ایکر کاسیاس پنج دروازه‌بان برتر حال حاضر دنیا از نگاه خود را معرفی کرد. تیبو کورتوا از دید او بهترین گل حال حاضر دنیا است و ادرسون در رتبه دوم قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سوپراستار سینمای ایران با حضور در مسابقات پدل در دبی بار دیگر علاقه خود به ورزش حرفه‌ای را نشان داد.
نتایج تحقیقی در سال ۲۰۱۰ که در نشریه داروی دیابت (Diabetic Medicine) منتشر شد نیز نشان داد که مصرف دو گرم دارچین کاسیاس به مدت ۱۲ هفته منجر به کاهش معیار میانگین گلوکز خون (HbA ۱ c) و فشار خون در مقایسه با گروه‌های کنترل شد.
ایکر کاسیاس، دروازه‌بان سابق رئال مادرید، معتقد است شکسته شدن روند قهرمانی‌های یوونتوس در سری آ به سود فوتبال ایتالیاست.
ایکر کاسیاس، ستاره سابق رئال مادرید، معتقد است که در حال حاضر مارک آندره تراشتگن بهترین دروازه‌بان دنیا است.
ایکر کاسیاس، اسطوره باشگاه رئال مادرید، در بحثی که با جرارد پیکه داشت مدعی شد که تنها بارسا بوده که از داوری سود برده است.
قضیه رسوایی داوری بارسلونا که چند روزی است افشا شده، بهانه‌ای برای مشاجره ایکر کاسیاس و جرارد پیکه در برنامه زنده کینگزلیگ شد.
ایکر کاسیاس همبازی سابق جرارد پیکه در تیم ملی اسپانیا در گفت‌وگویی، از جرارد پیکه به عنوان یک «فرد احمق و خرفت» یاد کرد.
ادواردو کاماوینگا، ستاره فرانسوی رئال مادرید، با پیشی گرفتن از ایکر کاسیاس رکورد جذابی را به نام خودش ثبت کرد.
ایکر کاسیاس جام قهرمانی بیست و دومین دوره رقابت‌های جام جهانی را به ورزشگاه لوسیل آورد.
تصاویری از رونمایی کاپ جام جهانی توسط ستاره سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا کاسیاس را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
لحظاتی قبل از شروع بازی فینال ایکر کاسیاس جام قهرمانی جام جهانی را با خود به ورزشگاه لوسیل آورد.
امروز ایکر کاسیاس، اسطوره اسپانیا و باشگاه رئال مادرید، قبل از شروع فینال جام جهانی، کاپ قهرمانی را به زمین خواهد آورد.
ایکر کاسیاس درباره پنالتی آرژانتین در دیدار دیشب این تیم مقابل کرواسی اظهارنظر کرده و می‌گوید دروازه‌بان کرواسی در آن صحنه مرتکب خطا نشده است.
ایکر کاسیاس، اسطوره فوتبال اسپانیا به برد ایران مقابل ولز واکنش نشان داد.
ایکر کاسیاس معتقد است کریستیانو رونالدو هنوز چیز‌های زیادی در چنته دارد و این‌طور نیست که او برای میهمانی به قطر آمده باشد.
ایکر کاسیاس یکی از کسانی است که اعتقاد دارد کریستیانو رونالدو می تواند برنده کفش طلای جام جهانی شود و از اینکه برخی فوق ستاره پرتغالی را دست کم می گیرند، متعجب است.
در بیش از یک دهه اخیر با توجه به یکه‌تازی رونالدو و مسی در دریافت توپ طلا (12 از 13) خیلی از ستاره‌های بزرگ فوتبال از دریافت این جایزه بازماندند.
در بیش از یک دهه اخیر با توجه به یکه‌تازی رونالدو و مسی در دریافت توپ طلا (12 از 13) خیلی از ستاره‌های بزرگ فوتبال دنبال از دریافت این جایزه بازماندند.
توییت ایکر کاسیاس مبنی بر همجنسگرا بودنش حذف شد و اسطوره فوتبال اسپانیا اعلام کرد اکانتش هک شده بوده!
کاستاس سیمیکاس، مدافع یونانی لیورپول، تاکید کرد این تیم دوباره به قدرت همیشگی تبدیل خواهد داشت.
در اخباری که در توییتر دست به دست می‌شود گفته شده شکیرا همسر سابق جرارد پیکه که بخاطر خیانت پیکه از وی جدا شده با ایکر کاسیاس دروازه بان پیشین رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا وارد رابطه جدیدی شده است.
هیچ قراری مبنی بر حضور ستارگان فوتبال جهان نداشتیم که حالا بخواهد کنسل شود
قرار بود کاکا و کاسیاس هم با کاپ قهرمانی جام جهانی در شهریورماه به ایران بیایند، ولی چندی پیش گفته شد اصلا کاپ قهرمانی جام جهانی به ایران نخواهد آمد.
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری با اشاره به اینکه جهاد سازندگی در گام دوم انقلاب با گام اول آن کاملا متفاوت است، گفت: ۳۹ هزار روستای بالای ۲۰ خانوار در کشور داریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ