ستاره تیم ملی انگلیس تنها چند سانتی‌متر تا تبدیل شدن به قهرمان مردم کشورش فاصله داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پل اسکولز، هافبک سابق منچستریونایتد، معتقد است که غیبت برونو فرناندز در دیدار شب گذشته شیاطین سرخ مقابل سویا در لیگ اروپا بسیار حس شد.
مارکوس رشفورد با گلزنی مقابل رئال بتیس در لیگ اروپا، به درخشش خود در تورنمنت‌های مختلف این فصل ادامه داد.
مارکوس رشفورد بعد از شکست 7-0 منچستریونایتد مقابل لیورپول در پیامی از هواداران خواست صبور باشند و به روند پیشرفت تیم اعتماد کنند.
برونو فرناندز، ستاره پرتغالی یونایتد، می‌گوید اریک تن‌هاخ با سخت‌گیری‌هایش مانع از این شده که ستاره‌های بزرگی مثل کریستیانو رونالدو، رشفورد و جیدون سانچو خودشان را مالک باشگاه ببینند.
من عاشق فوتبال هستم و همین الان که پا و کمرم درد می‌کند، اگر رفیقم زنگ بزند می‌روم فوتبال بازی می‌کنم. من شب تا صبح با توپ می‌خوابم و همین عشق به من انگیزه می‌دهد.
از بین هشت تیم صعود کننده به مرحل یک چهارم نهایی جام حذفی، دو تیم دسته اولی خواهند بود.
سعید عزت‌اللهی اولین گل امسال خود را مقابل فرماد آماگر به ثمر رساند.
مارکوس رشفورد، مهاجم منچستریونایتد، به ستاره بی‌چون و چرای این تیم تبدیل شده و جای خالی کریستیانو رونالدو را به خوبی پر کرده است.
میکل آرتتا بهترین مربی ماه ژانویه لیگ برتر شد و مارکوس رشفورد نیز عنوان بهترین بازیکن این ماه را از آن خود کرد.
مارکوس رشفورد، پس از جام جهانی، عملکردی بهتر از هر مهاجمی در دنیا داشته و بالاتر از ستاره هایی چون لیونل مسی و نیمار قرار دارد ولی مهدی طارمی همچنان بیشتر از او گل زده است.
مارکوس رشفورد پس از جام جهانی درخشش فوق العاده‌ای با پیراهن منچستریونایتد داشته ولی رکورد گلزنی او همچنان کمتر از مهدی طارمی است. او امشب این شانس را دارد تا از ستاره ایرانی گذر کند.
مارکوس رشفورد در فصل جاری و به خصوص پس از جام جهانی درخشش فوق العاده‌ای داشته و در حال حاضر تنها سه مهاجم در میان 5 لیگ معتبر اروپا را بالاتر از خود می‌بیند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید مارکوس رشفورد نمایشی دیوانه‌کننده در ترکیب این تیم ارائه کرده است.
روی کین، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است مارکوس رشفورد باید از فرصتی که برای اثبات مهارتش به دست آورده به خوبی استفاده کرده است.
منچستریونایتد امشب بازی‌ای که ابتدا از سیتی عقب افتاده بود را به پیروزی تبدیل کرد تا به یک امتیازی تیم پپ گواردیولا برسد. دو ستاره تهاجمی این دو تیم اما امشب شرایطی کاملا متفاوت داشتند.
کاسمیرو بسیار تحت تاثیر بازی مارکوس رشفورد قرار گرفته و معتقد است او می تواند یکی از پنج بازیکن برتر دنیا شود.
مارکوس رشفورد و برونو فرناندز، دو ستاره منچستریونایتد، در پروژه خیریه این باشگاه به مناسبت کریسمس شرکت کرده و شخصا در روند آماده‌سازی هدایا فعالیت کردند.
رشفورد به عنوان بازیکنی بسیار احساساتی شناخته می‌شود و با دوستان و هواداران خود ارتباط بسیار خوبی برقرار می‌کند.
گرت ساوت‌گیت، بعد از پیروزی 3-0 انگلیس مقابل ولز از مارکوس راشفورد و فیل فودن، گلزنان تیمش در این بازی ستایش کرد ولی گفت از عملکرد شاگردانش در نیمه اول راضی نیست.
مارکوس رشفورد در دیدار انگلیس و ولز یک موقعیت عالی برای گلزنی داشت ولی با درخشش دنی وارد، سنگربان ولز، موفق نشد دومین گل خود در این جام جهانی را به ثمر برساند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، پس از پیروزی 1-0 تیمش مقابل وستهم در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
اریک تن هاخ و مارکوس راشفورد هر دو از منچستریونایتد، برنده جایزه بهترین سرمربی و بهترین بازیکن ماه سپتامبر لیگ برتر شدند.
در حساس‌ترین دیدار هفته ششم لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد در اولدترافورد مقابل آرسنال پیروز شد.
مارکوس راشفورد، مهاجم انگلیسی و جوان منچستریونایتد، بهترین فرصت برای باز کردن دروازه برایتون را از دست داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ