ای‌اس‌پی‌ان ادعا کرد که رئالی‌ها از به خدمت گرفتن جود بلینگام، ستاره دورتموند، مطمئن هستند اما تنها 100 میلیون یورو برای او هزینه خواهند کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق ادعای اسپورت بیلد آلمان، رئال مادرید قصد دارد در روزهای پایانی نقل و انتقالات، پیشنهادی 120 میلیون یورویی برای کیلیان امباپه ارائه کند.
باشگاه آلومینیوم اراک فرم بودجه فصل(۱۴۰۳-۱۴۰۲) خود را که به تصویب خزانه دار، هیات مدیره، و رییس مجمع آن شرکت رسیده است به سازمان لیگ ارسال کرد.
باشگاه تراکتور از پیگیری طرح استادیوم 120 هزار نفری در تبریز خبر داد.
باشگاه تراکتور از پیگیری طرح استادیوم 120 هزار نفری در تبریز خبر داد.
مهمت بویوککشی، رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه آماده سازی نهایی کشورش برای مسابقات فینال لیگ قهرمانان اروپا را ارزیابی کرد.
نشریه آلمانی کیکر در گزارشی اعلام کرد باشگاه دورتموند در مذاکرات با رئال مادرید بر سر انتقال جود بلینگام موضعی سرسختانه اتخاذ کرده و راضی به از دست دادن ستاره‌اش نیست.
یحیی گل‌محمدی شب خاصی را در دیدار مقابل استقلال سپری کرد.
ممکن است اریک تن‌هاخ، مربی منچستریونایتد تابستان امسال 13 بازیکن را کنار بگذارد تا بودجه کافی برای خرید بازیکن را داشته باشد.
بازگشت گابریل ژسوس به میادین که در دقایق آخر دیدار امشب آرسنال مقابل فولام اتفاق افتاد بهترین خبر ممکن برای این تیم و هوادارانش بود.
ارسلان مطهری در روز تولد خود مورد استقبال بازیکنان و کادرفنی استقلال قرار گرفت.
بانک تجارت از ابتدای سال 1401 تا پایان بهمن‌ماه 120 هزار و 942 فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج و 85 هزار و 899 فقره تسهیلات فرزندآوری پرداخت کرده ‌است.
دیلی میل امروز ادعا کرد که منچستریونایتد در تابستان سال بعد حاضر است 120 میلیون یورو برای جذب ویکتور اوسیمن هزینه کند.
اولین رویداد بین‌المللی فدراسیون تنیس در سال ۲۰۲۳ از فردا در جزیره کیش آغاز می‌شود.
محمد کریمی در پنجمین فصل حضورش در اردوی طلایی‌پوشان اصفهانی علاوه بر اینکه قدیمی‌ترین بازیکن این تیم به شمار می‌رود، در میان بهترین نفرات هم قرار دارد.
مانوئل پیگرینی، مربی رئال بتیس، معتقد است که در سوپرجام و در صورت مساوی شدن بازی در 90 دقیقه قانونی، کار باید به ضربات پنالتی کشیده شود.
مربی دروازه بان های استقلال اعلام کرد بازی نکردن علیرضا رضایی مقابل تراکتور در جام حذفی تصمیم ساپینتو بوده است.
سرمربی اینتر اعتراف کرد که بازی با پارما خارج از پیش بینی کادر فنی پیش رفت و آنها انتظار سخت شدن کار تا این حد را نداشتند.
مس شهربابک در شرایطی برابر گل گهر مغلوب شد که این تیم بازی شایسته ای را به نمایش گذاشت.
تیم ملی فرانسه در فینال جام جهانی 2022 قطر، هفت تعویض انجام داد.
تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در اولین دیدار تدارکاتی در اردوی ترکیه با یک گل بر "لیپایای لتونی" غلبه کرد.
قهرمان تکواندو آسیا گفت: همه تلاشم در مسابقات جهانی مکزیک کسب 120 امتیاز و مدال طلای جهان است.
در پی انتشار اخبار کذب در فضای مجازی با «عنوان کمک 120 میلیارد تومانی شرکت ملی مس به تیم تراکتور سازی تبریز» روابط عمومی شرکت ملی مس در اطلاعیه‌ای ضمن نادرست خواندن مفاد خبر مذکور، برای روشن شدن افکار عمومی توضیحاتی را ارائه کرد.
شرکت ملی صنایع مس ایران در اطلاعیه‌ای خبر کمک 120 میلیونی به تراکتور را تکذیب و برای روشن شدن افکار عمومی توضیحاتی را ارائه کرد.
فعالان عرصه تولید نمای در و قاب پنجره می‌گویند در سه دهه گذشته در آن صنعت هرگز وضعیت مشابهی را از نظر بی‌ثباتی در قیمت آلومینیوم مشاهده نکرده بودند. یکی از فعالان این عرصه می‌گوید یکی از هتل‌های زنجیره‌ای بزرگ به دلیل افزایش هزینه مواد اجرای پروژه آتی خود را به حالت تعلیق در آورده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ