مدیر کمیته مالی و پشتیبانی بیمه اربعین گفت: با تمهیدات صورت گرفته در زمینه تأمین ارز مورد نیاز بیمه اربعین، مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
افزایش سقف تسهیلات قرض الحسنه ،تعیین معیار جدید سهم تامین مالی خرد در ترازنامه بانک ها، کاهش نرخ ذخیره عمومی تسهیلات خرد در بانک ها و به روز رسانی سیستم اعتبارسنجی از اقدمات بانک مرکزی است.
۳ منبع آگاه در ماه مه به رویترز اعلام کردند که لبنان به علت اقدامات ناکافی در مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم، احتمالا در لیست خاکستری FATF قرار خواهد گرفت.
قراگوزلو گفت:به منظور عبور موفق از اوج بار تابستان پیشِ رو دراستان تهران، قم و البرز، ۹ پروژه اولویت‌دار برقی،در قالب ۱۴۰ اقدامِ وزارت نیرو اجرا شده که کمک بسیاری به تامین برق پایدار میکند.
دبیر شورای عالی پیشگیری و مقابله با پولشویی و تامین مالی تروریسم گفت: پیرو اقدامات مناسب در مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم، ایران به عضویت ناظر شورای روسای واحدهای اطلاعات مالی درآمد
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در منطقه میامی برای امنیت یوزها سرعت مجاز به ۸۰ کیلومتر کاهش پیدا کرده و تمهیدات نور و روشنایی جاده به صورت جدی در حال اجرا است.
با اقدامات صورت ­گرفته از سوی حکومت افغانستان در زمینه سدسازی­‌های مختلف در مسیر رودخانه هیرمند و عدم تأمین حق‌آبه ایران از آن شاهد خشک ­شدن تدریجی تالاب بین­‌المللی هامون در گذر زمان هستیم.
دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از اقدامات توسعه‌ای بانک رفاه کارگران و دکتر اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل این بانک قدردانی کرد.
وزیر دفاع آمریکا تاکید کرد که واشنگتن خود را نسبت به تامین امنیت اردن متعهد می داند.
علیرضا جعفری گفت: یکی از اقدامات مهم درسال ۱۴۰۱، شناسایی وتأمین زمین برای ۷۰۰ هزار واحدمسکونی در شهرهای جدید وآغاز عملیات اجرایی ۳۰۰ هزار واحد مسکونی است.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از انجام بیش از ۷ هزار و ۶۰۰ نفر ساعت کار در نهضت تامین زمین خبر داد و گفت: در نتیجه این اقدامات ۲۳ هزار و ۸۰۰ هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن تامین شده است.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: محصولات کشاورزی با برنامه‌ریزی ها و اقدامات صورت گرفته در ماه‌های منتهی به پایان سال کمبودی در تأمین آنها وجود ندارد.
اردبیل - معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در حال حاضر ۱۰ کلان‌شهر کشور در معرض خطر جدی آلودگی هوا قرار دارند که ضروری است برای رفع این مشکل اقدامات سریع انجام شود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خود به بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد ارزیابی سیاست ها و اقدامات ارزی دولت پرداختند وقبل از آن در یک جلسه غیرعلنی شنونده سخنان رییس بانک مرکزی درمورد تحولات ارزی اخیر بودند.
یکی از شرکت‌های بزرگ تولیدکننده پس از اجرای طرح دارویار به مدت دو ماه فروش یک نوع آنتی‌بیوتیک خود را به بهانه عدم صرفه قیمت تولید و افزایش قیمت (اگرچه این شرکت در خردادماه ماده محموله حد واسط تأمین آنتی‌بیوتیک را با ارز دولتی وارد کرده و علاوه بر آن موجودی مناسبی نیز از قبل داشته) متوقف کرده است. این اقدامات منجر به عدم تأمین مواد اولیه برای کارخانه‌های تولیدکننده دارو شده و در‌نهایت منجر به کمبود گسترده دارو در مهر‌ماه سال ۱۴۰۱ شد.
ابوالفضل نجارزاده گفت: ایجاد بانکداری جامع و بانکداری شرکتی از جمله اقدامات جدید این بانک در جهت استفاده هرچه بهتر از ابزارهای مختلف تامین مالی و ارائه خدمات مطلوب تر به بخش های صنعت است.
رئیس‌کل بانک مرکزی به تشریح اقدامات یک سال اخیر در کنترل رشد پایه پولی، نقدینگی، بازار ارز، فراریان مالیاتی و تأمین مالی دولت پرداخت.
سازمان برنامه و بودجه یکی از مهمترین برنامه‌های اجرایی برای تامین آب دریاچه ارومیه را تشریح کرد.
سازمان برنامه و بودجه یکی از مهمترین برنامه‌های اجرایی برای تامین آب دریاچه ارومیه را تشریح کرد.
شهرکرد- وزیر نیرو با اشاره به بسیج تمامی امکانات کشور، گفت: چهار سامانه برای جایگزین کردن چشمه کوهرنگ و تامین آب استان چهارمحال و بختیاری در حال اجرا است.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: صنعت مس از جمله صنایع استراتژیک کشور به شمار می‌رود و آمادگی داریم به سهم خود از اقدامات توسعه‌ای در این صنعت حمایت کنیم.
تصمیمات اقتصادی دولت و مجلس به ویژه حذف ارز ترجیحی، افزایش میزان درآمد‌های مالیاتی و تصمیمات مشابه با عنوان جراحی اقتصاد کشور، لازم است با اقدامات موثر و پیشگیرانه در کاهش تبعات تورمی و فشار‌های اقتصادی بر مردم همراه باشد تا جراحی اقتصادی منجر به قطع عضو نگردد! این در حالی است که این روزها، دغدغه مردم نجیب کشورمان به تامین نیاز‌های اولیه تقلیل پیدا کرده است
فرماندهی ستاد عملیات مشترک عراق از بازگشایی مقرهای کنترل (بازرسی) در ۴ گذرگاه مرزی برای تامین امنیت زائران حسینی خبر داد.
منابع عراقی اعلام کردند که در راستای تدارکات مربوط به تامین امنیت زائران، هیئت امنیتی عالی عراقی رتبه از مرز خسروی بازدید به عمل آورد.
البته این بدان معنا نیست که حقوق کلیه کارکنان دولتی دارای قرارداد کارگری به میزان ۵۷ درصد افزایش می‌یابد. در واقع حداقل دستمزد به این میزان رشد می‌کند و  سایر سطوح دستمزدی نیز باید منتظر افزایش ۳۸ درصدی باشند. در چنین شرایطی نباید حقوق و دستمزد کارکنان دستگاه‌های اجرایی مشمول قانون کار کمتر از پنج میلیون و ۵۷۹ هزار و ۷۵۰ تومان در نظر گرفته شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ