رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۴ سارق به عنف منزل در شمال شهر تهران خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان مسلحانه که از شهروندان با تهدید و ایجاد رعب و وحشت سرقت می‌کردند، خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری قاتل سریالی راننده خودروها و سارقان به عنف خبر داد و گفت: متهمان به ۶ فقره قتل در طی ۲ ماه گذشته اعتراف کردند.
سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران، از دستگیری دو سارق موتورسیکلت هنگام پرسه زنی با موتورسیکلت مسروقه خبر داد.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای که از منازل مسکونی سرقت می‌کردند خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک سارق لوازم و محتویات خودرو که اسفند ماه سال گذشته ۱۵ گرم طلا از خودرو سواری در خیابان بهارستان سرقت کرده بود، خبرداد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری و انهدام باند ۷ نفره سارقان مسلح به عنف در این شهرستان، خبر داد.
سرکلانتر دوم پلیس پیگیری تهران از دستگیری باند سارقین سابقه دار اماکن خصوصی در محدوده ستارخان خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارقان مسلح در جنوب پایتخت خبر داد.
معظمی گودرزی با بیان اینکه تحقیقات پلیس برای شناسایی مال باختگان آغاز شده است، گفت:‌ همچنین با دستور قضایی متهمان به همراه پرونده متشکله برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۴ مرد جوان که از افراد گذری در محدوده باقرشهر با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کردند، خبر داد.
سرهنگ، ولی پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران، درباره این زورگیران خشن می‌گوید: با دستور فرماندهی کل مبنی بر برخورد قاطعانه با سارقان به عنف، تیمی از کارآگاهان پلیس با انجام روش‌های نوین در کشف جرم توانستند یک باند ۴ نفره از زورگیران را با بیش از ۱۰۰ مورد سرقت دستگیر کنند.
دستگیری سارقان موتورسیکلت با شلیک دقیق ماموران
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ نفر سارق حرفه ای موتورسیکلت هنگام پرسه زنی با ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه خبر داد.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری دو سارق حرفه‌ای خودرو که در محدوده «خاورشهر» اقدام به سرقت ۲ دستگاه خودرو کرده بودند، خبر داد.
دامغان- فرمانده انتظامی دامغان، از دستگیری سارقان به عنف در این شهرستان در کمترین زمان ممکن خبر داد و گفت: سه نفر در این باره دستگیر شده‌اند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری یک سارق حرفه ای موتورسیکلت هنگام پرسه زنی خبرداد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ نفر سارق لوازم خودرو خبرداد.
پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ نفر سارق حرفه ای خودرو هنگام سرقت یک دستگاه خودروی سواری پارک شده خبر داد و گفت: تا کنون ۱۱ شاکی، متهمان را شناسایی کردند.
پلیس آگاهی تهران از دستگیری ۶ سارق حرفه‌ای منازل در پایتخت خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۳ سارق حرفه ای موتورسیکلت هنگام پرسه زنی با ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه خبر داد.
جانشین پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارقان سابقه دار ساختمان های نیمه کاره در محدوده وردآورد و کشف یک میلیارد ریال اموال مسروقه، خبر داد.
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارقان به عنف در آرادان خبر داد و گفت: متهمان یک کامیونت را سرقت کرده و در حال رفتن به تهران بودند.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارقان به عنف در دامغان خبر داد و گفت: این افراد به زور وارد منزل فردی شده و نسبت به سرقت اموال وی اقدام کرده‌اند.
محسنی اژه‌ای با اشاره به ضرورت سرعت عمل بیشتر نیروی انتظامی در دستگیری زورگیران و سارقان به عنف، گفت: قوه قضاییه این آمادگی را دارد تا در راستای دستگیری هرچه سریع‌تر سارقان خشن، به نیروی انتظامی کمک کند؛ همچنین فراجا می‌تواند در انجام این مهم از نیرو‌های بسیج نیز کمک بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ