مدیر برنامه‌های کواراتسخلیا، ستاره گرجی ناپولی، در واکنش به شایعات انتقال او به رئال مادرید می‌گوید باشگاه‌های زیادی به کواراتسخلیا علاقه‌مندند ولی او فعلا فقط به ناپولی فکر می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر برنامه‌های ویکتور اوسیمن در تمرین ناپولی حضور پیدا کرد تا به رئیس باشگاه اطمینان دهد این مهاجم نیجریه‌ای قصدی برای ترک تیمش را ندارد.
مدیر برنامه‌های ستاره تیم ملی پیام جالبی را به اشتراک گذاشت.
منچستریونایتد برای دومین تابستان پیاپی است که با مادر و مدیربرنامه‌های آدرین رابیو مذاکره می‌کند تا این هافبک فرانسوی را به خدمت بگیرد.
رافائلا پیمنتا، مدیر برنامه‌های ارلینگ هالند تاکید کرد که این ستاره نروژی در منچسترسیتی خواهد ماند.
آلفونسو دیویس گفت اخباری که درباره پیوستنش به باشگاه‌های دیگر از جمله رئال شنیده می‌شود شایعه است؛ اما مدیر برنامه‌های ستاره بایرن حرف دیگری می‌زند.
مدیر برنامه‌های پل پوگبا گفت، این ستاره فرانسوی هنوز کارهای نیمه‌تمام زیادی در یوونتوس دارد و تاکید کرد، او بعد از تمام مصدومیت‌ها دوباره برخواهد خاست.
با وجود اعلام رسانه‌های ایتالیایی مبنی بر اینکه پل پوگبا به دلیل مصدومیت اخیرش فصل را از دست داد اما مدیر برنامه‌های او می‌گوید مصدومیت ستاره فرانسوی جزئی است.
بعد از انتشار گزارش‌هایی درباره اینکه مارکو رویس با دورتموند به توافق رسیده تا قراردادش را یک سال تمدید کند مدیر برنامه‌های ستاره آلمانی این اخبار را تکذیب کرد و گفت مذاکرات همچنان ادامه دارد.
درحالی‌که شایعات زیادی درباره انتقال ایلکای گوندوگان به بارسلونا مطرح شده است مدیر برنامه‌های ستاره آلمانی سیتی مدعی شد او تا این لحظه با هیچ باشگاهی توافق نکرده است.
رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند مدیر برنامه‌های بنجامین پاوارد در حال حاضر در شهر بارسلون حضور دارد و مشغول مذاکره با مدیران بارسا درباره انتقال این ستاره بایرن مونیخ است.
مادر نیکولو زانیولو با انتقاد از دو باشگاه میلان و تاتنهام گفت پسرش بعد از مشکلاتی که با رم پیدا کرد حاضر بود با دستمزد کمتر به یکی از این دو تیم منتقل شود ولی با بی‌اعتنایی آن‌ها مواجه شد.
مدیر برنامه‌های لائوتارو مارتینز، ستاره آرژانتینی اینتر، امروز در شهر میلان شایعات درباره جدایی او از نراتزوری را به شدت تکذیب کرد.
رسانه‌های انگلیسی از حضور مدیر برنامه‌های مارکو رویس در یکی از دیدارهای لیگ برتر خبردار شده و می‌گویند احتمال انتقال ستاره کهنه‌کار آلمانی به یک تیم لیگ برتری پررنگ شده است.
الخاندرو کاماچو، مدیر برنامه‌های لائوتارو مارتینز، مهاجم تیم ملی آرژانتین، ادعا کرد که این بازیکن در رقابت‌های جام جهانی با درد در قوزک پا برای آلبی سلسته به میدان رفته است.
مدیر برنامه‌های جورجینیو شایعات اخیر درباره تمایل او برای پیوستن به بارسلونا یا میلان را تکذیب کرد و گفت ستاره ایتالیایی قصد دارد قراردادش را با چلسی تمدید کند.
مدیربرنامه‌های پل پوگبا خبر از نرسیدن این ستاره فرانسوی به رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر داد.
مدیر برنامه‌های پل پوگبا تایید کرد که این ستاره فرانسوی یوونتوس جام جهانی 2022 قطر را از دست داده است و نمی‌تواند به تیم ملی فرانسه در این رقابتها حاضر باشد.
مدیر برنامه‌های پل پوگبا تایید کرد که این ستاره فرانسوی یوونتوس جام جهانی 2022 قطر را از دست داده است و نمی‌تواند به تیم ملی فرانسه در این رقابتها حاضر باشد.
مدیر برنامه‌های ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی، می‌گوید او می‌تواند به اولین فوتبالیستی تبدیل شود که باشگاه‌ها حاضرند به خاطرش 1 میلیارد یورو بپردازند.
دیاریو اسپورت و موندودپورتیوو امروز ادعا کردند که مدیر برنامه های جورجینیو، هافبک چلسی، در دفتر باشگاه بارسلونا با متئو آلِمانی، مدیر بخش فوتبال باشگاه کاتالان، مذاکره کرد.
مدیر برنامه‌های سردار آزمون بازگشت این ستاره فوتبال ایران از مصدومیت را در مدت زمانی کمتر از 40 روز به یک معجزه تشبیه کرده است.
مدیر برنامه‌های سردار آزمون ستاره ایرانی بایرلورکوزن زمان تقریبی بهبود این بازیکن را اعلام کرد.
مدیر برنامه‌های ویکتور اوسیمن، ستاره ناپولی، درباره شایعات اخیر مبنی بر تلاش ژرژ مندس برای جابجایی کریستیانو رونالدو و اوسیمن بین یونایتد و ناپولی توضیح داد.
مالک باشگاه لیدز از بارسلونا و مدیر برنامه‌های رافینیا به خاطر عملکردشان در ماجرای انتقال ستاره برزیلی به بارسا انتقاد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ