اردستان-امام جمعه موقت اردستان گفت: ارتباط‌هایی که دولت با کشورهای مختلف دنیا در حال برقرار کردن است یک راهبرد درست انقلابی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دولت جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با طرح دعوی دولت های کانادا، اوکراین، سوئد و بریتانیا نزد دیوان بین‌المللی دادگستری درخصوص سانحه هواپیمای اوکراینی بیانیه‌ای منتشر کرد.
قاضی دادگاهی فدرال در آمریکا ملاقات و برقراری ارتباط آژانس ها و مقامات دولت جو بایدن با شبکه های اجتماعی برای بازبینی محتوایشان را محدود کرد.
وحدت به معنیِ ارتباط فکری و عملی است؛ به معنی نزدیک شدن دلها و اندیشه‌ها و جهت‌گیری‌هاست؛ به معنی هم‌افزایی علمی و تجربی است؛ به معنی پیوند اقتصادی کشورهای اسلامی است؛ به معنی اعتماد و همکاری دولت های مسلمان است؛ به معنی همیاری در برابر دشمنان مسلّم و مشترک است.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به اظهارات سلطان عمان مبنی بر تمایل مصر برای از سرگیری روابط با جمهوری اسلامی ایران، تاکید کردند: ما از این موضع استقبال می‌کنیم و مشکلی در این زمینه نداریم.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به اظهارات سلطان عمان مبنی بر تمایل مصر برای از سرگیری روابط با جمهوری اسلامی ایران، تاکید کردند: ما از این موضع استقبال می‌کنیم و مشکلی در این زمینه نداریم.
مقام ارشد وزارت خارجه دولت بایدن در عین حال تصریح کرد:، اما همیشه اعلام کرده ایم توانایی ارتباط با ایران و انتقال و ارسال پیام‌های خود به ایران را در هر زمانی که به نفع ایالات متحده باشد، حفظ می‌کنیم.
رئیس جمهور اظهار داشت: جمهوری اسلامی همانطور که در روز‌های سخت کنار دولت و ملت سوریه ایستاد، در دوران بازسازی هم کنار شما خواهد بود.
قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و مجلس جدید اولویت را بر همسایگان گذاشته بودند؛ از سرگیری روابط با عربستان اتفاق خوبی بود.
کمیته شفافیت عراق از صدور حکم بازداشت و تحقیقات قضایی علیه چهار مقام ارشد دولت مصطفی الکاظمی به اتهام مشارکت در پرونده موسوم به «فساد قرن» خبر داد.
معاون وزیر امور خارجه در ارتباط با سطح تعامل چین با دولت سیزدهم در مقایسه دولت‌های گذشته چگونه ارزیابی می‌شود؟ گفت: سیاست دولت‌ها فرق می‌کند، همیشه تاکید کردم که باید سیاست خارجی ما وابسته به دولت‌ها نباشد، حاکمیتی باشد که با یک دولت جهت ما عوض نشود، در این دولت گرایش محکمی به کشور‌های آسیایی وجود دارد همچنین آفریقا و اروپا. دولت هم اعلام کرده بود همسایگان در اولویت قرار دارند و همین سیاست دنبال می‌شود و طرف چینی هم متوجه این مساله است؛ بنابراین سطح روابط عالی است.
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران گفت: دامنه تحریم‌ها به کشور‌های دوست ما از جمله چین، امارات و عراق هم کشیده شده است و آن‌ها نیز از تحریم‌های آمریکایی تبعیت می‌کنند و ارتباط خود را با ایران از نظر تجاری محدود کرده‌اند؛ بسیاری از شرکت‌ها مستقیم با ایران ارتباط ندارند و با واسطه کار می‌کنند.
رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در یادداشتی تاکید کرد: مسأله ارتباط با مردم نه یک شعار، بلکه صفت بارز و مشخصه اصلی دولت سیزدهم است.
به عقیده کارشناسان در شرایط فعلی تحریمی کشور، سهامداری و سرمایه گذاری در پالایشگاه‌های فراسرزمینی به دلیل ایجاد ارتباط تنگاتنگ و پیچیده بین ما و کشور‌های هدف و وابستگی آن‌ها به خرید نفت خام ایران رویکرد مناسبی است و راهکار بسیار مهمی در خنثی‌سازی تحریم‌ها و فروش تضمینی نفت خام ما به شمار می‌رود.
ایران نوشت: ارتباط با رسانه‌های ضدانقلاب در قانون جرم به حساب می‌آید و ارسال تصویر و فیلم به این رسانه‌ها نیز مصداقی از ارتباط با ضدانقلاب است.
نماینده مردم بروجن در مجلس گفت: دولت اهتمام ویژه دارد که مشکلات کشور را حل کند و ارتباط با همسایگان و کشورهایی مانند چین و روسیه تقویت شده است.
اعلام دولت آمریکا مبنی بر برقراری ارتباط با کشورهای تولیدکننده گاز برای تامین گاز اروپا، مقدمه ای برای یک بحران بالقوه جدید با روسیه و نشانه ای از جنگ اقتصادی جدید علیه این کشور است.
رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری با اشاره به تجربه نزدیکی «دانشگاه» و «صنعت» به‌ واسطه ایجاد پارک‌های علم و فناوری، گفت: اندیشکده‌ها می‌توانند خط ارتباط دولت و دانشگاه باشند.
رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری با اشاره به تجربه نزدیکی «دانشگاه» و «صنعت» به‌واسطه ایجاد پارک‌های علم و فناوری به عنوان نهاد میانجی گفت: اندیشکده‌ها نیز می‌توانند نهاد میانجی و خط ارتباط «دولت» و «دانشگاه» باشند.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه دولت در یکسال گذشته اهتمام ویژه‌ای برای تعامل با نمایندگان مجلس داشت، گفت: بالغ بر ۴۰ لایحه جدید هم به مجلس ارسال شده است.
بندرعباس - دولت سیزدهم با ارتباط با همسایگان هم درحوزه اقتصاد دریامحور، بخش بازرگانی، صنایع دریایی و هم از منظر کشاورزی که به دریا وابسته است، برنامه‌های ویژه‌ و کلانی دارد.
وکیل مدافع بابک زنجانی در ارتباط با اموال موکلش و استرداد و انتقال این اموال به داخل کشور گفت: این اتفاقات خوب با توجه به فراهم شدن بستر مناسب و براساس همکاری دولت سیزدهم و سازمان اطلاعات سپاه رقم خورده که این شرایط در دولت قبل فراهم نبود.
وزارتخانه‌های صمت و عتف با هدف تحقق سند تحول دولت مردمی و توسعه و تعمیق ارتباط صنعت و دانشگاه در راستای شعار سال، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند که از امروز اجرایی شد.
عضو شورای شهر تهران گفت: به دنبال خشک شدن تعدادی درخت در خیابان ولیعصر مالک متخلف مبلغ ۱۱۷ میلیارد تومان جریمه شد.
کاهش نرخ بهره در ترکیه ادامه دارد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ