وزیر کشور با هدف بررسی موضوع حمله مجدد به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) شیراز سفر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از بررسی ابعاد حادثه تروریستی حرم شاهچراغ با حضور وزیر کشور و استاندار شیراز در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی که با حضور احمد وحیدی وزیر کشور برگزار شد.
نخست وزیر نیجر برخی خبرها در مورد حضور نیروهای واگنر در نیجر را رد کرد و گفت: «هیچ نیرویی از گروه واگنر در مرز مالی و نیجر وجود ندارد، چون گروه‌های اسلام‌گرا در آنجا هستند.»
عضو هیئت رئیسه مجلس از برگزاری جلسه غیرعلنی مجلس برای بررسی موضوع بخشنامه اخیر وزارت کشور برای اعمال محدودیت همکاری با نمایندگان خبر داد.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از بررسی جزئیات لایحه اشتغال پایدار مرزنشینان در جلسه عصر امروز این کمیسیون با حضور وزیر کشور خبر داد.
مراسم تشییع پیکر مرحوم حسن غفوری فرد، وزیر اسبق نیرو و نماینده مردم در چهار دوره مجلس، صبح امروز بیستم اسفند با حضور مقامات استانی و کشوری، در صحن کوثر حرم مطهر رضوی برگزار و پیکر آن مرحوم در صحن آزادی به خاک سپرده شد.
وزیر کشور در مورد پیگیری حقوقی برای محاکمه کسانی که در دستگاه سرکوب رژیم پهلوی بودند و این اواخر هم در تجمعات ضدانقلاب شرکت می‌کنند، گفت: نه تنها شکنجه گران ساواک، بلکه همه کسانی که در آن دوره منابع مالی کشور را غارت کرده‌اند باید مورد پی‌گیری قرار گیرند. پول‌هایی که خانواده پهلوی صرف عشرت و خوش گذرانی خود می‌کنند از کجا آورده‌اند؟ دارایی‌های مردم را سرقت کرده‌اند و این مساله باید رسیدگی شود.
وزیر کشور در مورد پی‌گیریِ محاکمه شکنجه گران دوران پهلوی گفت: نه تنها شکنجه گران ساواک، بلکه همه کسانی که در دوره پهلوی منابع مالی کشور را غارت کرده‌اند باید مورد پی‌گیری قرار گیرند و جمهوری اسلامی این مساله را دنبال می‌کند.
وحیدی وزیر کشور صبح امروز در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران حضور یافت.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه صبح امروز این کمیسیون، حوادث اخیر کشور و موضوع اختلالات ارزی با حضور وزیر اطلاعات بررسی شد.
جهرم- وزیر کشور در جریان سفر یک روزه خود به استان فارس از یادمان یاس کبود بازدید کرد.
حضور مسئولان در دانشگاه‌ها و مراکز مختلف همچنین سفر‌های استانی ریاست‌جمهور و وزرا در حال انجام است و وقتی با مردم می‌نشینند آنان هر حرفی دارند‌ می‌زنند. در سطح استانی معمولاً از گروه‌های مختلف و گروه‌های استانی، حتی سیاسی و صنوف مختلف می‌آیند و حرف‌های‌شان را می‌زنند. این طور نیست که بین دولت و مردم گفتگو برقرار نباشد، گفتگو بسیار گسترده است.
حضور مسئولان در دانشگاه‌ها و مراکز مختلف همچنین سفر‌های استانی ریاست‌جمهور و وزرا در حال انجام است و وقتی با مردم می‌نشینند آنان هر حرفی دارند‌ می‌زنند. در سطح استانی معمولاً از گروه‌های مختلف و گروه‌های استانی، حتی سیاسی و صنوف مختلف می‌آیند و حرف‌های‌شان را می‌زنند. این طور نیست که بین دولت و مردم گفتگو برقرار نباشد، گفتگو بسیار گسترده است.
وزیر ورزش و جوانان شب گذشته راهی هتل محل اقامت تیم ملی شد و با بازیکنان و کادرفنی دیدار کرد.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: وزیر کشور در جلسه امروز این کمیسیون حضور یافت و به سوالات نمایندگان پاسخ داد.
در این فیلم مراسم عزاداری در حرم شاه‌چراغ(ع) با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر کشور را مشاهده می‌نمایید.
محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور و احمد وحیدی، وزیر کشور عصر پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ به منظور بررسی ابعاد حادثه تروریستی شاهچراغ و عیادت از مجروحان و دیدار با خانواده شهدای این حادثه به شیراز سفر کردند. دراین سفر قرار است معاون اول رئیس جمهور و وزیر کشور ضمن حضور در بیمارستان و عیادت مجروحان، در حرم شاهچراغ هم حضور یابند.
سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه غیرعلنی مجلس برای بررسی ناآرامی‌های اخیر در کشور خبر داد.
در این دیدار که روز گذشته برگزار شد، وزیر ورزش و جمعی از مدیران ورزشی کشور، برخی از قهرمانان جهانی و المپیک و پیشکسوتان ورزش و همچنین خانواده شهدای مدافع حرم حضور داشتند و وزیر ورزش نیز در خصوص کنگره شهدای ورزشکار به ارائه گزارش پرداخت.
چذابه - وزیر کشور با حضور در مرز چذابه از پیگیری‌ها برای حل مشکلات تردد زائران اربعین حسینی در این مرز خبر داد.
احمد وحیدی در مورد بحث حضور بانوان در ورزشگاه‌ها اظهار داشت: هر جایی که بتوانیم ورزشگاه را برای حضور بانوان آماده کنیم، این موضوع مانعی ندارد، اما شرط آن این است که ورزشگاه‌ها آماده باشند.
وزیر کشور گفت: ورزشگاه‌هایی که مانند استادیوم آزادی آمادگی دارند، اگر مواردی پیش بیاید تا حدی که بتوانند این بحث را پوشش بدهند، منعی برای حضور بانوان ندارند.
احمد وحیدی وزیر کشور اعلام کرد که هرجایی که برای حضور بانوان آماده باشد، ورود آنها منعی نخواهد داشت.
به دنبال هشدار‌های سازمان هواشناسی، از شامگاه شب گذشته بارش شدید باران در استان تهران به وقوع پیوست و در پی آن، در چند نقطه از استان بویژه نقاط غربی و جنوبی رویداد‌هایی مانند آبگرفتگی، رانش زمین و روان شدن سیلاب و انباشت گل و لای بویژه در منطقه کن (امامزاده داود) رقم خورد؛ وضعیتی ویژه و مرگبار که با اعلام آماده باش نیرو‌های امدادی، تلاش برای مقابله با آن آغاز شده و در جریان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ