پلیس آگاهی تهران از دستگیری ۶ سارق حرفه‌ای منازل در پایتخت خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان مسلحانه که از شهروندان با تهدید و ایجاد رعب و وحشت سرقت می‌کردند، خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۴ سارق به عنف منزل در شمال شهر تهران خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام اعضای باند ۶ نفره سارقان تلفن همراه و دستگیری مالخران حرفه‌ای خبر دادو گفت: در این عملیات‌های پلیسی، بیش از ۱۰۰ دستگاه گوشی مسروقه کشف شد.
سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران، از دستگیری دو سارق موتورسیکلت هنگام پرسه زنی با موتورسیکلت مسروقه خبر داد.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای که از منازل مسکونی سرقت می‌کردند خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از انهدام و دستگیری باند ۴ نفره حرفه‌ای و سابقه‌دار سرقت منزل در محدوده ری و کشف اموال مسروقه به ارزش ۱۰ میلیارد ریال از مخفیگاه سارقان خبر داد.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد از انهدام باند سارقان تا کشف کالای قاچاق که مأموران نیروی انتظامی در آن نقش آفرینی کردند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک سارق لوازم و محتویات خودرو که اسفند ماه سال گذشته ۱۵ گرم طلا از خودرو سواری در خیابان بهارستان سرقت کرده بود، خبرداد.
فرمانده یگان امداد پایتخت از دستگیری ۲ نفر از سارقان حرفه‌ای خودرو هنگام پرسه زنی در سطح شهر خبر داد.
تبریز- فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری پنج سارق حرفه‌ای دوچرخه با ۲۸ فقره سرقت خبر داد.
یزد- فرمانده انتظامی شهرستان میبد از دستگیری سارقان حرفه‌ای باغات و اماکن خصوصی با چهار فقره سرقت، در این شهرستان خبر داد.
جرایم مختلفی طی شبانه روز گذشته در سطح شهر تهران رخ داده از دستگیری سارقان حرفه‌ای تا مأمور قلابی که مأموران نیروی انتظامی در آن نقش آفرینی کردند.
شهرکرد- جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از دستگیری سارقان اماکن خصوصی و کابل و سیم برق با کشف ۶۰ فقره سرقت در استان خبر داد.
سرپرست سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ نفر از سارقان حرفه ای خودرو هنگام پرسه زنی با خودروی پژو ۴۰۵ مسروقه خبر داد.
سرکلانتر دوم پلیس پیگیری تهران از دستگیری باند سارقین سابقه دار اماکن خصوصی در محدوده ستارخان خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارقان مسلح در جنوب پایتخت خبر داد.
معظمی گودرزی با بیان اینکه تحقیقات پلیس برای شناسایی مال باختگان آغاز شده است، گفت:‌ همچنین با دستور قضایی متهمان به همراه پرونده متشکله برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری دو سارق حرفه‌ای خودرو که در محدوده «خاورشهر» اقدام به سرقت ۲ دستگاه خودرو کرده بودند، خبر داد.
مراغه- فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از دستگیری سه سارق حرفه‌ای خودرو و محتویات و لوازم و تجهیزات داخل خودرو در این شهرستان خبر داد.
با بررسی‌های اولیه کارآگاهان پلیس مشخص شد خودروی بنز چندی قبل از شرق تهران به سرقت رفته و سرنشینان آن سارقان حرفه‌ای خودرو هستند.
پلیس تهران در شبانه روز گذشته موفق شد نسبت به دستگیری عاملان وحشت در محله مهرآباد و دستگیری سارق موبایل اقدام کند که در بسته خبری پلیس، آنها را مرور می‌کنیم.
فرمانده یگان امداد پایتخت از دستگیری سارقان حرفه‌ای که در محله نعمت آباد تهران زورگیری می‌کردند، خبر داد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام باند سارقان حرفه‌ای منازل و اماکن در دامغان خبر داد و گفت: در این راستا پنج نفر دستگیر و مقادیر قابل توجهی اموال مسرقه کشف و ضبط شد.
متهمن گفت: چند سال قبل در کار خرید و فروش مواد مخدر بودم. زمانی که قصد داشتم ۱۰ کیلو هروئین را ترانزیت کنم، دستگیر شدم. دادگاه مرا به اعدام محکوم کرد وقتی دیدم حکمم اعدام است تصمیم به فرارگرفتم. حدود ۲ سال قبل قرار بود یک روز برای تحقیق و انجام یک‌سری کار‌ها مرا از زندان به دادگاه ببرند که من هم با دوستانم هماهنگ کردم. آن‌ها در مسیر به کمین نشستند و زمانی که مرا از دادگاه به زندان انتقال می‌دادند، دوستانم راه را سد کردند و مرا از خودروی حمل زندانیان فراری دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ