گروهی از محققان با همکاری پژوهشگری ایرانی آزمایشی انجام داده اند تا با کمک انرژی خورشیدی و زیست توده نیاز گرمایشی یک خانه یک طبقه را تامین کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت تامین نظر شورای نگهبان طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت را اصلاح کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست امروز پارلمان، ضمن رفع ایرادات شورای نگهبان به طرح تشکیل سازمان پدافند غیر عامل، سازوکارهای مختلفی برای تامین مالی تولید پیش‌بینی کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل را به منظور تأمین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.
یکی از رهبران ائتلاف الفتح عراق نسبت به اقدامات نظامی مشکوک آمریکا در این کشور هشدار داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته جاری به بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت می‌پردازند.
سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به تعطیلی زندان رجایی شهر کرج، گفت: هفته گذشته یکی از بزرگترین مطالبات مردم البرز از قوه قضاییه در خصوص تعطیلی زندان بزرگ رجایی شهر کرج محقق شد و درب این ندامتگاه برای پذیرش زندانی برای همیشه بسته شد.وی افزود: تعطیلی زندان رجایی شهر بر آن بود تا این پیام به جامعه منتقل شود که مردم و وعده به آن‌ها برای قوه قضاییه اولویت اساسی است.
ستاد توسعه فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی ریاست‌جمهوری با همکاری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی از طرح‌های پژوهشی ۱۵۵ پژوهشگر و محقق تا سقف ۳۰ میلیون ریال حمایت کرده است.
سخنگوی صنعت برق گفت: با اجرای طرح مدیریت مصرف برق در ادارات که از ابتدای خرداد امسال آغاز شد، تاکنون ۸۰۵ مگاوات از هزار مگاوات برنامه ریزی شده این طرح محقق شده است.
شوش- تأمین نشدن زمین برای اجرای طرح نهضت مسکن ملی در شهرستان شوش باعث نارضایتی شدید مردم شده که بارها از سوی مسئولان وعده‌ها داده شده اما تاکنون هیچکدام محقق نشده‌اند.
باز هم طرح اصلاح قانون انتخابات با نزدیک شدن به رقابت سیاسی در اسفند ۱۴۰۲ به صدر اولویت نهادهای قانون گذار و مجری بازگشته اما آیا اصلاح به موقع و برای اجرا در انتخابات پیش رو محقق خواهد شد؟
مشاور عالی معاونت هماهنگی امور مناطق از عزم شهرداری تهران برای پیاده‌سازی رویکرد طرح توسعه پیرامون حمل و نقل عمومی خبر داد و گفت: این مهم با ارائه راهکارها در مناطق ۲۲ گانه محقق خواهد شد.
در سالی که گذشت بنیاد ملی نخبگان، وزارت علوم و وزارت بهداشت برای مقابله با «برون‌کوچی نخبگان» طرحهای ویژه ای را تدوین کردند که باید دید چقدر از آن طرح ها در ۱۴۰۲ محقق خواهد شد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ان‌شاءالله سال آینده سالی ویژه برای طرح فیبر نوری خواهد بود و تلاش  ما این است که به ۱۰ میلیون پوشش دست پیدا کنیم.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به این که تاکنون۸۷ درصد از پروژه های طرح تحول کیفیت محقق شده است، گفت: بر اساس آخرین نتایج منتشر شده، سبد محصولات تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو در شاخص رضایتمندی مشتریان از کیفیت اولیه خودروهای تحویل شده (CSI) با رشد ٣٧ امتیازی نسبت به بهمن ماه سال گذشته، به امتیاز ٧٠٠ رضایتمندی دست یافته است.
براساس نتایج ارزیابی فرآیندهای کیفی در ایران خودرو، ارتقا و تحول کیفیت در تمامی حوزه ها و سطوح فرآیندی و محصولی طی یک سال گذشته محقق شده است.
مهم‌ترین درسی که تصمیم‌گیران و استراتژیست‌ها سیاست خارجی کشورمان از طرح تز عجیب زمستان سخت باید بگیرند این است که نباید فرصت‌ها را با طرح ایده‌های سلبی که شاید در آینده محقق شود یا خیر، از دست داد. اگر در تابستان اروپایی‌ها بر احیای توافق برجام و شاید تسهیل واردات انرژی از ایران (البته بیشتر نفت؛ چرا که اروپایی‌ها هم از نداشتن ظرفیت انتقال گاز ایران آگاه بودند) رغبت و حتی اصرار داشتند، اکنون دیگر شرایط تماما دگرگون شده است. حالا به جرات می‌توان این درس را برای مسئولان کشور بازگو کرد که نه تحولات سیال هستند و هر بازیگری در مسیر پویایی هر چه بیشتر خود گام بر می‌‎دارد؛ لذا نه در وضعیت کنونی و در آینده، نباید برای دست‌یابی به منافع دست به قمار زد
هر چند وقت یک بار مباحثی درباره اصلاح قانون انتخابات در مجلس و دولت مطرح می‌شود که باید ببینیم این بار این موضوع محقق می‌شود یا مانند سنوات قبل به جایی نمی‌رسد.
مدیر کل درمان غیر مستقیم سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه بزرگترین طلبکار از دولت هستیم ، گفت: اعتباری که قرار بود برای اجرای طرح دارویار به تامین اجتماعی بدهند به درستی محقق نشد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: با نهایی شدن دو طرح مالیات بر فعالیت‌های سوداگرانه و طرح تأمین مالی تولید، هدایت اعتبارات به سمت فعالیت‌های مولد در کشور و رفع معضل تأمین مالی محقق می شود.
ورود دستگاه‌های نظارتی به موضوع دارو و گزارش سازمان بازرسی در شرایطی است که طرح دارویار با هدف تسهیل دسترسی به دارو از ۲۳ تیرماه در کشور کلید خورد و مسوولان وزارت بهداشت وعده دادند با اجرای این طرح کمبود‌های دارویی در بازه زمانی دو تا سه ماهه، به حداقل کاهش یابد؛ وعده‌ای که با گذشت حدود چهار ماه از اجرای جراحی بزرگ حوزه دارویی کشور، نه تنها محقق نشد، بلکه از ابتدای فصل پاییز و سرد شدن هوا، در دسترسی به اقلامی اساسی نظیر آنتی بیوتیک‌های کودکان که خود نیز تولیدکننده آن هستیم، مشکلاتی بوجود آمد و اخیرا نیز نایب رییس انجمن داروسازان از کمبود شربت‌های استامینوفن، بروفن و دیفن‌هیدرامین در حوزه کودکان نیز ابراز نگرانی کرده است.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران‌خودرو با اشاره به تعریف ۲۷۹ پروژه کیفی در راستای تدوین طرح جهش کیفیت، گفت: در حال حاضر ۷۰ درصد از پروژه های موجود در این طرح مطابق با برنامه محقق شده است و ۳۰ درصد باقی مانده نیز تا انتهای دی ماه امسال محقق خواهد شد.
رئیس‌‌‌‌ کمیسیون عمران مجلس اعلام کرد تنها ۲‌درصد از تکلیف بانک‌ها در حوزه تامین مالی طرح ساخت یک‌میلیون مسکن در سال محقق شده است. محمد‌رضا رضایی‌کوچی، رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: بانک‌ها مکلف هستند ۳۶۰‌هزار‌میلیارد تومان در سال اول به حوزه مسکن تسهیلات پرداخت کنند که به غیر از بانک عامل بخش مسکن سایر بانک‌ها کمتر از ۲‌درصد به وظیفه خود در پرداخت تسهیلات عمل کردند.
سرپرست سازمان فاوای شهرداری گفت: رسیدگی به درخواست‌های ۱۳۷، صحت‌سنجی املاک مسکونی و غیرمسکونی، پرداخت عوارض خودرو و پرداخت طرح ترافیک از طریق پنجر واحد خدمات الکترونیک دولت محقق می‌شود.
حمیدرضا فولادگر گفت: ایران ظرفیت های معدنی بسیاری دارد که اگر به صورت کامل در خدمت تولید قرار گیرند، می توانند توسعه را در بخش های مختلف محقق نمایند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ