مائورو ایکاردی در حال حاضر گران قیمت‌ترین ماشین دنیا را خریداری کرده است؛ رولز رویس بوت تیل به قیمت ۲۳ میلیون یورو.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رنجروور Carmel ادیشن، که اساساً با همان بودجه رولزرویس کولینان در دسترس است، به رنگ سفید براق و دارای ذرات ریز شیشه‌ای سفید است. مدل SV Carmel Edition بر روی چرخ‌های فورج کاری شده عظیم ۲۳ اینچی قرار دارد.
رولز رویس حکیم زیاش، ستاره چلسی، در تصادفی در شهر آمستردام هلند آسیب جدی دیده است.
محمد بن‌سلمان با ثروتی که در اختیار دارد، کلکسیونی از خودرو‌های لوکس را شکل داده‌است که شامل نسخه‌هایی از خودرو‌های لامبورگینی، بنتلی، بوگاتی، مرسدس بنز و رولزرویس است.
در زمان رونمایی، کادیلاک گفت که سلستیک بیش از ۳۰۰ هزار دلار قیمت خواهد داشت. مدیر ارشد بازاریابی جهانی کادیلاک، ملیسا گریدی دیاس، قیمت اولیه را در یک پست لینکدین فاش کرد و اشاره کرد که شامل هزینه حمل و نقل نمی‌شود. قیمت اعلام شده چیزی نزدیک به ۳۴۰ هزار دلار می‌باشد.
واکنش بازار ایران نسبت به یک چینی لوکس در مقابل برندهای اسم و رسم‌دار مشخص نیست اما هونگچی در کشورهای حوزه خلیج فارس بسیار موفق عمل کرده است.
اولکساندر زینچنکو، ستاره اوکراینی آرسنال با ستایش از هم‌تیمی‌اش ویلیام سالیبا او را به رولزرویس تشبیه کرده و گفت سالیبا هرگز اشتباه نمی‌کند.
درحالی‌که بازار خودرو‌های شاسی­‌بلند هر روز شاهد ورود مدل‌های تازه است و بسیاری خودروسازان همچون برند‌های اشرافی رولزرویس و بنتلی یا شرکت‌های گمنام و تازه‌­وارد هم پا به این عرصه گذاشته‌­اند، جای خودروی باسابقه‌­ای همچون هامر بسیار حس می­‌شود. این خودرو با رونمایی سری جدید همه را شگفت‌زده کرد.
برای کاهش بیشتر اثرات زیست‌محیطی «اکوجت»، این شرکت در نظر دارد فقط وعده‌های غذایی گیاهی را در طول پرواز به مشتریان ارائه دهد، این کمپانی متعهد شده است که از پلاستیک یکبار مصرف استفاده نکند و کارکنان خود را مجبور خواهد کرد که لباس‌های دوستدار محیط زیست بپوشند. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست، اما کمپانی‌های بزرگ هوایی که به دنبال هیدروژن برای سوخت هوانوردی سبزتر هستند عبارتند از ایرباس، زیروآویا و رولز رویس.
مدیر رولزرویس به خریداران اولین مدل الکتریکی‌اش هشدار داده که اگر ماشینشان را بفروشند، برای همیشه از خرید محصولات کارخانه منع خواهند شد.
رولز رویس خودروی سلطنتی؛ ساخته شده از طلا، یاقوت کبود و کریستال توسط هوش مصنوعی رندر شده و از رولز رویس یک نسخه فوق مجلل ارائه کرده است.
این پهپاد که از یک موتور توربوفن رولز رویس استفاده می‌کند دارای بدنه‌ای با قابلیت پنهانکاری است. MQ-۲۵ Stingray ساخت کمپانی بویینگ بوده و یک پهپاد عمدتاً سوخت رسان است که برای سوخت رسانی به دیگر هواپیما‌ها و پهپاد‌ها در آسمان طراحی شده است. طول آن ۱۹ متر و طول بال هایش ۱۲ متر است.
هونگچی L ۵ احتمالا از پیشرانه V ۸ توربو بهره ببرد. قیمت و مشخصات دقیق این خودرو در آینده اعلام خواهد شد. نسل قبلی L ۵ از برچسب قیمتی ۸۳۰ هزار دلاری (حدود ۴۰ میلیارد تومان) بهره می‌برد و به احتمال بسیار زیاد، نسل جدید هم این چنین قیمتی داشته باشد. پذیرش سفارشات این خودرو از زمان رونمایی در نمایشگاه شانگ‌های شروع شده است.
رولز رویس فانتوم سری ۲ مدل ۲۰۲۳ یک سدان سایز بزرگ مجلل انگلیسی است که با یک فیس لیفت جذاب قصد دارد طرفداران Rolls Royce را غافلگیر کند.
در موتور‌های ترنت رولز رویس، نظیر آنچه در ایرباس A۳۵۰ وجود دارد، یک توربین فشار متوسط بین توربین‌های فشار قوی و کم فشار وجود دارد. در این صورت، دو توربین اول باعث می‌شوند تا کمپرسور کار کند و توربین آخری، به پره‌های بزرگ جلو فن نیرو می‌دهند.
به‌خاطر بهره‌مندی از موتور رولزرویس، آقای داد قصد داشت از جلوپنجره‌ای بزرگ و مشابه با محصولات این کمپانی در بدنه جدید هیولا استفاده کند؛ اما با شکایت رولزوریس این امر غیرممکن شد. در جریان رسیدگی به پرونده، داد با هیولا در دادگاه حاضر شد و شهرت وی چند برابر افزایش یافت. نکته جالب اینکه در یکی از جلسات، قاضی او را به بی‌تفاوتی متهم کرد و آقای داد هم در پاسخ به این امر جلسه بعد با اسب به دادگاه رفت!
جزئیات زرد رنگی در سراسر رولزرویس ریث به چشم می‌خورد. این رنگ زرد به دلیل الهام گرفتن از تاندربولت دهه ۳۰ میلادی است که رکوردار سرعت زمینی بود. تاندربولت توانست رکورد سرعت ۵۷۵.۳ کیلومتر بر ساعت را به ثبت برساند. به دلیل دشواری بدنه آلومینیومی پولیش خورده در دریاچه نمک، رنگ زردی روی جا‌های مختلف بدنه آن رسم شد.
شرکت انگلیسی رولزرویس اعلام کرد بودجه‌ای را از دولت این کشور برای ساخت راکتورهای هسته‌ای کوچکی که می‌تواند انرژی مورد نیاز فضانوردان را در ماه تأمین کند، دریافت کرده است.
رولزرویس از سال ۲۰۱۵ درحال کار روی رآکتور‌های ماژولار کوچک (SMR) است و می‌خواهد تا سال ۲۰۲۹ اولین رآکتور خود را با این فناوری فعال کند. این شرکت حالا تصویری را منتشر کرده که احتمالاً نسخه‌ای از همین رآکتورهاست.
رولز رویس فانتوم ۸ یکی از راحت‌ترین و لوکس‌ترین خودرو‌ها در بازار و نقطه اوج این برند و نماد لوکس بودن است.
یکی از گرانترین پهپاد‌های نظامی جهان با قیمتی فراتر از ۲۰۰ میلیون دلار است. گلوبال هاوک با پهنای بال ۴۰ متری پهپادی عظیم‌الجثه است که با موتور توربو فن رولزرویس اف ۱۳۷ می‌تواند به سرعت ۶۲۹ کیلومتر بر ساعت برسد و تا ۲۲ هزار کیلومتر هم برد دارد.
یاسر المسحل، رییس فدراسیون فوتبال عربستان، می‌گوید پاداش گزاف به این تیم کذب بوده و احتمال پیوستن کریستیانو رونالدو به النصر وجود دارد.
ولزرویس با تولید خودروی جدید «رولزرویس اسپکتر» خود به بخش جدیدی به نام «سوپر کوپه الکتریکی فوق لوکس» وارد شده است.
رئیس پارلمان عراق اعلام کرد که روز پنجشنبه جلسه پارلمان برای انتخاب رئیس جمهور این کشور برگزار می شود.
رئیس جمهور در پیام‌های جداگانه‌ای به رئیس جمهور و نخست وزیر ارمنستان فرارسیدن روز ملی این کشور را تبریک گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ