سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارق زن نما با اعتراف به ۸۰ فقره انواع سرقت در دامغان خبر داد و گفت: این سارق بسیار حرفه‌ای بوده و بدون تخریب درب منازل را باز می‌کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصاویری از لحظه ناکام ماندن یک کیف قاپ از یک زن که در دام مرد با وجدان در چین افتاد.
رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از دستگیری یک قاتل و اعتراف وی به قتل ۲ خانم در شهرستان رشت خبر داد و گفت: اجساد مقتولان و خودروی یکی از آن‌ها به‌همراه مقادیری سلاح و مهمات در یک ویلا در شهرستان رشت کشف شد.
مدتی قبل رسیدگی به شکایت‌های سریالی زنان تهرانی که در محدوده جنوب شرقی تهران طعمه یک سارق قرار گرفته بودند در دستور کار مأموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفت که همگی با یک شیوه و شگرد قربانی نقشه یک تبهکار شده بودند. سرانجام در حالی که شمار قربانیان به ۹ نفر رسید، سارق جوان شناسایی و دستگیر شد.
زن تهرانی سارق قمه کش را کشت
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۳ سارق زن و مرد که در جنوب تهران از انبار و پارکینگ خانه‌های شهروندان سرقت می‌کردند، خبرداد.
زن جوان می‌گوید بعد از ازدواج متوجه شد شوهرش سارق است و حالا طلاق می‌خواهد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری زن و مرد سارق در تعقیب و گریز طولانی در جنوب تهران خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری دو سارق که در جریان سرقت خودروی شاسی بلند زنی میانسال او را به قتل رسانده بودند، خبر داد.
شهادت مأمور کلانتری به دست سارق/ تابلو‌ها و علایم راهنمایی و رانندگی در گونی دزدان!/ شکایت از ۴ همکلاسی در مرگ دختر دانش آموز/ ماجرای تباهی یک دختر/ افشای راز قتل مرد ثروتمند پس از یک سال/ صحنه سازی خودکشی برای دفن جنایت!/ زن تنها، قربانی ۴۰ میلیون تومان شد
زن جوان می‌گوید به خاطر بچه‌ها همکاری می‌کردم که پول داشته باشم.
با شناسایی صاحب لپ‌تاپ، اسرار یک سرقت هولناک فاش و مشخص شد که سارق دستگیر شده، چند روز قبل از دستگیری با حمله به زن جوان در یکی از خیابان‌های شمال تهران به طرز وحشیانه‌ای با چاقو او را مورد ضرب و جرح قرار داده و سپس لپ‌تاپ، گوشی و کیف پول او را دزدیده است.
سرقت عجیب زن سارق از همسایه
چندی قبل زن جوانی به پلیس مراجعه کرد و از سرقت گوشی تلفن همراهش شکایت کرد و گفت: در حال عبور از خیابان بودم که ناگهان مردی به طرفم آمد. او کلاه ورزشی به سر و ماسکی به صورت داشت. کنارم ایستاد و خیلی خونسرد در حالی که چاقویی روی پهلویم قرار داد از من خواست تلفن همراهم را در اختیارش قرار دهم. من که از ترس نمی‌توانستم حتی فریاد بزنم، گوشی را به او دادم و بلافاصله به سمت شمشاد‌ها رفت و بعد هم ناپدید شد.
حمله هولناک ۲ سارق به یک زن
متهم ادعا می‌کند که هر دو بار عاشق شده و به دستور یک زن سرقت‌هایش را انجام داده است. او هربار پس از دزدی، کفش و عطر مارک‌دار می‌خرید و با پول‌های دزدی تفریح می‌کرد. مدعی است بخشی از اموالی را که روی میز پلیس آگاهی چیده شده، با پول دزدی خریده است. ا
زن سارق گفت: با مادران کودکان رابطه برقرار می‌کردم تا به فرزندانشان نزدیک شوم و در ازای ۲۰۰ هزار تومان گوشواره بچه‌ها رو می‌دزدیم.
این مرد درباره جزئیات ماجرا گفت: «دو زن به مغازه طلافروشی من آمدند. آن‌ها گفتند که قصد خرید یک هدیه تولد را دارند. برای همین طلا‌های مختلف را نشان‌شان دادم. آن‌ها مرتب طلا‌های مختلف را می‌دیدند و با هم مشورت می‌کردند. مدتی در مغازه من ماندند. تااینکه درنهایت گفتند، به چند مغازه دیگر هم سر بزنند و دوباره برمی‌گردند. آن‌ها رفتند و من تازه متوجه شدم که یک زنجیر طلای ۵۰ میلیون تومانی را سرقت کرده‌اند. آن‌ها جوری این سرقت را انجام دادند که من اصلا متوجه نشدم. در صورتی که من همیشه حواسم هست.»
در فیلمی که در فضای مجازی منتشر شد زن جوانی در پیاده روی خلوت خیابان در حال حرکت بود که مردی جوان با کلاهی سفید از پشت سر به وی نزدیک شد و در یک لحظه دست راستش را دور گردن زن جوان حلقه و او را از زمین بلند کرد و چند متری عقب عقب با خود کشید تا اینکه زن جوان از هوش رفت.
در فیلمی که در فضای مجازی منتشر شد زن جوانی در پیاده روی خلوت خیابان در حال حرکت بود که مردی جوان با کلاهی سفید از پشت سر به وی نزدیک شد و در یک لحظه دست راستش را دور گردن زن جوان حلقه و او را از زمین بلند کرد و چند متری عقب عقب با خود کشید تا اینکه زن جوان از هوش رفت.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ سارق به‌عنف خشن خبر داد و گفت: انتشار فیلم زورگیری این متهمان در فضای‌مجازی موجب ناراحتی شهروندان شده بود.
دستگیری ۲ مرد و یک زن سارق در کرمان
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دردسر مرگ سارق برای مالباخته‌ها/ راننده عصبانی زن جوان را زیر گرفت/ ماجرای فیلم چاقوکشی خانوادگی!/ رهایی پسر ۵ ساله از چنگ آدم ربایان/ ماجرای سقوط پیرمرد از دیواره سنگی رودخانه/ قتل عام ۱۰ نفر به دست مرد شیشه‌ای/ نیمروی خونین!/ شوهرم می‌خواست مرا با تبر بکشد
سرقت کیف زن در چهار راه رسولی چابهار و کتک زن سارق توسط مردم و جوانان زاهدانی را در این صفحه ببینید.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ ماجرای گل فروش تزریقی!/ درخواست طلاق به خاطر عشق به فوتبال/ دستگیری عاملان نزاع و درگیری دسته جمعی/ قتل هولناک راننده پیک اینترنتی در درگیری ۲۰ نفره/ همدستی پدرزن و داماد برای سرقت از خانه‌های کرج/ رهایی گروگان ۳ میلیاردی در کمتر از ۲۴ ساعت/ ۲ بار قصاص برای تیرانداز سیاه پوش!/ پایان مرگبار میانجیگری

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ