معراج شیرازی می گوید که چون عملکرد آنها در هیئت فوتبال تهران به قدری خوب بوده، که کسی نمی توانسته آنها را نقد کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم وداع با شهدای حمله تروریستی جاده خاش - تفتان عصر امروز ۲ مرداد ۱۴۰۲ با حضور کارکنان راهور فراجا و مردم شهید پرور در معراج شهدای تهران برگزار شد.
معراجی فر گفت: با توجه به لغو این قطار رفت، قطار برگشت سرخس - مشهد نیز لغو شده و حرکت ۲ رام قطار رفت و برگشت عصر مشهد-سرخس نیز منوط به بهبود شرایط جوی خواهد بود و بعدا اطلاع رسانی خواهد شد.
معراج ۳۱۳ با الگوبرداری از پهپاد آیروسوند آمریکایی طراحی شده و قادر است با سرعت ۱۴۰ کیلومتر تا ارتفاع ۱۲۰۰۰ پایی پرواز کند. وزن برخاست آن ۳۳ کیلوگرم است و می‌تواند محموله‌ای به‌وزن ۵ کیلو را حمل کند.
بازیکن تیم گلف معراج مسجدسلیمان گفت: هیات گلف خوزستان بیش از یک سال است که با سرپرست اداره می شود و این امر بلاتکلیفی است.
بازیکن تیم گلف معراج می‌گوید تیمش کار آسانی برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر نداشت.
تیم معراج مسجدسلیمان عنوان قهرمانی لیگ برتر گلف را از آن خود کرد.
تیم معراج مسجد سلیمان عنوان قهرمانی لیگ برتر گلف را از آن خود کرد.
معراج ۵۳۲ از سری پهپادهای انتحاری نیروی زمینی سپاه است که با برد ۴۵۰ کیلومتر قادر است تا ارتفاع ۱۲ هزار پا به مدت ۳ ساعت پرواز کند و با دقت بالا اهداف مورد نظر را مورد اصابت قرار دهد.
معراج ۵۳۲،‌ از سری پهپادهای انتحاری نیروی زمینی سپاه است که با برد ۴۵۰ کیلومتر قادر است تا ارتفاع ۱۲ هزار پا به مدت ۳ ساعت پرواز کند و با دقت بالا اهداف مورد نظر را مورد اصابت قرار دهد.
معاون اول رییس جمهور با حضور در معراج شهدا، بر پیکر مدیر جهادی اسماعیل احمدی ادای احترام کرد.
حبیب‌الله شیرازی رئیس هیئت فوتبال استان تهران گفت: فقط پسرم «معراج» در هیئت مشغول به کار است، او عصای دستم است.
همزمان با ایام سوگواری حضرت فاطمه (س) مراسم تشییع پیکر ۲۰۰ شهید گمنام دوران دفاع مقدس از دانشگاه‌ تهران به سمت معراج شهدا آغاز شد.
سخنگوی شورای شهر تهران از اجرای برنامه ویژه جام جهانی در میدان امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: طرح معماری مجموعه معراج شهدا انجام خواهد شد.
معراج ۵۲۱ یکی از تازه‌ترین پهپاد‌های انتحاری نیرو‌های مسلح ایران است که در اختیار یگان‌های واکنش سریع نیروی زمینی سپاه قرار گرفته است.
مراسم وداع با پیکر این شهید مدافع امنیت، ساعت ۱۶ فردا؛ پنجشنبه ۱۴ مهرماه در معراج شهدای تهران برگزار خواهد شد.
امروز (چهارشنبه ۳۰ شهریورماه) مسافران پرواز روز ِشنبه هفته جاری هواپیمایی معراج که مجبور شدند بعد از تحمل یک روز تاخیر با هواپیمای جایگزین به تهران منتقل شوند، از عدم تحویل چمدان خود با گذشت ۳ روز گلایه دارند.
در پی تاخیر ۱۵ ساعت پرواز شماره ۴۸۰۲ نجف- تهران شرکت هواپیمایی معراج، سایر پروازهای این شرکت هواپیمایی در فرودگاه نجف با تاخیر زنجیروار و سرگردانی زائران ایرانی در عراق مواجه شد.
یکی از مسافران این پرواز با اعلام این خبر، اعلام کرد که کادر پرواز و نماینده معراج هم تا کنون در این مدت به مسافران پاسخگویی نداشته‌اند، این در حالی است که در فاصله سه تا شش صبح هم با وجود گرمای هوا، مسافران را در هواپیما نگه داشته و حتی به هتل منتقل نکرده‌اند.
تاخیر ١۵ ساعته پرواز هواپیمایی معراج به سمت تهران باعث درگیری میان برخی مسافران و کادر عراقی فرودگاه شد که بنابر گفته برخی مسافران تعدادی از آنان دستگیر شدند.
پرواز هواپیمایی معراج که از ساعت ۱۲ فرودگاه مهرآباد تهران را به مقصد تبریز ترک کرده بود، به‌دلیل ایجاد دود و بوی نامطبوع در کابین هواپیما، مجددا به فرودگاه مهرآباد بازگشته و با گذشت دو و نیم ساعت از زمان اولیه پرواز، مسافران هنوز در فرودگاه مهرآباد حضور دارند و به آن‌ها اعلام نشده که علت این موضوع چه بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ