قهرمان کشتی دنیا گفت:‌ چند سالی شور و هیجان از کشتی دور بود، اما خوشبختانه این رشته در حال بازگشت به روزهای خوبش است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسئله‌ای که تا چند ماه قبل به شوخی شبیه بود، حالا به واقعیت نزدیک شده است؛ حضور قهرمان لیگ عربستان در لیگ قهرمانان.
هر چند پیش‌بینی در مورد این که کدام تیم‌ها مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ بیست و سوم خواهند بود اما به نظر می رسد همان تیم های همیشگی که فصل قبل رقابت نزدیکی داشتند، مدعیان جام خواهند بود.
پایان رافت می‌گوید تیمی که در هفت سال اخیر، ۶ بار قهرمان شده نمی‌تواند ظرفیت مالی یکسانی در نقل و انتقالات با دیگر تیم‌ها داشته باشد.
تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی ایران در آخرین بازی مرحله گروهی دقایقی قبل در مصاف با الدحیل قطر تن به شکست داد.
مدیر تیم پرسپولیس بعد از کسب قهرمانی در لیگ برتر، خاطره جالبی از علی پروین عنوان کرد.
نمایش‌های منچسترسیتی مقابل هر حریفی قابل تمجید است چه برسد مقابل غول فوتبال اسپانیا و قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا که در ۹ سال اخیر پنج بار فاتح این جام شده است.
نکته قابل توجه این رده‌بندی، غیبت نام مهاجمان تیم قهرمان یعنی پرسپولیس است. همچنین تعداد گل‌های آقای گل لیگ برتر ۲۲، کمترین تعداد گل در تاریخ این رقابت‌ها بوده است که میانگین بسیار پایینی را بر جای گذاشت.
فینال لیگ برتر هندبال بانوان ایران در حالی با قهرمانی تیم سنگ آهنگ بافق یزد به اتمام رسید که بازیکنان دو تیم معتقدند شاهد برگزاری لیگی متفاوت در این دوره بودند.
مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال دلیل دشوار شدن کار این تیم در دیدار با پارس جنوبی را باخت هفته قبل مقابل پرسپولیس دانست و گفت: با پیروزی در بازی دیروز، استقلال از شرایط دربی رها شد.
اگر قرار بود اتفاقات فوتبال قابل پیش‌بینی باشد، اصلا نباید ملوان از سپاهان امتیاز می‌گرفت تا ابتکار عمل برای قهرمانی در لیگ بیست‌ودوم در اختیار پرسپولیس قرار بگیرد.
نتایج هفته بیست هفتم لیگ برتر، صدرجدول را به کل تغییر داد، نتایجی که در سه هفته آینده هم قابل تکرار است.
مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بدون شک قهرمان از دل دربی خارج می‌شود. سپاهان شانس قابل ملاحظه‌ای با توجه به حریفانش دارد اما من فکر می‌کنم این بازی باعث تغییراتی در صدر می شود.
امشب پاری سن ژرمن و لانس، دو رقیب اصلی کورس قهرمانی این فصل لیگ 1 مقابل هم قرار می‌گیرند؛ دو باشگاهی که از نظر ثروت و سرمایه اصلا قابل مقایسه نیستند.
اگرچه در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و همین فاکتور به تنهایی برای جذابیت این رشته ورزشی کافی است، ولی نشانه‌هایی وجود دارد که با استناد به آن می‌توان حدس زد که سپاهان، در مقایسه با استقلال و پرسپولیس کار راحت‌تری دارد.
سرمربی تراکتور یک عادت به‌خصوص دارد. او تنها مربی ای است که ترکیب تیم را شب قبل از بازی اعلام می کند.
لیگ برتر والیبال ایران چندی قبل با قهرمانی شهداب یزد به پایان رسید.
رئال مادرید و چلسی مثل فصل گذشته در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف هم خواهند رفت. رئال توانست چلسی را حذف کند و در نهایت قهرمان نیز شد.
هورسان رامسر در آخرین دیدار هفته بیست و چهارم لیگ برتر مردان میزبان پیکان تهران بود و در این مسابقه سه بر یک از حریف شکست خورد.
در حساس‌ترین بازی این هفته لیگ برتر والیبال شهداب یزد و پیکان به مصاف هم می‌روند.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال استقلال و نساجی در سوپرجام فوتبال ایران در شرایطی با تساوی به پایان رسید که قهرمانان لیگ برتر و جام حذفی نتوانستند نمایش قابل قبولی داشته باشند.
عملکرد پرسپولیس در هفته‌های ابتدایی فصل جاری لیگ برتر نشان از پیشرفت این تیم نسبت به فصل‌های گذشته و تلاش برای پس گرفتن عنوان قهرمانی از استقلال می‌دهد.
سند مالکیت حرم رضوی صادر شد
کافی است نگاهی به سایت‌های خریدوفروش و اجاره بیندازید، آن‌وقت دست‌تان می‌آید که حدفاصل چهارراه ولیعصر تا انقلاب و از آن‌طرف ویلا و شریعتی بیشترین پانسیون‌های تهران را در خودش جا داده است.
تاریخ آغاز لیگ برتر جمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ خواهد بود.سوپرجام قبل از آغاز نیم فصل دوم بین دو تیم استقلال؛ قهرمان لیگ و نساجی قائمشهر؛ قهرمان جام حذفی برگزار خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ