سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای که از منازل مسکونی سرقت می‌کردند خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۴ سارق به عنف منزل در شمال شهر تهران خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از انهدام و دستگیری باند ۴ نفره حرفه‌ای و سابقه‌دار سرقت منزل در محدوده ری و کشف اموال مسروقه به ارزش ۱۰ میلیارد ریال از مخفیگاه سارقان خبر داد.
اهواز - فرمانده انتظامی شهرستان ایذه گفت: یک نفر از سارقان منزل دستگیر و نفر دوم با سقوط از ارتفاع کشته شد.
رئیس پلیس آگاهی فراجا از شناسایی و دستگیری ۵۵۵ سارق و مالخر در طرح عملیاتی مبارزه با سرقت منزل و اعتراف این افراد به ۶۰۴ فقره سرقت خبر داد.
تبریز- فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی گفت: با پیگیری مستمر تیم‌های تخصصی پلیس، یک میلیارد تومان اموال مسروقه از منازل کلانشهر تبریز کشف و سارقان دستگیر شدند.
اصفهان- جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان منازل جنوب شهر اصفهان خبر داد و گفت: این باند در ۱۰ فقره یکصد میلیارد ریال اموال را از منازل شهروندان سرقت کردند.
اصفهان- جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان منازل جنوب شهر اصفهان خبر داد و گفت: این باند در ۱۰ فقره یکصد میلیارد ریال اموال را از منازل شهروندان سرقت کردند.
فرمانده پلیس اگاهی تهران بزرگ در بازدید از طرح تشدید برخود با سارقین در پلیس اگاهی تهران بزرگ از دستگیری و شناسایی ۲۳۰ متهم خبر داد خبر داد و جزئیات آن را تشریح کرد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارقان منزلی خبر داد که اقدام به سرقت خانه همسایه خود کرده بودند.
طی ۲۴ ساعت گذشته شهر تهران آبستن حوادثی متعددی بوده است؛ از دستگیری موبایل قاپان حرفه ای تا دستگیری سارقان منزل
شهر ۱۲ میلیونی تهران در ۲۴ ساعت گذشته آبستن حوادث متعددی بوده است؛ از دستگیری موبایل قاپان و سارقان محتویات خودرو تا دستگیری سارقان منزل در جنوب شهر.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲سارق حرفه ای منزل در این شهرستان و اعتراف به ۱۰ فقره سرقت منزل، خبر داد.
پلیس آگاهی تهران از دستگیری ۶ سارق حرفه‌ای منازل در پایتخت خبر داد.
اصفهان- جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارقان ۴۰ میلیارد ریالی سکه، ارز و طلاجات در جنوب شهر اصفهان خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد، سارقان با پرسه زنی در خیابان و شناسایی خانه‌های خالی از سکونت وارد آن‌ها شده و اقدام به سرقت اموال با ارزش می‌کردند.
یک باند سابقه دار سارقان منازل در تهران توسط پلیس آگاهی دستگیر شدند.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارقان به عنف در دامغان خبر داد و گفت: این افراد به زور وارد منزل فردی شده و نسبت به سرقت اموال وی اقدام کرده‌اند.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در بسته اخبار پلیسی شهر مهم‌ترین حوادث را بخوانید.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام باند سارقان حرفه‌ای منازل و اماکن در دامغان خبر داد و گفت: در این راستا پنج نفر دستگیر و مقادیر قابل توجهی اموال مسرقه کشف و ضبط شد.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان منازل ویلایی شمال تهران خبر داد و گفت: متهمان به ۱۵ فقره سرقت مشابه معترف شدند.
رئیس پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: این سرنخ سبب شد تا ماموران پایگاه یازدهم پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات، با هماهنگی‌های لازم قانونی به مخفیگاه متهمان بروند و هر سه سارق جوان را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری ۴ نفر از اعضای باند سارقان منزل با ۹ فقره سرقت در شیراز خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری ۴ نفر از اعضای باند سارقان منزل با ۹ فقره سرقت در شیراز خبر داد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: ۲۹ درصد از سارقان در حوزه وسیله نقلیه، ۱۹ درصد در حوزه اماکن خصوصی و دولتی، ۲۰ درصد در حوزه معابر، هفت درصد موبایل، هفت درصد منزل و ۱۸ درصد جیب‌بر و سارق مغازه و سارق کابل و برق فعالیت داشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ