لورن جیمز، ستاره زنان انگلیس، در حرکتی شبیه به حرکت جنجالی دیوید بکام در جام جهانی 1998 با دریافت کارت قرمز اخراج شد تا انگلیس 10 نفره به بازی با نیجریه ادامه بدهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیهان نوشت: اظهارات خاتمی، مبنی بر این که چالش اصلاح‌طلبان را میدان ندادن نظام وانمود می‌کند، نشانه تداوم بی‌صداقتی است و گرنه او بهتر از هر کس می‌داند چالش این طیف، یکی اختلافات جدی در درون آنهاست مبنی بر این که بالاخره می‌خواهند زیر چتر نظام باشند یا بیگاری به آمریکا و انگلیس و اسرائیل بدهند؛ و دوم، آسیب بزرگی که کارنامه آن‌ها به اعتماد مردم زده است.
یک سایت آماری، مهدی طارمی و هری کین را در ۱۲ مورد با یکدیگر مورد مقایسه قرار داده که طی آن آمار مهاجم تیم ملی ایران بهتر از همتای خود در تیم ملی انگلیس است.
گری نویل معتقد است کاسمیرو بهترین خرید این فصل انگلیس بوده است و ادعا کرد، هافبک برزیلی به تنهایی باعث شده منچستریونایتد 30 درصد بهتر شود.
مایکل اوون، ملی‌پوش اسبق تیم ملی انگلیس معتقد است منچسترسیتی از کسب تساوی در اسپانیا مقابل رئال خوشحال است.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می‌گوید داروین نونیز در حال بهبود زبان انگلیسی‎‌اش است و این مشکلاتش را کمتر می‌کند.
در بحبوحه بحران هزینه های زندگی، هزاران پزشک جوان در انگلیس دست به اعتصاب چهار روزه زده و خواهان دستمزد بهتر شده اند.
کیه‌ران تریپیر، با ستایش از هم‌تیمی‌اش در تیم ملی انگلیس، دکلان رایس، می‌گوید او نسبت به کاسمیرو و توماس پارتی فوتبالیست بهتری است.
هری مگوایر، مدافع تیم ملی انگلیس، شکست این تیم مقابل فرانسه را عادلانه نمی داند.
دو تیم انگلیس و ولز در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که سه شیرها برای رسیدن به سنگال و عدم برخورد با هلند باید صدرنشین گروه شوند.
گری نویل، بازیکن سابق تیم ملی انگلیس، از عملکرد لیونل مسی برابر مکزیک تمجید کرد.
علیرضا جهانبخش بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: فضا برای حریفی باکیفیت مثل انگلیس باز شد که باعث شد گل‌های زیادی دریافت کنیم. نیمه دوم بهتر بودیم ولی کافی نبود.
کی‌ران تیریپیه، مدافع تیم ملی انگلیس، مدعی شد آنها می‌توانند از این هم بهتر بازی کنند.
سرمربی تیم ملی انگلیس ابراز امیدواری کرد نمایش بهتری از دیدار با ایران، مقابل آمریکا ارائه بدهند.
گرت ساوت‌گیت می‌خواهد انگلیس به مرجع اصلی تسلط بر فوتبال جهان تبدیل شود.
باشگاه اشتون یونایتد در دسته هفتم انگلیس با ارسال پیشنهادی رسمی، خواهان جذب ارلینگ هالند شد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
لیورپول امشب در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان به آمستردام رفت و موفق شد آژاکس را 3-0 شکست دهد.
دانشمندان یک ربات چهار پا را برای دروازه‌بانی آموزش داده‌اند که عملکردی حتی بهتر از دروازه‌بانان لیگ برتر انگلیس دارد!
راننده انگلیسی مرسدس اعلام کرد که بدون تردید ماشین این تیم برای فصل آینده فرمول یک بهتر خواهد شد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: انگلیسی‌ها به جای آنکه درباره ایران اظهار فضل کنند، بهتر است یک بار دیگر فیلم گریه سربازان خود را ببینند.
سرمربی تیم انگلیس شب گذشته با حضور در اتریش از نزدیک بازی تیم ملی در برابر سنگال را دید.
در ماجرای تراژیک مهسا امینی، آمریکا و انگلیس بهتر است به جای ریختن اشک تمساح، فکری به حال جنایات خود کنند و اجازه دهند جامعه ایران بدون فشار و مداخله خارجی، به مسائل و مشکلات خود بپردازد.
گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، از فوتبالیست‌های انگلیسی که معتقدند شایستگی حضور در تیم ملی را دارند خواست در هفته‌های باقی‌مانده تا جام جهانی خودشان را به کادر فنی ثابت کنند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ