تجربه کشورهای پیشرفته و در حال توسعه برای دستیابی به اینترنت پرسرعت نشان می دهد در بسیاری از نقاط دنیا افزایش سطح دسترسی و تحت پوشش قرار گرفتن فیبرنوری از اهداف برنامه ریزی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب: یکی از چالش‌برانگیزترین عرصه‌هایی که ما داشتیم حوزۀ سیاست خارجی بود؛ یک جریانی نسبت به سیاست خارجیِ نظام انتقادات زیادی دارند و نسبت‌هایی را در این عرصه به تصمیم‌گیری‌های کلان مطرح می‌کنند. در این نوع مواجهه در حقیقت یک ادعای خیلی جدی نهفته که اگر بخواهیم آن را خلاصه کنیم این است که عده‌ای معتقدند زبان دنیا را فقط آن‌ها می‌فهمند.
«ثور» نخستین کسی است که به دور دنیا و تمام کشورهای جهان بدون بازگشت به خانه سفر کرد.آقای پدرسون در وبلاگ خود نوشت: «سه نفر تا کنون توانسته‌اند به هر کشوری دوبار سفر کنند. دونفر تا به امروز از تمام کشورها بدون بازگشت به خانه‌شان در میانه سفر، بازدید کرده‌اند و امروز، یک نفر توانست بدون پرواز به تمام کشورهای دنیا سفر کند. چه می‌توانم بگویم؟ برای نفر دوم آرزوی موفقیت می‌کنم.»
باشگاه الفتح عربستان امروز اعلام کرد که سرمربی سرشناس کروات فصل گذشته واتفورد هدایت این تیم را به عهده گرفته است.
در اولین دور مقدماتی رقابت‌های تنیس روی میز استار کانتندر اسلوونی ، نیما عالمیان دارنده رتبه ۱۹۳ دنیا در مصاف با پیستج از اسلواکی با رنکینگ ۷۵ دنیا پیروز شد.
ستاره روسی تنیس دنیا با شکست برابر آدرین مانارینو از دور مسابقات تنیس 250 امتیازی هلند کنار رفت.
اردن اروچ مسیری 66299 کیلومتری را در این سفر دور دنیا طی کرد.
مدیر طرح‌های عملیاتی نیروی دریایی ارتش به دلایل انتخاب ناوشکن دنا برای ماموریت دور دنیا اشاره و تاکید کرد: پیش از این ناوهای مختلف مسیرهایی را رفته بودند فقط دنا چنین کاری نکرده بود.
ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش شامل ناوشکن دنا و ناوبندر مکران برای اولین‌بار دور دنیا را پس از حدود ۸ ماه دریانوردی طی کرد. در بخشی از ماموریت ناوگروه ۸۶، ناوشکن دنا با وجود وزن سبک، اما توانست به خوبی از اقیانوس آرام عبور کند و مسیر دریا‌نوردی به دور کره‌زمین را با موفقیت به پایان برساند.
ناوگروه ۸۶ ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از ۵۸۰۰ ساعت دریانوردی از مأموریت دور دنیا به آب‌های سرزمینی ایران بازگشت.
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان انجام ماموریت موفقیت‌آمیزناوگروه۸۶ نیروی دریایی ارتش در سفر به دور دنیا را به ملت ایران تبریک گفت.
گام بزرگ نیروی دریایی ارتش برای احیای تمدن دریایی ایران با سفر ناوگروه رزمی ۸۶ به دور دنیا را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
محمد حسین مرادمند با گلزنی برابر مس، خاطره تلخ دور رفت را به دست فراموشی سپرد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران جزییات ماموریت ناوگروه۸۶ ارتش در سفر به دور دنیا را تشریح کرد.
قرن پانزدهم میلادی، شروع اکتشافات دریایی ماجراجویان و بازرگانان دریایی و رشد شبکه تجارت جهانی اقیانوسی بود. کشتی‌های تجاری، ماه‌ها در سفر بودند تا ابریشم، ادویه، نمک و چای را از طریق دریا‌ها جابجا کنند. بعد از فاجعه غرق شدن ۴ کشتی در سیسیل ایتالیا در سال ۱۷۰۷، دریانوردان دریافتند که به شیوه‌ای دقیق برای تعیین طول جغرافیایی در مواقعی که دور از خشکی هستند نیاز دارند.
سرخیو راموس، ستاره اسپانیایی پاری‌سن ژرمن، قصد دارد پس از خداحافظی، برای مدتی از فوتبال دور بماند.
تیم ملی هندبال در دومین دیدار از دور دوم ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف قدرت دوم دنیا فرانسه رفت و در نیمه نخست ۱۴ بر ۱۸ بازی را واگذار کرد و در نهایت با نتیجه ۴۱ بر ۲۹ تن به شکست داد.
قهرمان کشتی دنیا گفت:‌ چند سالی شور و هیجان از کشتی دور بود، اما خوشبختانه این رشته در حال بازگشت به روزهای خوبش است.
خرم‌آباد- رئیس فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه هیچ ایرانی بزرگوار و غیرتمندی در دنیا پیدا نمی‌شود که دنبال حذف تیم کشورش باشد، گفت: به دور از هیاهوها تیم ملی را تدارک و پشتیبانی می‌کنیم.
خرم‌آباد- رئیس فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه هیچ ایرانی بزرگوار و غیرتمندی در دنیا پیدا نمی‌شود که دنبال حذف تیم کشورش باشد، گفت: به دور از هیاهوها تیم ملی را تدارک و پشتیبانی می‌کنیم.
کشتی‌کج‌کار معروف هندی این روزها به دور از رینگ WWE توجه زیادی را به خودش معطوف کرده است.
نماینده مردم اراک گفت: مانند روسیه، چین و خیلی از کشور‌های دیگر که اینترنت داخلی دارند باید اول اینترنت داخلی را راه اندازی کنیم و بعد به سراغ فیلتر کردن برویم. نمی‌شود دور خودمان را دیوار بکشیم و با دنیای بین الملل ارتباط نداشته باشیم.
نماینده مردم اراک گفت: مانند روسیه، چین و خیلی از کشور‌های دیگر که اینترنت داخلی دارند باید اول اینترنت داخلی را راه اندازی کنیم و بعد به سراغ فیلتر کردن برویم. نمی‌شود دور خودمان را دیوار بکشیم و با دنیای بین الملل ارتباط نداشته باشیم.
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: بازگشت به سطح اول تکواندو دنیا با این جوانان مستعدی که در اختیار داریم دور از دسترس نیست و من هم از میدان دادن به آنها واهمه ای ندارم.
کارنامه کی‌روش در ۶۹سالگی؛ دور دنیا در ۳۰سال!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ