منابع اسپانیایی نوشته اند که کارلو آنچلوتی از این بیم دارد که فصل 24-2023 را بدون مهاجم بزرگ شروع کنند که این خلاف وعده فلورنتینو پرز به او در جلسه ماه گذشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس باشگاه بایرن مونیخ با ابراز رضایت از عملکرد هری کین در اولین بازی‌اش برای این تیم می‌گوید خرید ستاره انگلیسی نه تنها به نفع بایرن بلکه به سود کل بوندس‌لیگا خواهد بود.
لایپزیش با پیروزی 3-0 مقابل بایرن مونیخ قهرمان سوپرکاپ آلمان شد.
گری لینه‌کر از هری کین، ستاره انگلیسی تاتنهام خواست هر طور شده راهی بایرن مونیخ شود چرا که به گفته او هدف فوتبال افتخارات تیمی است و نه رکوردهای فردی.
هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ معتقد است که بوندسلیگا دیگر ستاره های زیادی ندارد و خرید هری کین به افزایش سطح این لیگ کمک خواهد کرد.
آنگه پوستکوگلو، سرمربی تاتنهام، به صحبت‌های اولی هوینس درباره هری کین واکنش نشان داد.
تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها مغلوب آرژانتین دارنده مدال برنز المپیک توکیو شد، اما یک امتیاز از این تیم قدرتمند گرفت.
رئال مادرید تردید دارد که کیلیان امباپه را در این تابستان بخرد و برنامه‌ای هم برای جذب هری کین ندارد.
سرمربی موفق فاینورد قراردادش با این باشگاه را به مدت چهار فصل دیگر تمدید کرد.
لوتار ماتئوس، اسطوره بایرن مونیخ، معتقد است خرید هری کین با توجه به قیمت بالای او در بازار نقل و انتقالات دشوار است.
سادا کروزیرو برزیل قهرمان جام باشگاه‌های آمریکای جنوبی شد.
تیری آنری، ستاره سابق آرسنال، معتقد است که هری کین گزینه بسیار بهتری از ویکتور اوسیمن برای منچستریونایتد است.
نهمین دوره مشورت‌های سیاسی میان ایران و سلطنت عمان با حضور معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان و معاون امور دیپلماتیک وزارت خارجه عمان در مسقط برگزار شد.
ریو فردیناند به کیلیان امباپه توصیه کرد منچستریونایتد را به عنوان تیم بعدی خود انتخاب کند. او همچنین خطاب به شیاطین سرخ گفت که امباپه نسبت به هری کین گزینه به مراتب بهتری است.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، تصمیم گرفته نیمار را به عنوان بازیکن منتخبش برای جایزه بهترین بازیکن سال فیفا انتخاب کند.
نهمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ کل کشور آغاز شد.
اگر می‌گویم که این دولت در سطح حل مسائل ایران نیست، نه به دلیل کینه یا پیشداوری، بلکه به دلیل واقعیت موجود است. آن‌ها در هر سه شعار اصلی خود ناموفق بوده‌اند، حتی مسیر معکوس هم طی شده است. شما کافی است قیمت هر متر بنا را با حداقل حقوق حساب کنید تا ببینید در همین ۲۰ ماه گذشته، میلیون‌ها خانوار از خانه‌دار شدن به‌کلی ناامید شده‌اند. وضعیت تورم را هم که می‌بینید. خالص اشتغال هم از سال ۱۳۹۸ هنوز کمتر است یا حداکثر به همان اندازه برسد. مساله بنده حل مسائل کشور است، در این حوزه معتقدم که باید نقد کرد.
نهمین همایش بانکداری الکترونیک ونظام‌های پرداخت باعنوان «ارزش‌آفرینی دیجیتال» و باحضور صاحب نظران بانکی و اقتصادی طی روزهای ۱ و ۲ اسفند برگزار می‌شود.
معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی گفت: بعد از سه سال وقفه از برگزاری همایش سالانه بانکداری الکترونیک این همایش امسال برگزار می شود.
اولی هوینس معتقد است که با وجود پیشنهاد سیتی به هری کین، بایرن مونیخ کار سختی برای جذب این بازیکن دارد.
هری کین، ستاره تیم ملی انگلیس، معتقد است که تیمش فرصت پیروزی برابر آمریکا را هم داشت.
رئیسی گفت: حقد و کینه دشمنان از همین دستاورد‌ها و پیشرفت‌های بزرگ و عظیم ناشی شده و قطعاً برای آن‌ها پذیرفتنی نیست که کشوری تحت تحریم نه تنها ۹۵ درصد از دارو‌های مورد نیاز مردمش را در داخل تولید کند، بلکه به صادرکنندگان دارو نیز تبدیل شود.
رئیس باشگاه بایرن مونیخ تاکید کرد که این باشگاه در انتقالات زمستانی مهاجمی برای جانشینی روبرت لواندوفسکی جذب نخواهد کرد.
استیون جرارد، اسطوره باشگاه لیورپول، اعتراف کرد علاقه زیادی به بازی کردن در کنار روی کین داشته است.
بایرن مونیخ قصد دارد در تابستان سال بعد برای خرید کریستوفر انکونکو، ستاره لایپزیش و بهترین بازیکن فصل قبل بوندسلیگا در فصل گذشته اقدام کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ