رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت:عابرین پیاده فکر می‌کنند رانندگان عبوری آنها را به خوبی می‌بینند که این طرز فکر اشتباه است و حضور یکباره عابرین پیاده مقابل خودروها خطرناک است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر برق سوریه با اشاره به اشغالگری نظامیان آمریکایی در بخش بزرگی از مناطق شمال شرق این کشور تاکید کرد که همین مسأله باعث به وجود آمدن مشکلات عدیده ای در بخش تولید برق در سوریه شده است.
وزیر جهاد کشاورزی امشب در برنامه تلویزیونی صف اول به تشریح فعالیت‌های انجام شده وزارتخانه متبوعش می‌پردازد.
مدیرعامل سایپایدک از حضور فعال سایپایدک در طرح خدمات و امداد اربعین حسینی سال جاری خبر داد.
نمایندگان فدراسیون فوتبال کشورمان در مجمع مربوط به امور بانوان فیفا شرکت کردند.
بازنده‌های تنیس جهان در دو دهه اخیر معتقدند که تجربه حضور همزمان سه افسانه در این ورزش ویرانگر بوده‌ است.
به منظور تشریح فعالیت های صورت گرفته در وزارت کار امشب وزیر کار به برنامه صف اول می رود.
تصاویری از حضور سردار قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه در کربلای معلی را مشاهده می‌کنید.
وزیر امور خارجه به همراه سفیر جدید ایران در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در ریاض حضور یافت.
رئیس فدراسیون والیبال ایران گفت: براساس پروتکل‌ مسابقات قهرمانی مردان آسیا، تا آخر وقت امروز (پنج‌شنبه ۲۶ مرداد) باید تمامی تیم‌ها وارد ارومیه شوند.
حضور قهرمان عربستان در لیگ قهرمانان اروپا!
سنگربان سابق تیم‌های سپاهان، پیکان و ذوب آهن می‌گوید حضو در فوتبال اسپانیا او را در مسیر حرفه‌ای عقب انداخته است.
با اعلام مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی، حضور سرپرستان فدراسیون ها در انتخابات ریاست ممنوع خواهد شد.
هافبک تکنیکی شمس آذر از انگیزه هم‌تیمی‌هایش برای دستیابی به اولین برد تاریخ این باشگاه در لیگ برتر خبر می‌دهد.
وزیر کشور با هدف بررسی موضوع حمله مجدد به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) شیراز سفر کرد.
شهریار مغانلو در آخرین بازی تدارکاتی طلایی‌پوشان اصفهانی یکبار دیگر برای این تیم پا به توپ شد.
علی جنتی فرزند آیت‌الله جنتی در گفتگو با برنامه حضور درباره تایید صلاحیت‌ها گفت: برخی افراد فسادشان بارز است اما یکباره تایید صلاحیت می‌گیرند.
نعمت احمدی گفت: نمی‌شود صرفا به دلیل زاویه سیاسی به این راحتی تمام ساختار‌های سیاسی، امنیتی و اطلاعاتی ایران را زیر سؤال ببریم. اگر با آقای حسن روحانی زاویه سیاسی داریم، خوب از آقا انتقاد کنید، نه اینکه با یک اتهام‌زنی و بدون هیچ‌گونه سند و مدرکی کل ساختار جمهوری اسلامی ایران تحت‌الشعاع قرار بگیرد؛ چون این آقا هشت سال رئیس‌جمهور بوده است و در کل ۴۴ سال هم در پست‌های کلیدی نظامی، دفاعی، امنیتی و دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران حضور داشته است. نمی‌شود که یکباره او را جاسوس بخوانیم؛ یعنی هیچ‌کدام از این نهاد‌ها و ارگان‌های اطلاعاتی در این ۴۴ سال نفهمیدند حسن روحانی جاسوس بوده است و اکنون حسن رحیم‌پورازغدی این را فهمیده؟! اینکه نمی‌شود، همین‌طور و بدون سند و مدرکی هرکسی را خواستیم متهم کنیم.
جنبۀ طنزآمیز چهره و شخصیت راکون‌ها به قلمرو سینما هم راه پیدا کرده است. فیلم «همه‌چیز همه‌جا به یکباره» که سال قبل بیشتر جوایز اسکار را از آن خودش کرد، در یکی از صحنه‌های طنزآمیزش از حضور یک راکون مکانیکی استفاده کرده بود.
کارلوس که در هشت سال قبل از آخرین حضورش همواره از حمایت‌های مردمی برخوردار بود، در جام جهانی و زمانی که انتقادات زیادی متوجه بازیکنان تیم ملی می‌شد، یکباره با انتشار پستی، به‌طور ضمنی، آن‌هایی را که از بازیکنان تیم ملی انتقاد می‌کردند، دشمن تیم خطاب کرد. همین موضوع به‌طور‌کلی جایگاه او نزد هواداران زیادی از فوتبال ایران را تغییر داد. البته او با سیاست و حساب و کتاب خاصی در تلاش بود تا در کنفرانس‌های خبری از دولت در ماجرای رخداد‌های اخیر دفاع کند که این صحبت‌ها با حمایت جریانی خاص مواجه ش
محسن زنگنه اظهار کرد: طرح دو فوریتی با امضای ۲۰ نماینده مجلس تهیه شده که بر اساس آن هیات رئیسه مکلف می‌شود حداقل ماهی یکبار جلساتی درباره طرح‌ها و لوایح در دست بررسی در مجلس و همچنین مسائل کلی کشور مطالبات عمومی و مطالبات اقشار تشکیل دهد.
با وجود تایید صلاحیت نصیرزاده و قرار گرفتن نام او روی سایت کمیته ملی المپیک، به یک باره تصمیم مدیران این کمیته تغییر کرد!
فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره موضوع پارکبان‌ها نیز اظهارکرد: مسئله پارکبان‌ها موضوعی است که در زمان حضور من در پلیس راهنمایی با همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری پیگیری، اما به یکباره رها شد. درحال حاضر برخی از مغازه‌دار‌ها از این موضوع استفاده می‌کنند و قیمت‌های گزاف و گرانی برای پارک دریافت می‌کنند که چنین کاری از سوی افراد غیرمجاز خلاف قانون است.
سرپرست تیم فوتبال استقلال به انتقاد از تصمیم سازمان لیگ برتر در مورد حضور تماشاگران در هفته دوم لیگ پرداخت.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی دهمین روز تیر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ