متخصصان یک شرکت دانش‌بنیان توانسته‌اند با تولید رله‌های حفاظتی برای کاربرد در شبکه‌های توزیع برق ۱۰ درصد نیاز شرکت‌های برق منطقه‌ای را رفع کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در برنامه هفتم توسعه پیشنهاد کردیم بخشی از اعتبارات در حوزه پیشگیری وارد شود تا یک فرد که به طور مثال زمینه دیابت یا فشار خون دارد به موقع شناسایی شده و دیرتر به ناتوانی و در نتیجه هزینه‌های هنگفت برسد که معمولا در بیمار دیابتی مشاهده می‌شود. البته مشوق‌هایی نیز تعیین شده تا اگر افراد بتوانند از خود مراقبتی استفاده کنند، مشمول این مشوق‌ها شوند. امیدواریم با تغییر شیوه زندگی مردم، به کاهش هزینه‌های افراد به علت بیماری کمک کنیم.
سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه استفاده از پساب مورد نیاز برای صنعت و کشاورزی یکی از اولویت‌های استان است، گفت: در زمینه تامین پساب مورد نیاز استان از ظرفیت بخش خصوصی استفاده خواهد شد.
نهادهای متولی به دنبال ثبات در بازار گوشت کشور بوده و قرار است بخشی از گوشت مورد نیاز با واردات تامین شود.
محققان یک شرکت دانش‌بنیان با تولید ۱۵ قلم از فرآورده‌های پلیمری توانسته‌اند بخش قابل توجهی از نیاز داخلی را به این فرآورده‌ها تامین کنند.
قائم‌مقام وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: قاره آفریقا مزیت‌های خوبی برای تامین بخشی از پروتئین و نهاده‌های کشاورزی و دامی مورد نیاز کشور دارد.
یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان توانسته است بخشی از نیاز کشاورزی کشور به بذرهای اصلاح شده را با تولیدات داخلی تامین کند.
نژاد آرین به عنوان نژادی بومی به دلیل شرایط جسمی که دارد نمی‌تواند بیش از یک کیلو و ۱۰۰ گرم وزن بگیرد. از این رو در بخش جوجه ریزی باید محاسبات آماری دقیق انجام شود.
آقابزرگی با بیان اینکه نیاز دولت به داشتن نقدینگی و تامین کسری بودجه موجب شده تا دولت دخل و تصرفی در بخشی از سرمایه در گردش برخی از شرکت‌ها داشته باشد و شناسایی نرخ تسعیر ارز یکی از این موارد است، اعلام کرد: «ملاک و معیار از نظر بنده و قانون، مصوبه مجلس است که براساس بند اعلامی این مصوبه مغایر با قانون است. در صورتی که دولت آن را نپذیرد، در صورت اختلاف در نهایت موضوع در مجلس خبرگان و مجمع تشخیص مصلحت نظام بررسی خواهد شد که قطعا در آن حکم قانون تایید خواهد شد.»
مدیرکل دفتر بازرگانی کالاهای کشاورزی گفت: محموله‌های گوشت مرغ گرم وارداتی برای تنظیم بازار و تامین بخشی از نیاز کشور در راه است.
تیراندازان در آستانه بازی‌های آسیایی و المپیک برای آمادگی هر چه بیشتر نیاز به حضور در مسابقات بین‌المللی دارند اما در سال ۱۴۰۱ به دلیل مشکلات مالی بخشی از اعزام‌ها لغو شد.
یک کارشناس بخش کشاورزی گفت: سالانه بیش از ۵۰۰ هزار تن روغن خام‌ آفتابگردان برای تامین بخشی از نیاز کشور به روغن نباتی وارد می شود.
وزیر راه و شهرسازی گفت: صنعتی سازان را برای ساخت و پیشبرد هر چه بهتر نهضت ملی مسکن دعوت می‌کنیم و وزارت راه و شهرسازی زمین مورد نیاز و همچنین بخشی از تسهیلات را در این طرح تأمین می‌کند.
عضو شرکت تعاونی تامین نیاز تولیدکنندگان مرغ تخم گذار گفت: کیفیت بخشی از ذرت های موجود دربازار مناسب نبوده و برخی تولیدکنندگان از موادشیمیایی استفاده می کنند تا زرده تخم مرغ، مشتری پسند باشد.
مشهد-مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: تکمیل طرحهای نیمه تمام در حوزه راهسازی به ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که امید است بخشی از محل مولدسازی دستگاه های اجرایی تامین شود.
اصفهان- استاندار اصفهان گفت: بخشی از پروژه تامین ۵۶۰ میلیون مترمکعب از منابع آب جنوب استان اصفهان آغاز شده اما برای ادامه نیاز به مساعدت و همراهی وزارت نیرو است.
اصفهان- استاندار اصفهان گفت: بخشی از پروژه تامین ۵۶۰ میلیون مترمکعب از منابع آب جنوب استان اصفهان آغاز شده اما برای ادامه نیاز به مساعدت و همراهی وزارت نیرو است.
جت های جنگنده بخشی کلیدی از نیروی هوایی هستند زیرا امنیت و حفاظتی که نیروهای زمینی به آن نیاز دارند را تامین می کنند.
جت‌های جنگنده بخشی کلیدی از نیروی هوایی هستند، زیرا امنیت و حفاظتی که نیرو‌های زمینی به آن نیاز دارند را تامین می‌کنند.
رییس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان سموم کشور گفت: در حال حاضر این انجمن تا ۸۰ درصد سموم مورد نیاز بخش کشاورزی را تولید و تامین کند.
بخش دام و طیور کشور اصلی‌ترین بهره‌برداران طرح الگوی کشت برای تامین نیاز علوفه خواهد بود.
قم- «امیری زاده» جوان کارآفرین قمی است که با تولید و توزیع سالانه ۵ هزار قطعه گوشت قرقاول تلاش کرده تا بخشی از نیاز استان قم را تأمین کند.
کرمانشاه- رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به اینکه تامین بخشی از سرمایه مورد نیاز بنگاه‌ها به بورس واگذار شده است، گفت: تامین مالی شرکت‌های دانش بنیان توسط بورس صورت خواهد گرفت.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: اروپایی در تامین انرژی مورد نیاز خود با مشکلاتی مواجه هستند که در صورت به نتیجه رسیدن مذاکرات ایران می‌تواند تامین کننده بخش بیشتری از نیاز باشد.
مشاور رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در امور بین‌الملل با بیان اینکه اکنون مساله قانون‌گذاری معاملات رمزارزها در وزارت اقتصاد در جریان است، گفت: استفاده از بورس کیش از جمله فرصت‌هایی است که از طریق آن می‌توان زمینه اجرای عملی معاملات رمز دارایی‌ها در بازار سرمایه ایران را فراهم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ