سهیل مهدی مسئول کمیته برگزاری مسابقات برتر روز شنبه از ورزشگاه غدیر اهواز بازدید کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از مخالفت شباب الاهلی با حضور مهدی قایدی در استقلال، این بازیکن به صورت رسمی به اتحاد کلباء پیوست.
بنجامین مندی، بازیکن سابق منچسترسیتی و تیم ملی فوتبال فرانسه، روز جمعه ۲۳ تیرماه، از تمام جرایم جنسی تبرئه شد و به یک دعوی سه ساله پایان داد. او در پاسخی کوتاه به پرسش‌های خبرنگاران پرشماری که بیرون دادگاه منتظر او بودند گفت: «الحمدالله». هیئت منصفه دادگاهی در شهر چستر کشور انگلیس، بنجامین مندی را پس از یک محاکمه سه هفته‌ای که حدود سه ساعت و ۱۵ دقیقه طول کشید، در مورد اتهام‌های تجاوز جنسی و تلاش به تجاوز به عنف، بی‌گناه شناخت. وکیل مندی به مطبوعات به خبرنگاران گفت: این دومین باری است که آقای مندی با حضور هیئت منصفه محاکمه و بی گناه شناخته می‌شود. او خوشحال است که هر دو هیئت منصفه به رأی صحیح رسیده‌اند.
استوری مهدی عبدی و حضور بیرانوند در اولین تمرین پس از تمدید را ببینید.
دیدار نخست وزیر هند و رئیس جمهور مصر شش ماه پس از حضور سیسی در رژه روز جمهوری هند به عنوان میهمان رسمی برگزار شد. در ماه ژانویه، سیسی و مودی در مورد اقدامات برای افزایش تجارت دو جانبه به ۱۲ میلیارد دلار توافق کردند. در طول بازدید سیسی از هند، کشور‌ها همچنین توافق نامه‌هایی را برای گسترش همکاری در امنیت سایبری، فناوری اطلاعات و فرهنگ امضا کردند.
حامد شیری یکی از بازیکنان باثبات لیگ برتر در سال های اخیر در سن 37 سالگی و به دور از هیاهو از فوتبال خداحافظی کرد و به پیشنهاد مهدی رحمتی از این پس در کادر فنی نساجی حضور خواهد داشت.
مهدی طارمی به صورت رسمی و به انتخاب کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر پرتغال، در ترکیب بهترین بازیکنان فصل گذشته قرار گرفت.
شاید پس از مدت‌ها شاهد حضور دوباره مهدی طارمی و سردار آزمون در کنار هم باشیم.
رضا فتاحی پس از 5 حضور مداوم در سمت مدیر تیم فوتبال سپاهان جای خود را به مهدی سلیمی داده است.
مهدی اله پور اظهار کرد: : طی سال‌های گذشته در شهرستان‌های جغتای، جوین، بردسکن، سبزوار و خواف که از جمله مهمترین زیستگاه‌های مطلوب و ایده‌آل برای حضور یوزپلنگ ایرانی در خراسان رضوی قلمداد می‌شود و مشاهدات حضور گونه مذکور توسط دوستداران و محیط‌بانان گزارش شد، اما مستندسازی لازم صورت نپذیرفته است.
در تاریخ سی‌ام فروردین ماه سال جاری پدر یکی از دانش آموزان مدرسه حضرت مهدی (عج)، به بهانه برخورد انضباطی با دانش آموز خود، پس از حضور در مدرسه اقدام به درگیری با عوامل این واحد آموزشی کرد و با سلاح سرد، متولیان این مدرسه را تهدیدکرده است. بلافاصله پس از وقوع این اتفاق و در همان روز با پیگیری آموزش و پرورش استان البرز و هماهنگی دادستان مرکز استان، حکم جلب فرد خاطی صادر و پرونده در مسیر رسیدگی نهایی قرارگرفته است.
این رسانه فرانسوی نوشت: «المپیک مارسی در جستجوی تقویت‌کننده‌ها در خط حمله برای فصل آینده، مسیری غیرمنتظره را انتخاب کرده و به مهدی طارمی، مهاجم ایران می‌رسد. این بازیکن پس از یک فصل حضور در ریو آوه، جایی که از لیگ ستارگان قطر (الغرافه) به این تیم آمد، از سال ۲۰۲۰ برای پورتو بازی می‌کند.
پورتو در شبی که مهدی طارمی ۹۰ دقیقه در زمین حضور داشت و گل دوم این تیم را در دقیقه ۸۶ به ثمر رساند، با نتیجه ۲-۰ مقابل ویزلا به برتری رسید. طارمی پایه‌گذار این گل از نیمه زمین بود و بعداز دادن پس اول، به محوطه جریمه اضافه شد و خودش گل را به ثمر رساند
تیم فوتبال پورتو در شب گلزنی مهدی طارمی برابر ویزلا پیروز شد.
پس از اینکه مهدی تاج دیروز حضور هکتور کوپر سرمربی اسپانیایی را روی نیمکت ایران تکذیب کرد، صبح امروز رسانه‌های اسپانیایی از پاکو خمس سرمربی فعلی تراکتور به عنوان گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتبال نام بردند.
مهدی شریفی پس از چند روز حضور در تمرینات تیم فوتبال نساجی مازندران بار دیگر به اردوی دریای بابل بازگشت.
مهدی طارمی به جمع 25 گلزن برتر تاریخ پورتو راه یافت و اکنون می تواند این آمار را افزایش دهد.
مهدی مهدی پور که این روزها در ترکیب استقلال موثر ظاهر می شود، از گزینه های حضور در قطر است.
مهدی مهدی پور پس از بازگشت از اردوی تیم ملی، تمرینات خود را جدی تر از قبل با آبی پوشان دنبال می کند.
به نظر می رسد ازاین پس مهدی مهدوی کیا را در قامت سرمربی تیم امید در فوتبال ایران نخواهیم دید و حضور او در تیم امید همانند فرهاد مجیدی کوتاه مدت بود.
سخنگوی فدراسیون فوتبال پس از اولین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون با حضور اعضای جدید و همینطور رئیس جدید توضیحات مفصلی درباره محتوای این جلسه ارائه کرد.
انتخابات فدراسیون فوتبال برای تعیین رئیس و چند عضو هیات رئیسه با حضور نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار خواهد شد. مهدی تاج جنجالی ترین نامزد این انتخابات در محل مجمع حاضر شد.
انتخابات فدراسیون فوتبال برای تعیین رئیس و چند عضو هیات رئیسه با حضور نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار خواهد شد. مهدی تاج جنجالی ترین نامزد این انتخابات در محل مجمع حاضر شد.
ممکن است قائدی اواخر هفته راهی تهران شود و به احتمال زیاد در بازی با ملوان نیز حضور ندارد. با این شرایط او پس از بازی این هفته در تمرینات آبی‌پوشان حاضر خواهد شد.
ستاره سابق استقلال پس از یک فصل حضور در لیگ برتر امارات دوباره به ایران بازگشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ