رییس سازمان انرژی اتمی گفت: به نظارت در چارچوب برجام که قبلاً پذیرفته بودیم پایبندیم. بازگردند به برجام و آنچه که در برجام تفاهم شده بود و تعهد طرفین بود را اجرا کنند و ما هم به آن پایبندیم. نه یک کلمه کمتر نه یک کلمه بیشتر.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روشی که مسئولان ایرانی در برابر طالبان درپیش گرفته‌اند نیز به این گروه برای بالابردن طمع ورزی‌های خود کمک می‌کند. علاوه بر موارد دیگر، اگر فقط به ماجرای حقابه ایران از هیرمند توجه کنیم، به این نتیجه خواهیم رسید که مسئولان ایرانی با این حق کشورمان بطور جدی برخورد نکرده‌اند. آن‌ها وعده دادند در صورت استنکاف طالبان از تحویل حقابه ایران، به فشار متوسل خواهند شد.
امام جمعه موقت تهران با تأکید بر اینکه در دنیا فقط ارتش جمهوری اسلامی ایران در خدمت اسلام است، گفت: استراتژی و راهبرد ارتش، قدرت بازدارندگی و دفاع از حیثیت و آبروی نظام است.
امیر دریادار شهرام ایرانی گفت: امروز اگر در منطقه دزدی دریایی حاکم شده به دلیل حضور غیرموجه آمریکا در منطقه است و حمایت آن‌ها از دزدان دریایی منطقه را آلوده می‌کند، اما به لطف خداوند و با تلاش جمهوری اسلامی ایران در حوزه دریا توانستیم امنیت را در منطقه صد در صد برقرار کنیم و این امنیت نه تنها فقط برای ما و منطقه بلکه برای جهان است.
فرمانده کل ارتش گفت: رژیم صهیونیستی که خود در حال غرق شدن بوده و آثار فروپاشی این رژیم بیش از پیش نمایان شده است، حقیرتر از آن است که تهدیدی برای جمهوری اسلامی ایران محسوب شود و اقدامات دور از عقل و تدبیر سردمداران این رژیم فقط روند فروپاشی آن‌ها را تسریع می‌بخشد.
مسئولان محترم جمهوری اسلامی، به‌ویژه سران قوا: اولا، بپذیرید که شاخص‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی کشور در مرحله هشدار قرار دارد؛ پس لطفا از ایجاد سوراخ‌های بیشتر در بدنه این کشتی خودداری کنید. ثانیا، مسیر حرکت کشتی را تغییر دهید و از رفتن به دل توفان و تله دشمن خودداری کنید.
رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه فقط ۳ کشور در سوریه امداد رسانی می کنند گفت: نیروهای جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران در ترکیه و سوریه تاکنون چند نفر را از زیر آوار نجات دادند.
فرج کمیجانی، دبیرکل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی گفت: در ۴ ماه و دو روز گذشته فقط ۳۹ روز کلاس‌های مدارس دایر شده و مدارس در مابقی روز‌ها تعطیل بودند. این باعث عصبانیت معلمان شده که از آموزش عقب افتاده‌اند. از سوی دیگر دانش‌آموزان یک‌دهم دروس را هم یاد نگرفته‌اند که قابل جبران نیست. این شرایط آموزشی بسیار آشفته و نگران‌کننده است.
محمودوند گفت: این اجماع جهانی علیه ایران که در حال گسترش است، به واسطه جریان‌های غربی است که می‌دانند جمهوری اسلامی ایران به پیشرفت فوق العاده‌ای در حوزه هسته‌ای رسیده است. امروز تمام این تنش‌ها فقط به خاطر فعالیت‌های هسته‌ای در اراک، بوشهر و فردو نیست بلکه موضوع مهم بلکه رسیدن به نقطه اوج تکنولوژی است که دانشمندان جوان ما به آن رسیدند.
محمدجواد لاریجانی رئیس پژوهشگاه دانش‌های بنیادی می‌گوید: ۴ هفته پیش خانم کلینتون یک سخنرانی داشت، کلینتون یکی از تاثیرگذاران در سیاستگذاری دموکراتیک در آمریکا است در اظهارات اخیرش گفته است باید تماسمان را با جامعه روحانیت در ایران بیشتر کنیم و به آن‌ها بگوییم که شما نترسید ما اصلاً قصدی برای اسلام نداریم فقط شما بر اعمال برخی از احکام اسلامی در ایران اصرار نکنید.
محمد کشاورززاده، سفیر جمهوری اسلامی ایران در چین در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «در دیدار با مقامات عالی چین ضمن ارائه یادداشت اعتراضیه خواستار توجه دستگاه دیپلماسی چین به حساسیت‌های منطقه‌اش شدم. طرف چینی با تأکید مجدد به احترام به تمامیت ارضی ایران روابط دو کشور را راهبردی و برنامه ۲۵ ساله در منطقه غرب آسیا را که فقط با ایران منعقد شده را حاکی از آن دانست.»
در ۲۰۲۱ ترکیه رشد اقتصادی ۱۱ درصدی را تجربه کرد و رشد اقتصادی سال جاری میلادی عربستان نیز ۷.۵ درصد بوده است. در این میان، طبق اعلام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، در دو سال گذشته رشد اقتصادی‌مان به ترتیب در هر سال فقط ۴.۱ و ۴.۴ درصد بوده است.
این گفت و گوی میرزاخانی بر روی وب سایت سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شده که عملاً به معنای تایید آنچه میرزاخانی «فاجعه» و «بحرانی اصلی» خوانده است. در واقع بنابر تاکید متولیان سینمای ایران، سینمای ایران در هشت ماه اخیر درگیر یک بحران و فاجعه بوده است.
نارضایتی نسبتی با انتظارات دارد/ ادوارد سعید در کتاب «شرق‌شناسی» به خوبی و زیبایی تصویر کرده که غرب چگونه تصویر شرق را چنان/ برساخت که یک رابطه قدرت و سلطه‌ای را تثبیت و تحکیم کند/ فکر می‌کنند فردا اگر جمهوری اسلامی نباشد ایران سوئیس است؛ این تصور از کجا آمده؟/ تصور ما از تحولات اجتماعی در غرب هم تصویری واژگونه و تخیلی است/ امام در فرانسه در مورد جمهوریت گفت طبق قوانین اسلام، همه‌جا گفته اسلام خواهد بود/ اینکه کدام مساله زنان اولویت اصلی است را چه کسی تعیین می‌کند؟/ این توانمندسازی که در حوزه زنان در جمهوری اسلامی اتفاق افتاده آیا در هیچ دوره دیگری از تاریخ ایران اتفاق افتاده است؟/ قطعا مساله فعلی ما در مورد حجاب متاثر از بازی‌های جناحی است/ شما ریاکاری را فقط در مذهبی‌ها می‌بینید؟
دکتر معتمدی با توجه به موقعیت ویژه‏ ایران در منطقه گفت: غفلت از دشمن و توطئه‏ او برای جمهوری اسلامی در این روزها منطقی نیست و نباید مشکلات را فقط درونی دید. به هر حال منطقه در موقعیت حساسی است و نقش ‏آفرینی جمهوری اسلامی به هیچ وجه خوشایند جهان نیست.
جلالی بیان کرد: طرح ساماندهی فضای مجازی متاسفانه سردرگم و اندرخم یک کوچه است، صدای ایران اسلامی در فضای مجازی رسا نیست، غول رسانه‌ای دنیا برخی از ورزشکاران، سلبریتی ها، هنرمندان و نخبگان و در فضای رسانه‌ای خاص زندانی ساخته که فقط صدای خارجی‌ها شنیده می‌شود.
میخائیل اولیانوف گفت: جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده ممکن است پس از انتخابات میان دوره‌ای کنگره آمریکا به توافق نهایی بر سر توافق هسته‌ای برسند و اگر این اتفاق بیفتد، احیای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) بسیار سریع امکان پذیر خواهد بود، برای اینکه فقط برخی مسائل فنی باید حل و فصل شود. وی تاکید کرد که اکنون توپ در اختیار طرف آمریکایی است.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: در دگرگونی اوضاع و فراز و فرود زمانه، دولت و ملت ایران دوستان و دشمنان خود را بهتر می‌شناسد. دشمنان فقط با جمهوری اسلامی مخالف نیستند، با ایران مخالفند.
کولایی گفت: در میان حدود ۵۰ کشور اسلامی در جهان، فقط در کشور ایران قانون حجاب اجباری وجود دارد که در طول چهار دهۀ گذشته ناکارآمدی و آسیب‌زا بودن آن اثبات شده است. زنان ایرانی باید مانند همۀ کشورهای اسلامی دیگر از حق انتخاب آزاد پوشش خود برخوردار شوند.
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی فضای عمومی مجلس نسبت به مذاکرات را خوب توصیف کرد و گفت: برجام و مساله مذاکرات برای حل مشکلات اقتصادی مردم است پس هر مذاکره‌ای که با حفظ حقوق، شأن و اقتدار ملت ایران به حل مشکلات اقتصادی منتج شود، مورد تایید نمایندگان مجلس است؛ ما کاری به شرق، غرب و آمریکا نداریم و فقط حقوق ملت برایمان مهم است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بر این باور هستم که راه تحول و قوی شدن ایران، فقط و فقط در دستان فعالان آموزش و پرورش است.
همایش «ظرفیت های همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان و گروه صنعتی ایران‌خودرو»، با هدف شناسایی شرکت‌ها، نهادها شامل دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری و تمامی افراد نخبه دارای نوآوری و ایده قابل اجرا، یا فناوری برای رفع مشکلات فناورانه در گروه صنعتی ایران خودرو و جذب فناوری های جدید قابل کاربرد در زنجیره ارزش این صنعت برگزار می‌شود.
شرکت بهمن موتور در اطلاعیه ای آمادگی خود برای فروش ون باری اینرودز به شرکت های فعال در شبکه پخش و توزیع کالا را اعلام کرد.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: دولتِ روحانی نتوانست در مذاکرات حقی از حقوق ایران را احیا کند، فقط یکسری تکالیف را در برجام پذیرفت و دستاوردهای نظام را واگذار کرد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به حضور نیروی دریایی ارتش در نقاط مختلف گفت: نه فقط دریای سرخ و نه فقط دریای مدیترانه، بلکه هر کجا که اراده داشته باشیم و تدبیر باشد حتما حضور پیدا خواهیم کرد و خیلی هم نگران نیستیم که اگر کسی مثلا تازه از خواب بیدار شده باشد، ما بخواهیم تغییر مسیر بدهیم. حضور ما دائمی است و اعتقاد ما این است که حتما باید مستمر باشد چون ما یک هدف را دنبال می کنیم و آن هم امنیت و آسایش مردم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ