل کعبه باز کردند.
وزیر میراث‌فرهنگی ایران‌هراسی را یکی از شیوه‌های دشمن برای مقابله با ظرفیت‌های گردشگری ایران بیان داشت و گفت: گردشگری حلال مزیت کشورهای اسلامی است.
گروه صنعتی ایران خودرو توانست دوم بهمن ماه و هم زمان با حلول ماه مبارک رجب، در اقدامی بی سابقه از رکورد تولید روزانه موتور سواری و تجاری با تولید ۳۶۵۸ دستگاه عبور کند.
ابوالفضل ابوترابی، نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس گفته که براساس این مصوبه کمیسیون قضایی برای مهریه‌های تا سقف ۱۴ سکه حق ثبتی درنظر گرفته نشده و از مهریه‌های بین ۱۴ تا ۱۰۰ سکه چهار دهم درصد قیمت سکه‌ها به عنوان حق ثبت درنظر گرفته شده و مهریه‌های بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ سکه مشمول پرداخت ۲درصد حق ثبت و مهریه‌های ۲۰۰ سکه به بالا مشمول پرداخت ۱۵درصد حق ثبت می‌شوند و زوج‌ها باید ۱۵درصد قیمت سکه‌ها را به عنوان حق ثبت پرداخت
عبدالملک بدرالدین الحوثی همزمان با حلول ماه ربیع الاول در سخنانی تأکید کرد: بزرگترین خطری که امت اسلامی را تهدید می‌کند، درک نکردن اهمیت و عظمت رسالت محمدی (ص) برای حل و فصل مشکلات است.
رئیس جمهور در دیدار با همتای فرانسوی خود در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: لازمه حصول توافق پایدار، تضمین‌های اطمینان‌بخش و بسته شدن پرونده‌های پادمانی ایران است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ