دیوید بکام و لیونل مسی اولین قهرمانی اینترمیامی در رقابت‌های لیگز کاپ را در آغوش یکدیگر جشن گرفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی استقلال در روزهایی که تیمش حواشی بسیاری دارد، از لو رفتن اخبار آبی ها گلایه دارد؛ او تهدید کرد در صورت ادامه این ماجرا علیه برخی مصاحبه خواهد کرد.
قهرمانی در تورنمنت لیگز کاپ برای لیونل مسی و اینترمیامی اهمیت زیادی دارد و شاید از نظر اهمیت با موفقیت در لیگ MLS برابری کند.
یزد- گرمای بیش از حد هوا یک چهارم عرصه های دارای پوشش گیاهی طبیعی استان یزد به ویژه جنگل‌های باغ شادی شهرستان خاتم را در معرض خطر آتش سوزی قرار داده است.
کریستیانو رونالدو پس از به ثمر رساندن یک گل تماشایی و تکمیل کامبک النصر، شادی ویژه و جالب توجهی را انجام داد.
مدیر روابط عمومی اورژانس استان یزد گفت: شب گذشته دو کودک هفت و هشت ساله از ترن هوایی در پارک شادی یزد سقوط کردند. یکی از کودکان مصدوم این حادثه از اورژانس مرخص شد و دومین مصدوم این حادثه در بخش مراقبت‌های ویژه ICU شهید رهنمون بستری است.
خوشبختانه یکی از این کودکان مصدوم از اورژانس مرخص شده است، ولی یکی دیگر از مصدومان این حادثه، مشکوک به خونریزی کبد و در بخش مراقبت‌های ویژه ICU بیمارستان رهنمون بستری است.
تفاهم‌نامه‌ای از تابستان ۱۴۰۰ بین یک شرکت شبه کاغذی غیرمرتبط با خودروساز مربوطه منعقد شده / بیش از یکصد خودرو به قیمت کارخانه و بدون قرعه‌کشی به تعدادی از نمایندگان با واسطه‌گری شرکت صوری واگذار شده / این رویه تا اواسط ۱۴۰۱ ادامه یافته
پس از تذکر به دستگاه‌های متخلف، به خودروسازان هم مجدداً ابلاغ گردید براساس ابلاغیه و دستور ریاست محترم جمهور از اسفندماه ۱۴۰۰، تحت هیچ شرایطی حق واگذاری بی ضابطه خودرو به مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی در سه قوه و یا سایر اشخاص حقیقی یا حقوقی خصوصی را مغایر با روال عادی فروش به آحاد مردم ندارند و از وزیر وقت صمت هم خواسته شد ضمن توقف تفاهم نامه های خودروسازان با دستگاه‌های اجرایی نظارت مضاعف و جدی‌تری داشته باشند
مازیار زارع به سوالات پرتعداد و نظرات عجیب خبرنگاران اصفهانی پاسخ‌های صریحی داد.
شاید شاهد کمترین تغییر ممکن در ترکیب پرسپوليس برای دربی باشیم اما سرمربی سرخ‌ها با جابجایی نفراتش، برنامه‌های ویژه‌ای علیه تفکرات ساپینتو دارد.
ابوالفضل جلالی پس از پیروزی استقلال برابر هوادار، به شادی ویژه با پسر کوچک رافائل سیلوا پرداخت.
وینگر تاثیرگذار سپاهان به دنبال درخشش برابر تیم سابق خود خواهد بود.
شادی خاص و ویژه مجیدی در کنار زمین، با عنوان جشن پرشور فرهاد پس از گل برتری کلباء در رسانه‌های اماراتی وایرال شده است.
شادی خاص و ویژه مجیدی در کنار زمین، با عنوان جشن پرشور فرهاد پس از گل برتری کلباء در رسانه های اماراتی وایرال شده است.
یکی از صحنه‌های به یادماندنی دیدار رفت استقلال و سپاهان در ورزشگاه آزادی شادی گل یاسین سلمانی بود.
ستاره 21 ساله رئال مادرید بعد از گلزنی مقابل کاسرنیو شادی گل معروف پله را انجام داد.
بعد از شکست 3-1 پاری سن ژرمن مقابل لانس، سرمربی پی‌اس‌جی، به کیلیان امباپه اجازه داد با ترک اردوی این تیم مدتی استراحت کند تا با پشت سر گذاشتن خستگی جام جهانی بازگردد.
اولین چیزی که بعد از برد تیم ملی مقابل ولز جلب توجه کرد، تصاویر شادی ماموران یگان ویژه و لباس شخصی‌ها در خیابان همراه با پرچم ایران و رقص نور و موزیک بود. مامورانی با چهره‌های پوشیده که باتوم و گاز اشک‌آور و سلاح به دست داشتند و روی ماشین‌های زرهی غول‌آسای سیاه‌رنگ می‌رقصیدند تصاویری فراتر از خلاقیت‌های سالوادور دالی خلق کرد.
پیگیری‌های خبرنگار مهر نشان می‌دهد مدارس خصوصاً در مقطع ابتدایی در این روزها که مدارس به دلیل آلودگی هوا غیرحضوری شده از شاد مجدداً استفاده بیشتری می‌کنند.
ارسال مهدی‌پور و اشتباه بزرگ قریشی کافی بود تا ساپینتو و دیگر استقلالی‌ها، جایگاه ویژه استادیوم فولادشهر را منفجر کنند.
ارسال مهدی‌پور و اشتباه بزرگ قریشی کافی بود تا ساپینتو و دیگر استقلالی‌ها، جایگاه ویژه استادیوم فولادشهر را منفجر کنند.
ژولمان شارشنبکوف کشتی گیر قرقیزستانی پس از کسب مدال طلای جهان، شادی ویژه ای را از خود به نمایش گذاشت.
در روزی که بانوان هوادار تیم فوتبال پرسپولیس برای اولین بار در لیگ برتر روی سکوی ورزشگاه آزادی نشستند، مهاجم هلندی سرخپوشان هم برای اولین بار پایش به گلزنی باز شد.
علیرضا ابراهیمی، مدافع فصل گذشته پرسپولیس گل بسیار مهمی را برای نساجی به ثمر رساند‌.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ