سرپرست هواپیمایی هما گفت: نگاه همه ایرلاین‌ها برای همکاری در سفرهای حج ملی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پروازهای اربعین از ۲۷ مرداد آغاز می‌شود و با توجه به افزایش ایام عملیات اربعین نسبت به سال گذشته، این پروازها تا ۲۰ شهریور ادامه دارد.
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از آغاز پروازهای اعزام زوار اربعین حسینی از ۲۷ مرداد خبر داد.
مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: پروازهای ایام اربعین نیز همانند عملیات حج با بالاترین ضریب ایمنی و رضایت زائران انجام شود.
امروز در پروازهای فرودگاه مهرآباد شاهد تاخیرهای طولانی و متعددی بودیم که فرسودگی ناوگان ها نیز در این مورد بی تاثیر نخواهد بود.
امروز در پروازهای فرودگاه مهرآباد شاهد تاخیرهای طولانی و متعددی بودیم که فرسودگی ناوگان ها نیز در این مورد بی تاثیر نخواهد بود.
بر اساس این گزارش، این مذاکرات تلفنی به عنوان بخشی از مذاکرات «بسیار پیچیده» در مورد برقراری پروازهای مستقیم بین فلسطین اشغالی و جده برای مراسم حج امسال بوده است.
در اولین نشست قرارگاه اربعین موضوع دو برابر شدن افزایش پروازهای ویژه اربعین به عراق مورد بررسی قرار گرفت.
وزیر اقتصاد گفت: در مورد تسهیل فرایند حج چه از جهت مسائل بانکی و چه از جهت موضوع پروازها و همچنین رفت و آمد تجار ایرانی با طرف عربستانی گفتگو کردیم و این موضوع مورد استقبال آنها قرار گرفت.
در دوران ابتدایی صنعت هوانوردی در هواپیماهای با بال ثابت اولین وعده های غذایی ساندویچ، قهوه و کوکتل در پروازهای بین لندن و پاریس بود. برای مدت زمانی بسیار طولانی غذا در آن پروازها بسیار خسته کننده به نظر می رسید زیرا هیچ راهی برای گرم کردن مواد غذایی وجود نداشت.
اگر توافق میان ایران و ایالات متحده برای تبادل زندانیان اجرایی شود؛ سه نفر شامل سیامک نمازی، مراد طاهباز و عماد شرقی آزاد و براساس موارد پیشین، با پروازی عمانی ابتدا به مقصد مسقط و پس از آن به آمریکا پرواز خواهند کرد.
همزمان با پایان رژه جنگنده‌های ارتش، پروازهای مسافری و باری در فرودگاههای تهران از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه امروز (سه شنبه) از سر گرفته شد.
بر اساس یک پاسخ دولت آلمان به سوال فراکسیون دو حزب دموکرات و سوسیال مسیحی در بوندستاگ، در سال گذشته ۱۲هزار و ۹۴۵ مورد حکم اخراج از تمام ایالت‌ها اجرا شده است و در مورد ۲۳هزار و ۳۳۷ نفر حکم اخراج نمی‌توانسته اجرا شود. علت اخراج‌های ناموفق، از جمله لغو پرواز‌ها یا غیبت افراد مورد نظر در روز خروج از کشور بوده است.
خوشخو درباره اینکه آیا این جریمه سنگین برای ایرلاین‌های متاخر فقط در ایران قانونگذاری شده است، تاکید کرد: البته در همه جای جهان این رویه حاکم است و ایرلاین‌های متاخر ضمن بازپرداخت کل هزینه پرواز به مسافر، موظف به جابه‌جایی او به مقصد مورد نظر به صورت رایگان هستند.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از معافیت پروازهای بشر دوستانه کمک رسان به کشورهای زلزله زده از پرداخت عوارض ناوبری هوایی و فرودگاهی خبر داد.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری درباره کاهش پروازها گفت: این موضوع صحت ندارد و هیچ کاهش پروازی نداشتیم.
معاون بازرگانی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ( ایران ایر ) گفت: به دلیل صرفه پایین اقتصادی ، پروازهای این شرکت را به استانبول مدتی لغو کردیم .
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از افزایش پروازهای ایران و قزاقستان خبر داد.
اهواز - در ادامه لغو برخی پروازهای فرودگاه اهواز امروز نیز به علت مه گرفتگی ۶ پرواز این فرودگاه لغو شد.
اهواز - پروازهای فرودگاه شهید قاسم سلیمانی اهواز همچنان و مثل چند روز اخیر به دلیل پدیده «مه گرفتگی» لغو می‌شوند.
اهواز - اداره کل فرودگاه‌های خوزستان از توقف پروازهای ورودی به فرودگاه بین المللی اهواز در اثر وقوع مه سنگین و کاهش دید از صبح امروز خبر داد.
در آزمایش امروز موتور مرحله اول ماهواره بر قائم ۱۰۰ که همان موتور سوخت جامد رافع است و در دی ماه ۱۴۰۰ آزمایش زمینی خود را با موفقیت پشت سر گذاشته بوده، مورد آزمایش پروازی زیر مداری قرار گرفت.
در اطلاعیه سازمان هواپیمایی کشوری درمورد توقف موقت پروازهای لوفت هانزا به ایران آمده است: بررسی‌ها نشان می دهد که نماینده شرکت هواپیمایی لوفت هانزا در تماس الکترونیکی با شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، توقف موقت پروازهای این شرکت به ایران را اعلام کرده است.
وزیر راه و شهرسازی گفت: ایرانی‌ها می‌توانند صبح با استفاده از کشتی کروز به قطر مسافرت کنند و بازی مورد نظرشان را تماشا کنند و شب به کشور برگردند.
سومین قسمت از تریلوژی ایناریتو درباره زندگی و مرگ آنچنان حاوی داستانی هم‌نقصی و پرداختی درخشان است که برای آموزش فیلمسازی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد؛ روایتی از تاثیر اتفاقی کوچک در آن سوی جهان، در این سوی جهان و زنجیره‌ای از رویدادها که بشر را در موضع دشواری قرار می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ