کاپیتان سابق پورتو با دفاع از مهاجم ایرانی این تیم ابراز امیدواری کرد که منتقدین طارمی از جنجال درباره این بازیکن دست بکشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کلیپی خنده دار در شبکه‌های اجتماعی پخش شده که سقوط یکی از کارکنان هتل محل اقامت بازیکنان النصر را نشان می‌دهد. در این کلیپ، کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی النصر دیده می‌شود که به دلیل این اتفاق درحال لبخند زدن است. با این حال، کارگر جوان به سرعت تعادل خود را به دست آورد و دوباره ایستاد و همه چیز به روال عادی بازگشت.
تیم نوجوانان ایران بازی های خود را در مرحله ی گروهی جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی به خوبی پیش برده است و به عنوان صدرنشین گروه B راهی مرحله ی یک چهارم نهایی شد.
سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ژاپن با بیان اینکه تمام ملی‌پوشان ایران توانایی بازی در اسپانیا را دارند، گفت: هیچکس حرف مرا درباره بازیکنان ایران باور نمی‌کرد ولی زمان همه چیز را تغییر داد.
سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ژاپن با بیان اینکه تمام ملی‌پوشان ایران توانایی بازی در اسپانیا را دارند، گفت: هیچکس حرف مرا درباره بازیکنان ایران باور نمی‌کرد ولی زمان همه چیز را تغییر داد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در آستانه دیدار تیمش با ناتینگهام فارست به بازیکنان یونایتد هشدار داد و گفت او هیچ بهانه‌ای را نمی‌پذیرد و انتظار دارد همه بازیکنانش برای تیم از جان و دل مایه بگذارند.
رنکینگ جدید فدراسیون جهانی حکایت از سقوط همه بازیکنان ایران در هر دو بخش مردان و بانوان دارد به جز نیما عالمیان؛ این بازیکن که در رنکینگ قبل 40 پله سقوط داشت اینبار 44 پله صعود داشته است.
بازیکن جوان تیم نساجی می‌گوید همه در شکست سنگین امشب مقصر هستند.
حمید سجادی وزیر ورزش گفت: طراحی پیچیده روباه پیر برای پناهنده شدن ورزشکاران، نقشه خروج بازیکنان در زمین بازی آن حین انجام مسابقه از تلاش همه جانبه برای فروپاشی تیم ملی بود.
سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران گفت: با همه قوای خود برای راهیابی به مسابقات جام جهانی جوانان تلاش می‌کنیم.
رئیس فدراسیون هندبال گفت: تیم ملی در گروه سختی قراردارد و با تیم های بزرگی همگروه است، اما همه برای کسب نتیجه خوب هم قسم شده‌اند.
جدول رکورد داران حضور در فینال جام جهانی ، پر شده است از بازیکنان برزیل و آلمان! چراکه فقط این دو قدرت برتر فوتبال جهان بودند که به طور مستمر رسیدن به این مرحله را تجربه کرده اند و در رأس همه بازیکنان تاریخ، سلطان برزیلی پله ایستاده است
یاسین بونو، دروازه بان تیم ملی مراکش گفت که توصیف شادی پس از شکست پرتغال و راهیابی به نیمه نهایی جام جهانی قطر دشوار است.
لوک دی یونگ می‌گوید بازیکنان تیم ملی هلند با همه وجود برای پیروزی مقابل آرژانتین تلاش کردند اما نتوانستند به هدف خود دست پیدا کنند.
هدف تاریخ‌سازی بود اما نتیجه ترسناک از آب درآمد و تیم ملی سوئیس سنگین‌ترین شکست خود در تاریخ جام جهانی را از پرتغال (6-1) متحمل شد.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران از نظارت ویژه خود بر مسابقات لیگ برتر و توجه ویژه به بازیکنان جوان صحبت کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با ابراز رضایت از شرایط روحی و جسمی ملی پوشان کشورمان در آستانه دیدار برابر ولز گفت: همه بازیکنان برای انجام یک دیدار سخت آماده هستند.
نیکلاس سوله، مدافع بلندقامت تیم ملی آلمان، مدعی شد همه بازیکنان حاضر در اردو شایسته بازی در جام جهانی بوده اند.
اینکه تیم ملی فوتبال در همه ادوار جام جهانی، پیش از اعزام به دیدار ریاست جمهوری رفته، امری طبیعی است، اما انتشار عکس‌ها و نقل قول‎‌هایی از آن دیدار که بازیکنان تیم ملی را منفعت طلب معرفی می‌کند و دغدغه‌شان را سکه‌های دریافتی از نهاد ریاست جمهوری می‌داند، موضوعی است که می‌توانست در فعالیت‌های رسانه‌ای مدیریت شود و از مخدوش شدن چهره ملی‌پوشان در شرایط فعلی اقتصادی جامعه، پیش از اعزام به جام جهانی جلوگیری کند.
مدافع راست نساجی می گوید احمد موسوی بازیکن بزرگی است و تجربه او به تیمش کمک خواهد کرد.
یکی از کنفرانس‌های سرنوشت‌ساز تاریخ فوتبال شروع شده است؛ جایی که کی‌روش لیست نهایی بازیکنان و البته برنامه‌اش برای حضور در جام جهانی را اعلام می‌کند.
یکی از کنفرانس‌های سرنوشت‌ساز تاریخ فوتبال شروع شده است؛ جایی که کی‌روش لیست نهایی بازیکنان و البته برنامه‌اش برای حضور در جام جهانی را اعلام می‌کند.
یحیی گل‌محمدی همه بازیکنانش را برای دیدار با مس کرمان در اختیار دارد و با دست باز ترکیب خود را انتخاب خواهد کرد.
ساموئل اتوئو، ستاره سابق بارسلونا، مدعی شد کریم بنزما در حال حاضر بهترین بازیکن جهان است.
بر اساس رنکینگ جدید فدراسیون جهانی تنیس روی میز، به جز نوشاد عالمیان دیگر بازیکنان ایران در این رده بندی سقوط چندپله‌ای داشته‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ