تبریز- صنعت کفش تبریز روزگاری مانند بسیاری از صنایع در این خطه اسم و رسمی برای خودش در دنیا به هم زده بود و زبانزد خاص و عام بود ولی این روزها حال و روز خوبی ندارد و این صنعت در رکود است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان از مشاهده یک قلاده پلنگ ایرانی در اراضی باغ چای‌ در مجاورت مناطق جنگلی یکی از روستاهای بخش چابکسر خبر داد.
سرمربی تیم ملی تنیس با تاکید بر اینکه با صعود به گروه دوم جهانی دیویس کاپ حال این رشته خوب شده است، گفت: برای حفظ این حال و ماندگاری در این گروه باید ۵۰ درصد قوی‌تر و به روزتر شویم.
لوئیس فرناندز گفت که کیلیان امباپه اصلا انتظار نداشت از تور آسیایی پی اس جی خط بخورد و حال روحی او خوب نیست.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: ماموریت جدید رئیس‌جمهور به وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درباره ترویج و رفع موانع توسعه فرهنگ عفاف و حجاب است که اقدامات آن در حال انجام است.
مرحوم محمدعلی نظام مافی املاک زیادی در محدوده روستای مهرآباد که در حال حاضر فرودگاه مهرآباد در آن محدوده وجود دارد داشت. برای همین غرب تهران را به‌خوبی می‌شناخت و همین باعث شد تا بخش زیادی از زمین‌های آن محدوده را بخرد.
نوروز سال ۱۳۹۳ برای جلوگیری از ایجاد آلودگی هوا، آلودگی صوتی و بصری و آسیب به بنا‌های تاریخی میدان نقش‌جهان، ورود و تردد وسایل نقلیه به این مکان تاریخی ممنوع شد، ولی با این حال همچنان معضل تردد موتورسیکلت در سطح میدان همچون سال‌های گذشته به قوت خود باقی مانده است. ایجاد سروصدا، خطر تصادف و آسیب به گردشگران و ایجاد فضای بصری نامناسب از جمله مشکلاتی است که تردد موتورسیکلت در این میدان تاریخی به وجود آورده است. از نهاد‌های زیربط از جمله شهرداری اصفهان، نیروی انتظامی و سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی که متولیان نگهداری از این میدان تاریخی هستند انتظار می‌رود برای حل مشکل تدابیر لازم را اتخاذ کنند.
بیژن عبدالکریمی جامعه شناس گفت: از نظر من نسل‌های جدید از آن نظر که با میراث تاریخی و با سنت خود ارتباط ندارند؛ گذشته ندارند و، چون اتوپیا ندارند، امید ندارند، آینده ندارند؛ لذا این‌ها بی تاریخند و غرق در زمان حال هستند.
«ملک ثابت» نام عمارتی است که سبک معماری آن به سبک سنتی «گودال‌باغچه» است. در این معماری، بخش بیشتری از مجموعه به باغ اختصاص داده می‌شود و برای دسترسی آسان‌تر به همه قسمت‌های باغ، بنای خانه در مقایسه با کف حیاط سه و نیم متر پایین‌تر ساخته می‌شود. این خانه با قدمتی از دوره صفوی در تاریخ ۱۶ دی سال ۱۳۸۷ با شماره ۲۴۴۲۹ در فهرست مجموعه آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.
در کل دلمه یکی از غذا‌های محبوب در خاورمیانه و مناطقی مانند بالکان، قفقاز، روسیه و آسیای مرکزی است. با این حال جالب است بدانید که در سال ۲۰۱۷ کشور جمهوری آذربایجان توانست دلمه را به نام خود در فهرست میراث فرهنگی ناملموس یونسکو ثبت کند.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: روز قدس نشانه مواضع جهانی علیه رژیم صهیونیستی است، حرکت علیه اشغالگری و ظلم فراگیر شده است و در حال نتیجه دادن است.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: روز قدس نشانه مواضع جهانی علیه رژیم صهیونیستی است، حرکت علیه اشغالگری و ظلم فراگیر شده است و در حال نتیجه دادن است.
وزیر میراث فرهنگی درباره برخورد با گرانی‌ها و تلاش برای ایجاد حال خوب در سفرهای نوروز ۱۴۰۲ تاکید کرد.
دکتر استفان براون، مدیر اجرایی حیات وحش و میراث طبیعی در کمیسیون سلطنتی العلا، به عرب نیوز گفت که در حال آزاد کردن قدرت تعادل طبیعت‌اند و با برنامه موفق پرورش پلنگ که در حال حاضر به‌خوبی در حال انجام است، ممکن است در سال ۲۰۳۰ به هدف نهایی خود برسند.
دکتر استفان براون، مدیر اجرایی حیات وحش و میراث طبیعی در کمیسیون سلطنتی العلا، به عرب نیوز گفت که در حال آزاد کردن قدرت تعادل طبیعت‌اند و با برنامه موفق پرورش پلنگ که در حال حاضر به‌خوبی در حال انجام است، ممکن است در سال ۲۰۳۰ به هدف نهایی خود برسند.
عباس عبدی نوشت: واقعیت این است به عنوان کسی که در سال ۱۳۵۷، دانشجویی ۲۲ ساله بوده‌ام و حس و حال مردم را در آن دوره به یاد دارم باید بگویم که مهم‌ترین سرمایه و میراث این انقلاب که ایجاد اعتماد به نفس نزد مردم و جوانان بود، اکنون، چون برف در تابستان سوزان آب و تبخیر شده است.
تپه قلعه باستانی «زیویه» سال‌های زیادی به حال خود رها شده و بار‌ها درباره وضعیت حفاظتی آن هشدار داده شده بود، به گفته معاون میراث فرهنگی کردستان اکنون وضعیت خوبی دارد و لایه‌های مختلف حفاظت برای آن انجام شده است.
پرونده هنر سوزن دوزی بلوچ توسط ایران با همکاری کشور عمان در حال تدوین است تا فروردین ماه سال جاری به عنوان میراث ناملموس در فهرست پیشنهادی یونسکو قرار گیرد.
معاون میراث فرهنگی گفت: سرانه مرمت برای هریک از ۳۵ هزار اثر ثبتی حدود ۳۰ هزار تومان است. در حال حاضر ۲ هزار میلیارد تومان بدهی داریم و برای ۲ سال آینده حداقل ۵ هزار میلیارد تومان نیازمندیم.
نماینده مجلس خطاب به وزیر میراث فرهنگی گفت: از گذشته تا به حال اشتباه رفته ایم. امیدواریم با همکاری یکدیگر بتوانیم خدمات ارزنده‌ای را برای کشور ارائه کنیم.
گناباد ـ رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گناباد گفت: طرح احداث باغ راه محور گردشگری قنات قصبه گناباد به عنوان نخستین باغ راه گردشگری شرق کشور در حال اجرا است.
کرمان - تذکرهای پی در پی رسانه ها به مسئولان میراث فرهنگی در خصوص وضعیت کاروانسرای منحصر به فرد کوزه گران به جایی نرسید و این بنا در حال ریزش است.
معاون گردشگری کشور در واکنش به هشدارها علیه سفر به ایران گفت: با هدف مقابله با ایران‌هراسی اقدامات عملیاتی از سوی وزارت امور خارجه، قوه قضائیه و ستاد حقوق بشر در حال انجام است.
قائم مقام میراث فرهنگی با اشاره به پیگیری طرح میدان مشق که از سال ۸۲ آغاز شده بود، افزود: طرح میدان مشق در جلسه هیئت دولت مطرح شد و در حال نهایی شدن است.
مراسم تودیع مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید باشگاه تراکتور برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ