طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف پایتخت جرایمی رخ داد از دستگیری سارق منازل تا فروش اقلام سرقتی در فضای مجازی که ماموران نیروی انتطامی در آن نقش آفرینی کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۴ سارق به عنف منزل در شمال شهر تهران خبر داد.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای که از منازل مسکونی سرقت می‌کردند خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی فراجا از شناسایی و دستگیری ۵۵۵ سارق و مالخر در طرح عملیاتی مبارزه با سرقت منزل و اعتراف این افراد به ۶۰۴ فقره سرقت خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارق سابقه دار و حرفه‌ای منازل مسکونی در محدوده غرب تهران خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری مرد جوانی که اقدام به سرقت از منزل کرده بود، خبر داد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارق زن نما با اعتراف به ۸۰ فقره انواع سرقت در دامغان خبر داد و گفت: این سارق بسیار حرفه‌ای بوده و بدون تخریب درب منازل را باز می‌کرد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارقان منزلی خبر داد که اقدام به سرقت خانه همسایه خود کرده بودند.
اصفهان- فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری سارق طلا و جواهرات یک منزل در این شهرستان در کمتر از یک ساعت خبرداد و گفت: عامل سرقت از اقوام نزدیک مالباخته است.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ مرد جوانی که اقدام به سرقت از منزل کرده بود، خبر داد.
رشت- فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری سارق حرفه‌ای منازل مسکونی و اعتراف وی به ۲۵ فقره سرقت در شهرستان بندرانزلی خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری مرد جوانی که اقدام به سرقت از منزل کرده بود، خبر داد.
پلیس آگاهی تهران از دستگیری ۶ سارق حرفه‌ای منازل در پایتخت خبر داد.
جانشین پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای منزل در شرق تهران خبر داد و گفت: متهم در تحقیقات ابتدایی به جرم سرقت از منزل اعتراف کرده است.
مشهد ـ رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی از کشف ۱۸ فقره سرقت از منازل مسکونی در مشهد و دستگیری ۳ سارق مرتبط با این سرقت‌ها در استان سمنان خبر داد.
تبریز- فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری سارقی خبر داد که از پارکینگ های منازل شهرک نصر و مرزداران سرقت می‌کرد.
سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای منزل با هوشیاری پلیس خبر داد و گفت: از متهم یک قبضه سلاح گرم و ۱۰ تیر جنگی کشف شد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۱۰ فقره سرقت ساختمان‌های نیمه‌کاره و منازل خالی از سکنه شهر سمنان خبر داد و گفت: هویت این سارق برملا و فرد مورد نظر دستگیر شد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از دستیگری سارق سابقه دار در دامغان خبر داد و گفت: این سارق به ۵۸ فقره سرقت از منازل و اموال مردم، اعتراف کرد.
رئیس پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: این سرنخ سبب شد تا ماموران پایگاه یازدهم پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات، با هماهنگی‌های لازم قانونی به مخفیگاه متهمان بروند و هر سه سارق جوان را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند.
جزئیات شهادت استوار یکم کیوان پور که حین دستگیری سارق منزل با ضربات چاقو به شهادت رسید، اعلام شد.
سارق منزل بعد از دستگیری با چاقو به استواریکم امیر کیوان لو حمله می کند و او را به شهادت می رساند.
جلیلیان با اشاره به دستگیری یک سارق منزل نیز اظهار کرد: وقوع چند فقره سرقت منزل در محدوده شهرری سبب شد تا این موضوع به صورت ویژه در دستورکار مأموران دایره تجسس کلانتری شهرری قرار گیرد.
فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان اعلام کرد: سارق با رفتن به در منازل در پوشش متکدی پس از شناسایی اماکن، در یک فرصت مناسب از آن ها سرقت می کرد که با هوشیاری مأموران دستگیر شد و در بازجویی‌های تخصصی به ۸ سرقت مشابه اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.
صبح دیروز سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در سومین طرح کاشف پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۳۵۲ سارق، جاعل، کلاهبردار، زورگیر، کیف‌قاپ و قاتل خبر داد و گفت: ۷۶ باند سارق منزل، زورگیر و موبایل‌قاپ شناسایی و منهدم و همچنین ۷۰۰ فقره سرقت مختلف در پایتخت کشف شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ