سارق منزل بعد از دستگیری با چاقو به استواریکم امیر کیوان لو حمله می کند و او را به شهادت می رساند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ماریوس گرسبک، دروازه‌بان هرتابرلین، در یک دعوا شرکت کرده و فردی 22ساله را به شدت مضروب کرده و در نهایت توسط پلیس بازداشت شده است.
ماریوس گرسبک، دروازه‌بان هرتابرلین، در یک دعوا شرکت کرده و فردی 22ساله را به شدت مضروب کرده و در نهایت توسط پلیس بازداشت شده است.
رسانه‌های فرانسوی اعلام کردند در پی قتل یک نوجوان توسط پلیس این کشور، مردم معترض به خیابان‌های پاریس آمدند و با نیروهای پلیس درگیر شدند.
بنابر اعلام پلیس راهور تهران بزرگ، اکثر معابر بزرگراهی به غیر از نواب در پایتخت خلوت هستند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یک متهم کلاهبردار در حومه شهر تهران خبر داد.
در این گزارش فیلم تعقیب و گریز پلیس آگاهی پایتخت با یک دستگاه خودروی دنای مسروقه را مشاهده می‌کنید.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مرد جوانی که در جریان سرقت طلا همسر دوستش را به قتل رسانده بود، خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یکی از عاملان ناامنی که با استفاده از سلاح گرم و تیراندازی در محل موجب رعب و وحشت شده بود، خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یکی از عاملان ناامنی که با استفاده از سلاح گرم و تیراندازی در محل موجب رعب و وحشت شده بود، خبر داد.
مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: ویدیویی در فضای مجازی مبنی بر انتقال خودروی یک زن بی حجاب به پارکینگ منتشر شده که دلیل توقیف خودرو مربوط به تست مثبت الکل راننده بوده است.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت گفت: خودروی سواری با ۱۰۹ کیلو حشیش توقیف شد.
در حمله گروهی نقابدار به نیروهای پلیس‌ در شهر آتن پایتخت یونان، یک مامور پلیس زخمی شد.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: در ۴ تا ۵ سال اخیر تعداد اتوبوس‌های شهر تهران نسبت به گذشته به یک‌سوم کاهش‌یافته و در حال حاضر ۸۰ درصد ناوگان حمل‌ونقل عمومی فرسوده است.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ از ابتدای صبح در همه تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران به منظور روان سازی و کنترل ترافیک حضور دارند و طرح جناغی‌ها به‌منظور نظم بخشی به بزرگراه‌ها در حال اجراست.
امروز چهارشنبه یک نیروی پلیس عراق در جریان یک حمله مسلحانه در پایتخت این کشور، کشته شد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ رازی در آلبوم عکس!/ قصاص پایان نزاع مرگبار خیابانی/ قتل همسر سابق با ۱۷ ضربه چاقو/ قاتل حواس پرت کلاهش را در صحنه جرم جا گذاشت/ قتل عضو یک خانواده به دست داماد سابق/ پلیس در تعقیب خواستگار قلابی/ فیلم برداری سیاه در شکنجه گاه وحشت!/ اعدام برای شیطان بزرگراه‌های پایتخت
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عاملان آدم‌ربایی پزشک سرشناس تهران خبر داد.
اعتراضات در تونس پس از مرگ مالک السلیمی جوان ۱۷ ساله شعله ور شد، فردی که به گفته مردم، در پی مجروح شدن به دست نیرو‌های امنیتی فوت کرد. مالک حدود یک ماه در یکی از بیمارستان‌های پایتخت در کما بود.
مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت در مورد فیلم منتشر شده از دستگیری یک خانم توسط ماموران یگان ویژه اعلام کرد دستور ویژه ای مبنی بر رسیدگی به این موضوع از سوی فرماندهان پلیس صادر شده است.
پنجاه و نهمین طرح رعد پلیس تهران بزرگ، صبح امروز سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ با حضور سردار رحیمی رئیس پلیس پایتخت، برگزار شد. فرمانده انتظامی تهران بزرگ، از ۲۹۰ حکم به اجرا گذاشته و دستگیری ۸۲۲ نفر از سارقان، زورگیران، مالخران و سارقین مسلح در طرح رعد ۵۹ پلیس پیشگیری خبر داد. در پنجاه و نهمین طرح رعد، تعداد ۶۸ پاتوق سارقین، ۵ پاتوق سارقین و اوباش، ۶۷ پاتوق فروشندگان مواد مخدر و ۱۲ پاتوق اوباش، سطح یک و دو منهدم شدند. ده قبضه سلاح جنگی و ۸۴ قبضه سلاح سرد نیز، در این مرحله از طرح رعد، کشف شد.
به گزارش خبرنگار مهر، اقدام به خودکشی شخصی بر روی پل پیروزی در نزدیکی بزرگراه امام علی با حضور به موقع عوامل پلیس پیشگیری پایتخت، ناموفق ماند.
دقایقی پیش ماموران پلیس پیشگیری پایتخت در اقدامی قابل تحسین جان یک شهروند را نجات دادند.
رئیس پلیس فتای پایتخت گفت: افسران پلیس فتا تهران بزرگ در مرحله تحقیقات پرونده متوجه شدند مجرم تحت پوشش یک گل فروش روز‌های پنجشنبه و جمعه در بهشت زهرا «س» تهران مشغول کار شده و پس از کپی برداری کارت‌های بانکی مالباختگان به وسیله دستگاه اسکیمر اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی آنان کرده اند.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت حقیقت ماجرای ایستادن یک زن روی خودروی پلیس را تشریح کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ