وزیر امور خارجه به همراه سفیر جدید ایران در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در ریاض حضور یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ضمن حضور در محل وزارت خارجه عربستان سعودی با همتای خود دیدار کرد و به گفت‌وگو نشست.
مراسم گرامیداشت بیست و پنجمین سالگرد شهدای دیپلمات مزار شریف، یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ با حضور امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه و جمعی از خانوده‌های شهدای دیپلمات در محل وزارت خارجه برگزار شد.
وزیر امور خارجه کشورمان در نشست پایانی وزرای امور خارجه جنبش عدم تعهد در جمهوری آذربایجان حضور یافت.
وزیر امور خارجه کشورمان در نشست وزرای امور خارجه جنبش عدم تعهد حضور یافت.
سوال از وزرای خارجه و میراث فرهنگی و گردشگری دستورکار امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی بود.
جمعی از اعضای انجمن دوستی جمهوری اسلامی ایران و کویت با حضور در هتل محل اقامت وزیر امور خارجه کشورمان در کویت، با ایشان دیدار و گفتگو کردند.
خبرنگار شبکه المنار تصاویری از فضای وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران محل برگزاری نشست خبری حسین امیرعبداللهیان با همتای عربستانی خود منتشر کرده است. فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه عربستان سعودی ظهر امروز شنبه برای دیدار و گفتگو با مقامات جمهوری اسلامی ایران وارد تهران شده است. فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان در نخستین برنامه سفرش به تهران پس از مراسم استقبال رسمی در محوطه وزارت امور خارجه با رئیس دستگاه سیاست خارجی رایزنی می‌کند. حضور در نشست خبری مشترک از دیگر برنامه‌های سفر بن فرحان به تهران است. روابط دیپلماتیک ایران و عربستان که از دی ۱۳۹۴ قطع شده بود پس از هفت سال با توافق مقامات دو کشور در چین؛ از سر گرفته شد.
نشست هم‌اندیشی و تبادل نظر رئیس و اعضای کمیسیون کشاورزی با وزیر امور خارجه کشورمان و مدیران ارشد این وزارتخانه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
رسانه‌های صهیونیستی به سفر وزیر خارجه ایران به لبنان و حضور در نوار مرزی میان این کشور و اراضی اشغالی واکنش نشان دادند.
وزیر امور خارجه در جریان سفر خود به لبنان، ظهر امروز به جنوب لبنان و مرز این کشور با فلسطین اشغالی سفر کرد.
مراسم جشن دیپلماتیک نوروز ۱۴۰۲ بعدازظهر امروز ۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۱ با حضور حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و جمعی سفرا و رؤسای نمایندگی‌های خارجی مقیم تهران در محل باشگاه دیپلماتیک وزارت امور خارجه برگزار شد.
حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در ادامه سفر خود به ژنو جهت شرکت در اجلاس شورای حقوق بشر سازمان ملل با جمعی از ایرانیان و اعضای نمایندگی ایران در ژنو دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در سفر به عراق به شهر کربلا رفت و به زیارت امام حسین(ع) مشرف شد.
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه در بدو ورود به بغداد، با حضور در محل اقدام تروریستی و جنایتکارانه دولت آمریکا، به شهیدان سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و دیگر شهدای این اقدام تروریستی ادای احترام کردند.
وزیر امور خارجه کشورمان در بیست و ششمین اجلاس شورای وزیران سازمان همکاری منطقه‌ای (اکو) در تاشکند حضور یافت.
جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی از دقایقی پیش با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وزیر امور خارجه آغاز شد.
وزیر امور خارجه کشورمان با حضور در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، نمایندگان مجلس را در جریان آخرین تحولات سیاست خارجی و روابط بین الملل قرار داد.
وزیر امور خارجه کشورمان با حضور در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، نمایندگان مجلس را در جریان آخرین تحولات سیاست خارجی و روابط بین الملل قرار داد.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: وزیر امور خارجه با حضور در جلسه کمیسیون، گزارشی از جزئیات دیپلماسی اقتصادی در یک سال گذشته و شرایط ارتباطی و مبادلاتی ایران با سایر کشورها ارائه کرد.
دومین نشست هماهنگی وزرا و دستگاه‌های ذی‌ربط جام جهانی قطر دومین نشست هماهنگی وزرا و دستگاه‌های ذی‌ربط در خصوص حضور ایران در جام جهانی قطر یکشنبه ۱۵ آبان با حضور وزیر خارجه، وزیر ورزش و جوانان، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل وزارت خارجه برگزار شد. همچنین در این نشست سفیر ایران در قطر و رییس فدراسیون فوتبال نیز حضور داشتند.
وزیر امور خارجه کشورمان با حضور در محل وزارت امور خارجه ارمنستان با وزیر امور خارجه این کشور دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: مایه تاسف است که در قلب اروپا چنین تعرضی به یک خانم و سفیر دارای مصونیت دیپلماتیک انجام می‌شود و پلیس نیز به موقع در محل حضور پیدا نمی‌کند.
وزیر امور خارجه ایران، درباره آخرین وضعیت مذاکرات احیای برجام، گفت: فکر می‌کنم اقداماتی که برای لغو تحریم‌ها از مسیر مذاکرات و تبادل پیام در حال انجام است، در مجموع در مسیر درست خودش قرار دارد.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران نیز پیش از شروع رسمی دیدار در محل ملاقات حضور داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ