یک سال بعد از مهاجرت ملی پوش قایقرانی به آذربایجان، رییس این فدراسیون می گوید دلیل او به مسائل مالی و البته ازدواجش مربوط بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گروه بهمن با حضور در ششمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی حمل و نقل عمومی و ترانزیت خودرو استان اصفهان جدیدترین محصولات خود را در معرض دید علاقمندان می‌گذارد. در این دوره از نمایشگاه تازه‌ترین محصولات تجاری گروه بهمن عرضه خواهد شد.
بهمن عسگری ملی‌پوش کاراته ایران در دیدار فینال برابر حریف قزاقستانی مغلوب شد و به عنوان نایب قهرمانی آسیا رسید.
بهمن عسگری نماینده وزن ۷۵- کاراته ایران، با سه پیروزی و یک‌ شکست نایب قهرمان کاراته آسیا در سال ۲۰۲۳ شد.
بهمن عسگری ملی‌پوش کاراته ایران با پیروزی مقابل حریف عربستانی خود راهی فینال شد.
در مجمع سالیانه گروه بهمن، سهامداران بهمن به ایجاد سود پایدار رای مثبت دادند.
این طرح از 20 خرداد تا 1 تیرماه اجرا می‌شود. خودروهای فیدلیتی، دیگنیتی، ریسپکت، مزدا 3 جدید، هاوال، کاپرا، کارا، اینرودز و بسترن شامل این طرح هستند.
طبق گزارش مقامات پاکستانی، در پی ریزش بهمن در شمال پاکستان نزدیک به مرز چین، حداقل ۱۰ نفر کشته شدند.
۱۹ نفر بر اثر ریزش بهمن دچار حادثه شدند که با حضور به موقع تیم‌های امدادی خوشبختانه این حادثه خسارت جانی و مالی در پی نداشت.
ویژه برنام کدام برجام؟ جام زهر یا طلا؟ عصر امروز با حضور مهدی نصیری، سردبیر و مدیر مسئول سابق هفته‌نامه صبح و روزنامه کیهان و مهدی خانعلی‌زاده، دکترای روابط بین‌الملل دانشگاه علامه طباطبایی در سالن آمفی تئاتر بهمن برگزار شد.
بر اثر سقوط بهمن در یخچال طبیعی آرمانستت در کوه‌های آلپ فرانسه، دست‌کم ۴ نفر جان خود را از دست دادند و ۹ نفر دیگر زخمی شدند.
بهمن در کوهرنگ  ۴ نفر را بلعید
بر اساس گزارش ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد، شرکت «سیبا موتور» مقام نخست و «بهمن دیزل» مقام دوم خدمات فروش را کسب کردند.
بر اساس گزارش ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد به نیابت از وزارت صنعت،  معدن و تجارت، شرکت بهمن موتور توانست مقام نخست خدمات فروش در سال ۱۴۰۱ را به دست آورد.
بر اساس گزارش ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد، شرکت «سیبا موتور» مقام نخست  و «بهمن دیزل» مقام دوم خدمات فروش را کسب کردند.
بر اساس گزارش ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد به نیابت از وزارت صمت، شرکت بهمن موتور توانست مقام نخست خدمات فروش در سال 1401 را بدست آورد.
تعداد ۳۰۰ هزار سهامدار در بهمن ماه امسال در سامانه سجام ثبت نام کردند.
یوسف یزدانی سرپرست شهرداری رشت، گروه بهمن را گروه خودروسازی با محصولات متنوع دانست و گفت: محصولات این مجموعه می‌تواند نیازهای شهری در خدمات و حمل و نقل عمومی را برطرف کند.
محصولات بهمن مدرن و در شان مردم رشت است
شرکت بهمن موتور رتبه ۸۶ را در میان صد شرکت برتر ایران را کسب کرد.
گروه بهمن در آستانه بهار 1402 از اجرای طرح ویژه بهار خبر داد. این طرح از 23 بهمن لغایت چهارم اسفند ماه به مدت 10 روز کاری اجرا می‌شود و شامل خودروهای وانت کارا، وانت مزدا، کاپرا، لندمارک، هاوال H2 ، B30، B50، مزدا 3 جدید، مزدا 2، دیگنیتی و فیدلیتی است.
شرکت بهمن موتور رتبه 86 را در میان صد شرکت برتر ایران را کسب کرد. این شرکت خودروسازی در دهه اخیر روند رو به رشدی داشته به نحوی که در سال 1392 رتبه 200 را در میان پانصد شرکت برتر ایران داشته و تنها طی هفت سال 114 پله صعود کرد.
گروه بهمن در آستانه بهار ۱۴۰۲ از اجرای طرح ویژه بهار خبر داد.
بهمن ابهامات پنج‌شنبه برفی تهران را این پرسش‌ها تشکیل می‌دهد: «آیا قرارداد سالانه یا دوره‌ای پیمانکاران مخصوص برف‌روبی و یخ‌زدایی از معابر شمالی شهر به اتمام رسیده بود یا امضا‌ نشده بود؟»، «آیا حجم شن و ماسه و نمک دپویی در انبارهای شهرداری کفایت لازم برای عملیات برف‌روبی پنج‌شنبه تهران را نداد؟» و ...
راهداری البرز اعلام کرد ساعت ۱۲:۱۵ دقیقه روز سه شنبه ۱۱ بهمن محور کرج به چالوس به دلیل ریزش بهمن تا اطلاع ثانوی مسدود است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ