دیوید بکام، مالک باشگاه اینترمیامی، از دو ستاره تیمش به همراه همسرانشان دعوت کرد تا شبی را همراه او برای شام در یک رستوران معروف بگذرانند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فضانورد ناسا یاسمن مقبلی، فضانورد ESA (سازمان فضایی اروپا) آندریاس موگنسن ساتوشی فوروکاوا، فضانورد JAXA (آژانس اکتشافات هوافضای ژاپن) و کنستانتین بوریسف، فضانورد Roscosmos با فضاپیمای دراگون اسپیس ایکس و موشک فالکون ۹ پرتاب خواهند شد.
اقدام بازیکن سابق استقلال علیه این تیم در صفحه شخصی اینستاگرامش سوژه رسانه‌های ورزشی شد.
کاپیتان پرسپولیس با انتشار تصویری در فضای مجازی سوژه رسانه‌ها شد.
دانشگاه هنر، هنوز توضیحی درباره حذف کد رشته‌های "مجسمه سازی" و "سینما" و نحوه پذیرش دانشجو در این رشته‌ها ارائه نداده، در اطلاعیه‌های سازمان سنجش به حذف این کد رشته‌ها اشاره نشده است.
در حالی که برای افراد مشهور و شخصیت های ورزشی معمول است که هنگام سفر به صورت خصوصی پرواز کنند، نیمار جونیور ستاره فوتبال برزیل دیروز با یک بوئینگ ۷۴۷ خصوصی از اروپا به خاورمیانه پرواز کرد.
سید رسول موسوی در صفحه اجتماعی ایکس در این ارتباط نوشت :«امروز یکصد و چهارمین سالروز استرداد استقلال افغانستان است. در دیدار با سرپرست سفارت افغانستان در تهران این روز را که برای تمام مردم افغانستان مورد احترام است تبریک گفتم.»
وانت آمریکایی و چهره‌ی آمریکایی! ظاهر درشت و جلو پنجره غول پیکر این خودرو، اولین مواردی هستند که ذهن شما را درگیر می‌کنند. در این پیکاپ با چهار تریم متفاوت رو به رو هستیم که تمام آن‌ها به کیت ارتفاع و سیستم تعلیق آفرودی مجهز شده‌اند.
ستاره ایرانی پورتو آماده انجام دومین بازی فصل مقابل فارنسی است.
یاسین سلمانی بازیکن فصل گذشته سپاهان با قراردادی به جمع بازیکنان پرسپولیس پیوست؛ به همین مناسبت باشگاه پرسپولیس از پوستر خوش‌آمدگویی به این بازیکن رونمایی کرد.
آرش رضاوند با انتشار استوری از مراسم معارفه نیمار به قانون جدید فوتبال ایران اعتراض کرد.
مالک تراکتور شام امشب را در میان بازیکنان این تیم صرف کرد.
پپ گواردیولا، سرمربی تیم منچسترسیتی، در یک مهمانی شام دونفر توانست کایل واکر، مدافع تیمش را برای تمدید قرارداد متقاعد کند.
دیوید بکام، مالک باشگاه اینترمیامی، از دو ستاره تیمش به همراه همسران‌شان دعوت کرد تا شبی را به همراه او برای شام در یک رستوران معروف بگذرانند.
آندره اونانا، دروازه‌بان اینتر، در مراسم شامی از هم تیمی‌هایش خداحافظی کرد.
شب گذشته پپ گواردیولا در ضیافت شامی که خوان لاپورتا ترتیب داده بود، حاضر شد. ضیافتی که در آن اعضای خانواده و دوستان صمیمیشان نیز حضور داشتند.
شب گذشته پپ گواردیولا در ضیافت شامی که خوان لاپورتا ترتیب داده بود، حاضر شد. ضیافتی که در آن اعضای خانواده و دوستان صمیمیشان نیز حضور داشتند.
شاگردان ابراهیم اشکش این روزها سخت مشغول تمرین هستند.
در آستانه بازی ایران - روسیه، مقامات فدراسیون‌های فوتبال دو کشور دیداری با یکدیگر داشتند.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، به همراه خانواده‌اش برای صرف شام به رستورانی در این کشور رفته بود که با هجوم مردم مشتاق و علاقمند روبرو شد.
علی دایی را در پاریس تحویل گرفته‌اند... او در شام ویژه پیش از مراسم دبست عکسی با جانی اینفانتینیو رئیس فیفا انداخته است.
کریستیانو رونالدو و نامزدش برای صرف یک شام عاشقانه به رستورانی تاریخی در شهر ریاض عربستان رفتند.
پریچهر جنتی با روسری صورتی یکی دیگر از سخنرانانی بود که پشت تریبون رفت. در کل جمعیت، لباس رنگی او خیلی به چشم می‌آمد. جنتی در این نشست از مشکلات زنان خانه‌دار حرف زد. مثال درباره معماری خانه‌ها به شورای عالی معماری و شهرداری اشاره کرد. اینطور که در شبکه‌های اجتماعی نقل شده او کارشناسی فقه و مبانی حقوق اسلامی دارد.
او با اشاره به اولین دیدارش با حاج قاسم سلیمانی برای نمایش فیلم «بادیگارد» بیان کرد: در این فیلم می‌خواستم ارادتم را به نوعی به ایشان نشان دهم یعنی آشکارا عکس ایشان را برای خودمان گذاشتیم و گریمور ما کاملا بر اساس آن روی چهره بازیگر اصلی (پرویز پرستویی) کار کرد. البته اینطور نبود که این شخصیت فیلم همان حاج قاسم باشد و فقط میخواستم کمی به او نزدیک شود. در دیداری هم که داشتیم (در دفتر شهید سیلمانی) فیلم را دید و پسندید و خیلی محبت کرد. بعد من هم سوژه فیلم «به وقت شام» را مطرح کردم و می‌خواستم اجازه داده شود که تحقیق کنم. شکایت کردم که من می‌خواهم منطقه را ببینم و در جریان فضا باشم اما راه نمی‌دادند و سخت می‌گرفتند. هرچند علت آن را از جهت مسائل امنیتی و اینکه اسم و رسمی داشتیم و مشکلاتی ممکن بود پیش آید، می‌فهمیدم ولی دیگر التماس کردم و در آن اولین جلسه که ایشان را دیدم خیلی صریح اعتراض کردم. ایشان با تحمل گوش داد و گفتم به جای اینکه مرا تشویق کنید، من باید التماس کنم و به هر دری بزنم که چرا راه جلوی من باز نیست؟ در نهایت اجازه داد و حتی یکی از بزرگترین افرادی که داشتند و در منطقه هم خیلی موثر بود کنار من گذاشت و او از مبنای شکل‌گیری اتفاقات در سوریه با تمام جزئیات برایم گفت. اتفاقی که در آنجا افتاد و من بابتش تکان خوردم این بود که ناگهان دیدم بچه‌هایی که می‌شناختم و جز در فیلم‌های روایت فتح دیگر ندیدم، آنجا هستند. انگار زمان پس و پیش شده بود و این برایم خیلی جالب بود که متوجه شدم این‌ها تمام نشده‌اند و راه هنوز ادامه دارد.
بزرگترین عنکبوت جهان Theraphosa blondi است که معمولاً به عنوان پرنده خوار جالوت شناخته می‌شود. طول این رتیل می‌تواند تا ۳۰ سانتی‌متر برسد و وزن آن به ۶ اونس برسد. رکورد‌های جهانی گینس می‌گوید: این اندازه به اندازه‌ای بزرگ است که یک بشقاب شام را بپوشاند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ