سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۱۰ فقره سرقت ساختمان‌های نیمه‌کاره و منازل خالی از سکنه شهر سمنان خبر داد و گفت: هویت این سارق برملا و فرد مورد نظر دستگیر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دزفول- فرمانده انتظامی دزفول گفت: سارق مامورنما با کشف ۱۰ فقره سرقت در شهرستان دزفول دستگیر شد.
سازمان‌های اطلاعاتی ترکیه مدعی شدند به پایگاه داده‌ای درباره هزاران عضو گروهک تروریستی داعش دست یافتند.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از انهدام و دستگیری باند ۴ نفره حرفه‌ای و سابقه‌دار سرقت منزل در محدوده ری و کشف اموال مسروقه به ارزش ۱۰ میلیارد ریال از مخفیگاه سارقان خبر داد.
سرخه - فرمانده انتظامی سرخه از کشف ۹ تن و ۷۵۰ کیلوگرم کود شیمیایی احتکار شده در این شهرستان خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش این کودها را پنج و نیم میلیارد ریال عنوان کردند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ، از کشف بیش از ۱۲ هزار متر پارچه قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان زابل بیان کرد: قدیمی‌ترین این سکه‌ها دارای ۴۵۰ سال قدمت بوده و جدیدترین آن حدود ۱۰۰ سال قدمت دارد.
رشت- رئیس پلیس آگاهی گیلان از دستگیری ۱۰ سارق و کشف چهار فقره سرقت طی دو روز در استان خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از توقیف یک دستگاه خودروی کامیون و کشف 10 میلیارد ریال کالای قاچاق خبر داد.
جانشین پلیس پیشگیری تهران از دستگیری یک نفر مال خر اموال مسروقه خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم ۲۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه کشف و متهم به ۱۰ فقره مالخری اموال مسروقه اعتراف کرد.
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۱۰ هزار قرص غیرمجاز روانگردان در شاهرود خبر داد و گفت: عطاری متخلف در این شهرستان پلمب شد.
فومن- فرمانده انتظامی فومن از کشف ۱۰ تن شن و ماسه غیر مجاز خبر داد و گفت: متهم ۳۲ ساله به مرجع قضائی معرفی شد.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در بسته اخبار پلیسی شهر مهم‌ترین حوادث را بخوانید.
غواصان در طول دهه‌های اخیر گنج ها، شهر‌های پنهان و وسایل عجیب و غریبی را در کف دریا‌ها و اقیانوس‌ها کشف کردند؛ کامپیوتر باستانی یونان و قدیمی‌ترین شهر جهان گرفته تا گنج زمرد همه چیز‌های عجیبی هستند که اخیرا توسط غواصان کشف شده اند.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۱۰ تن برنج احتکار شده در بازرسی از یک انبار خبر داد و گفت: متهم ۵۷ ساله به مراجع قضائی معرفی شد.
یک دندان آسیاب باستانی کشف‌شده در لائوس احتمالاً متعلق به دختر دنیسووی است که تا ۱۶۴ هزار سال پیش می‌زیسته است. متاسفانه اطلاعات زیادی از دنیسووان‌ها در دست نیست؛ اما می‌دانیم که آن‌ها به‌همراه نئاندرتال‌ها، نزدیک‌ترین خویشاوندان منقرض‌شده‌ی انسان‌های امروزی بوده‌اند. فسیل‌های کمی از این انسان‌ها وجود دارد.
رودسر- فرمانده انتظامی رودسر از کشف ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر جاساز شده در یک خودرو در چابکسر خبر داد.
رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: پس از رصد تحرکات عناصر عمده و قاچاقچیان کلان مواد مخدر مأموران انتظامی شهرستان جاسک از انتقال محموله مواد مخدر به وسیله یک دستگاه کامیون متعلق به سوداگران مرگ باخبر شدند و پس از تعقیب و گریز این کامیون، ضمن توقیف آن در بازرسی به عمل آمده، ۹۶۲ کیلوگرم ماده مخدر از نوع هروئین را که به صورت کاملا ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند که بنابر اعلام ضابطین این میزان کشفیات در ۱۰ سال گذشته در سطح استان هرمزگان بی سابقه است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۲۰ هزار لیتر گلیسیرین قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودرو ۱۰ قبضه کلت کمری و ۲۰ تیغه خشاب که به صورت حرفه‌ای جاساز شده بود، کشف شد.
کرمانشاه- جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه کشف ۱۰ قبضه کلت کمری و ۲۰ تیغه خشاب در کرمانشاه خبر داد.
کشف ۱۰ میلیون دلار تقلبی قبل از ورود به بازار
سردار رحیمی رئیس پلیس پایتخت خبر از شناسایی و انهدام یک باند بزرگ چاپ دلارهای جعلی در تهران خبرداد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱.۵ تن پودر مکمل بدنسازی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.
امروز یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌های خواهیم پرداخت. این شرکت ها سه ماهه چقدر سود ساختند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ