دیوید بکام که از چند ماه پیش به عنوان سفیر جام جهانی 2022 فعالیت می‌کند اخیرا قرارداد دیگری با قطری‌ها امضا کرد تا چهره اصلی کارزار ترویج توریسم این کشور باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد موسوی، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران رسما به عضویت باشگاه فولاد سیرجان در آمد.
سفر رییس جمهوری ایران به آفریقا فرصت های همکاری بخش کشاورزی را افزایش داده و امید است بخشی از چالش های اقتصادی تولیدکنندگان با بازارهای جدید حل و فصل شود.
منچستریونایتد با همکاری آدیداس از پیراهن‌های اصلی فصل 24-2023 شیاطین سرخ رونمایی کرد.
کاپیتان تراکتور بعد از پایان همکاری با این تیم، به عضویت گل‌گهر سیرجان پیوست.
رئیس‌جمهور با ضروری دانستن ارائه طرحی جدید برای همکاری‌های اقتصادی توسط کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و کوبا، گفت: در عرصه‌های گوناگون دو کشور می‌توانند همکاری کنند.
محمدحسین کنعانی‌زادگان بعد از پایان همکاری با تیم الاهلی قطر با توجه به پیشنهاداتی که در اختیار دارد، احتمالا به حضورش در فوتبال خلیج فارس ادامه دهد.
شایعه‌ای جدید می‌گوید سامسونگ مشغول همکاری با گوگل است تا اپ‌های این شرکت هم برای گوشی آینده‌اش بهینه شوند. این اپ‌ها شامل مواردی مانند مپس، یوتوب و Messages می‌شود؛ بنابراین خریداران گلکسی زد فلیپ ۵ می‌توانند بدون بازکردن دستگاه، پیام ارسال کنند، ویدیو ببینند و مسیر خود را دنبال کنند.
باشگاه خیبر خرم‌آباد با سرمربی جدیدش پس از یک هفته به پایان همکاری کرد.
شایعات مربوط به جدایی آندرانیک تیموریان از کادرفنی تیم ملی فوتبال خیلی زود تکذیب شد.
بشار اسد رئیس جمهور سوریه در دیدار با وزیر راه ایران و هیئت همراهش، چشم انداز جدید همکاری اقتصادی میان سوریه و ایران را مورد رایزنی قرار داد.
آدیداس همکاری خود با فوتبال عربستان را به طور رسمی با عرضه پیراهن‌های تیم ملی این کشور آغاز کرد.
منابع خبری از رزمایش جدید یک کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس با انگلیس خبر دادند.
آغاز دوره جدید مدیریت فدراسیون شمشیربازی با کناره گیری مسئول کمیته مسابقات همراه بود؛ فردی که مسئولیت فنی این رشته در آسیا را بر عهده دارد اما شرایط را برای همکاری در ایران مساعد ندیده است.
رئیس جمهور در دیدار وزیر امور خارجه نیکاراگوئه گفت: گسترش همکاری بین کشورهای همسو یکی از راه‌های خنثی کردن فشار جبهه استکبار است.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: با توجه به شبکه گسترده بهزیستی، کودکانی که در ردیف معلولان آموزش پذیر قرار می‌گیرند به ما معرفی می‌شوند تا ما خدمات آموزشی را به آنها ارائه دهیم.
باشگاه پرسپولیس ۱۰ هفته بعد از همکاری با ایرانسل، از امضای قرارداد با این شرکت خبر داد.
در بیانیه تروئیکای اروپا آمده است: «فعالیت‌های بی ثبات کننده ایران در خاورمیانه و منطقه را محکوم کرده و به مقابله با آن پایبند هستیم».
با توجه به اصرار حمید سوریان مبنی بر کناره گیری از نایب رییسی فدراسیون کشتی، مسئولان فدراسیون به دنبال معرفی جانشین او هستند.
سازمان همکاری اسلامی از تصمیم جدید دولت استرالیا مبنی بر لغو به رسمیت شناختن غرب قدس اشغالی به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی استقبال کرد.
برخلاف شایعات منتشر شده، علی فتح‌الله‌زاده قصد تغییر در 2 پست مدیریتی باشگاه را ندارد.
برخلاف شایعات منتشر شده، علی فتح‌الله‌زاده قصد تغییر در 2 پست مدیریتی باشگاه را ندارد.
رئیس جمهور روسیه در دیدار با رئیس جمهور کشورمان، گفت: کار بر روی توافقنامه همکاری جدید بین روسیه و ایران در مراحل پایانی خود قرار دارد.
اتحادیه عرب ضمن استقبال از انتخاب نماینده جدید سازمان ملل در لیبی، خواستار همکاری طرف های لیبیایی با وی شد.
لاوروف، وزیر خارجه روسیه گفت: کشورهای غربی و به خصوص آمریکا از دلار استفاده منفی کردند و قوانین سازمان تجارت جهانی را برای خودشان تفسیر و تحلیل کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ