با اعلام مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی، حضور سرپرستان فدراسیون ها در انتخابات ریاست ممنوع خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی خطیر که شنبه شب به عنوان جانشین حجت کریمی انتخاب شد، امروز راهی محل تمرین تیم می شود.
مدیر کل دفتر کودکان و نوجوانان بهزیستی کشور گفت: اولین اردوی فرهنگی_تفریحی با عنوان «یه قاچ هندوانه» برای ۶۰۰ فرزند دختر و پسر تحت پوشش برگزار می‌شود.
شیراز- مراسم قرعه کشی جام مینی فوتبال شیراز با حضور سرپرستان تیم‌های حاضر در این مسابقات برگزار شد.
سرپرست فدراسیون دوومیدانی در نشست خبری پیش از برگزاری جام بین المللی امام رضا در خصوص برنامه اش برای حضور در انتخابات گفت: دوومیدانی خانه ماست.
سرپرست فدراسیون دوومیدانی در مورد اینکه آیا قصد حضور در انتخابات این رشته را دارد یا خیر، گفت: فعلا تمام هدفم عبور از فضای تلخ این روزهای دوومیدانی می باشد.
سرپرست فدراسیون دوومیدانی در مورد اینکه آیا قصد حضور در انتخابات این رشته را دارد یا خیر، گفت: فعلا تمام هدفم عبور از فضای تلخ این روزهای دوومیدانی می باشد.
سرپرست کاروان ورزشی ایران پس از بازگشت از نشست سرپرستان کاروانهای اعزامی به هانگژو ۲۰۲۲ از آمادگی خوب چینی‌ها برای برگزاری نوزدهمین دوره بازی‌ها خبر داد.
علی طهماسبی، سرپرست هوادار می‌گوید از حضور تماشاگر در نیمه نهایی جام حذفی مقابل پرسپولیس استقبال می‌کنند اما این تصمیم برعهده شورای تامین است.
رئیس سازمان داوطلبان و سرپرست سازمان امداد و نجات جهت ارائه گزارش نوروزی در جلسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی حاضر شدند.
پی استعفای یوسف نوری از وزارت آموزش وپرورش، سید ابراهیم رئیسی با پذیرش این استعفا، رضا مراد صحرایی رئیس دانشگاه فرهنیگان را با حفظ سمت به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش انتخاب کرد. تصاویر حضور یوسف نوری در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی را در ادامه مشاهده می‌کنید.
رادکیا سرپرست مدیرعاملی باشگاه فولادخوزستان در آخرین تمرین تیم پیش از دیدار برابر الهلال شرکت کرد.
ستاره‌های سابق فوتبال ایران با حضور در شهر خوی کمک‌های خود را به مردم زلزله‌زده رساندند.
سرپرست هیات کشتی استان تهران گفت: علت رد صلاحیت ۳ نفر از نامزدهای ریاست هیات کشتی استان تهران، تحویل ندادن مدارک یا ناقص بودن مدارک بوده است.
سرپرست دادسرای جنایی تهران ضمن حضور در محل سفارت آذربایجان جزئیات قتل یک نفر در جریان حمله مسلحانه را تشریح کرد.
سرپرست فدراسیون بدمینتون با بیان اینکه با حضور ۲۹ کشور در جام فجر، بزرگترین مسابقات ورزشی ایران برگزار می‌شود، گفت: مشکلی برای حضور در انتخابات فدراسیون ندارم.
سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری به دنبال حواشی و هجمه های وارده به وی در مسیر انتخابات گفت: هیچ مشکلی برای حضور در انتخابات ندارم.
بیستمین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس همزمان با جشنواره انتخاب برترین‌های این پارک با حضور سرپرست پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.
سرپرست فدراسیون شمشیربازی ضمن اشاره به اولویت‌های کاری‌اش، بر مهیا کردن شرایط برای برگزاری انتخابات فدراسیون تاکید کرد و گفت: تصمیمم حضور در این انتخابات است.
سرپرست فدراسیون شمشیربازی گفت: در صورتی که نظر اعضای مجمع مثبت باشد در انتخابات فدراسیون کاندیدا می شوم.
صفا هادی از بازیکنان مورد تایید و مورد رضایت قربان بردیف است مدیران باشگاه در حال مذاکره با کاوه رضایی هستند
سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک گفت: بازنشسته نیستم و مشکلی برای حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک ندارم.
فضل الله باقرزاده نایب رئیس کمیته ملی المپیک و سرپرست فدراسیون شمشیربازی برای حضور در انتخابات این کمیته نام نویسی کرد.
میهمانی مرگبار در آرایشگاه
سيد ميرشاد ماجدى سرپرست فدراسيون فوتبال در انتخابات رياست اين فدراسيون شركت نمى كند. به گزارش تابناک ورزشی؛ طبق اعلام سايت رسمى فدراسيون فوتبال ماجدى كه از اسفندماه سال گذشته سرپرستى فدراسيون را بر عهده دارد هيچ تصميمى براى حضور در انتخابات نخواهد داشت و به عنوان يكى از اعضا به فعاليت خودش در هيات رييسه فدراسيون ادامه مى دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ