صبح دیروز سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در سومین طرح کاشف پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۳۵۲ سارق، جاعل، کلاهبردار، زورگیر، کیف‌قاپ و قاتل خبر داد و گفت: ۷۶ باند سارق منزل، زورگیر و موبایل‌قاپ شناسایی و منهدم و همچنین ۷۰۰ فقره سرقت مختلف در پایتخت کشف شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کوین یامگا در جریان بازی دوستانه امروز استقلال از روی نقطه پنالتی برای تیمش گلزنی کرد.
امروزه به اینگونه تصویر پردازی‌ها می‌گویند استیج فتوگرافی. این تصویر و مواردی از این دست، نشان می‌دهند که ایرانیان مخصوصا اصحاب قدرت، در این فقره نیز استعدادی شگرف داشته‌اند.
حلزون تراپی‌یکی از عمل‌های زیبایی است که به تازگی مد شده و افراد به اشتباه برای زیبایی و جوان سازی پوستشان انجام می‌دهند، اما اینکه حلزون‌ها چگونه پرورش پیدا کردند و آیا ناقل بیماری‌هستند یا خیر هنوز مشخص نیست.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند سرقت مسلحانه در تهران خبر داد و گفت: متهمان با شگرد پخش حلیم نذری اقدام به اعمال مجرمانه می‌کردند.
عجیب‌ترین شگرد برای پول بادآورده
مرد ۲۴ساله ساکن لس‌آنجلس به نام امیرحسین گلشن، حساب کاربری زنان مشهور «تاثیرگذار» را در اینستاگرام از طریق تعویض سیمکارت آنان تصاحب و سپس با درخواست دریافت پول و ویدئو‌هایی با مضامین جنسی از قربانیان برای پس‌دادن حساب‌های اینستاگرام آنان، اخاذی می‌کرده است.
این روزها آگهی‌های فروش شرکت مدیران خودرو در فضای مجازی فراوان دیده می‌شود اما وقتی خریدار با شرکت تماس می گیرد مسئولان فروش اعلام می‌کنند این آگهی های فروش که به مناسبت دهه فجر اعلام شده فقط جنبه تبلیغاتی داشته و خبری از فروش خودرو نیست.
برد فولاد مقابل پرسپولیس در یک بازی جنجالی همچنان سوژه اصلی رسانه‌های ورزشی است.
آخرین آمار کرونا در ایران/ پایان ۲۰ سال زندگی مخفیانه قاتل/ ازدواج یک ماهه!/ مسافر عصبانی راننده را کشت/ تیراندازی مرگبار در اتاق اصناف شمیرانات/ شاگرد مکانیکی در یک قدمی چوبه دار/ راز دستبرد عجیب به خودروها!/ دستگیری مردان شرور با ردیابی تلفن قربانی
صابر کاظمی شب گذشته سه امتیاز مستقیم سرویس برای العربی کسب کرد.
سرهنگ «نادر مرادی» گفت: «طی چند سال اخیر علی‌رغم برخورد‌های سفت و سخت پلیس با اتوبار‌های جعلی متاسفانه آمار این اتو بار‌ها به طور قارچ گونه‌ای در حال افزایش است. برخی از افراد با خرید یا اجاره یک دستگاه کامیونت و استفاده از کارگران روزمزد اقدام به جابه جایی اسباب منزل می‌کنند.»
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ مرگ کارگر سردخانه در آتش سوزی مینی بوس/ رفتار‌های عاشقانه حیله‌ای برای جدایی/ کلاهبرداری هزار میلیاردی یک خانواده در قائمشهر/ بازی مرگ در سراسیمگی انتقال مواد مخدر/ رهایی از قصاص چشم مثل یک معجزه/ زعفران دزدی تاجر قلابی با برگ‌های خشک!/ شگرد عجیب تاجر قلابی برای سرقت از طلافروشی‌ها
شگرد عجیب تاجر قلابی برای سرقت از طلافروشی‌ها
بررسی دوربین‌ها نشان می‌داد سرقت‌ها از سوی یک نفر، اما با دو شگرد صورت می‌گیرد. شگرد اول به بهانه برداشتن پول از داخل خودرو بود، اما در شیوه دوم سارق سرویس طلایی را انتخاب و در فرصتی مناسب با مشابه آن که بدلی بود جا به جا می‌کرد.
زورگیری خشن با شگرد پرسیدن نشانی در شیراز
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ کینه عجیب کودک آزار!/ معمای خودکشی مرد جوان بعد از دستگیری/ آدم‌کشی مردان کینه جو در بروجرد/ شکستن طلسم سیاه شگرد مرد رمال برای سرقت میلیاردی/ رهایی گروگان جوان از چنگال آدم ربایان خشن/ فکر کردم پدرزنم می‌خواهد مرا با سنگ بزند/ زهر چشم مرگبار زیر نور مهتاب!/ تیزهوشی مرد صراف گروگانگیران را به دام انداخت
شکستن طلسم سیاه شگرد مرد رمال برای سرقت میلیاردی
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ گفت: یکی از شهروندان به پلیس فتا مراجعه و مدعی شد شخصی با وی تماس گرفته و ضمن معرفی خود به عنوان مجری رادیو با ایجاد محیطی شبیه به صدای استودیو و انجام کنش‌های هیجانی و دیگر اقدامات فریبنده، اعلام کرده که شما برنده خوش شانس قرعه‌کشی شده‌اید.
کلاهبرداری میلیاردی با شگرد دعانویسی و رمالی
شگرد برنده شدن هنوز قربانی می‌گیرد!
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ شوخی مرگبار دو برادر/ متهم به قتل: جسد همسرم را در بیابان دفن کردم/ چالشی برای اخاذی!/ دستگیری شرور فراری در تونل مخفی/ ۳هزار سرقت از منازل کرمان در ۴ ماه!/ بازداشت متهم ۴۰۰ میلیون دلاری/ قتل باجناق زیر چرخ‌های خودرو!/ شگرد عجیب مرد نوازنده برای سرقت از مشتریان
شگرد عجیب مرد نوازنده برای سرقت از مشتریان
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با ارسال پیامکی به شهروندان از آنها خواست تا نسبت به دارا بودن مجوز قانونی ارائه دهنده خدمات ( کارگزار،‌مشاور سرمایه گذاری و ... اطمینان حاصل کنند.
با توجه به اینکه مدتی است بازار سرمایه روند صعودی را آغاز کرده است و شاخص کل در حال رشد می باشد، بسیاری از سهامداران پیگیر این مسئله هستند که این صعود شاخص کل تا کجا ادامه خواهد داشت؟ در این مطلب تحلیل شاخص کل را با امواج الیوت انجام داده ایم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ