بنجامین مندی، بازیکن سابق منچسترسیتی و تیم ملی فوتبال فرانسه، روز جمعه ۲۳ تیرماه، از تمام جرایم جنسی تبرئه شد و به یک دعوی سه ساله پایان داد. او در پاسخی کوتاه به پرسش‌های خبرنگاران پرشماری که بیرون دادگاه منتظر او بودند گفت: «الحمدالله». هیئت منصفه دادگاهی در شهر چستر کشور انگلیس، بنجامین مندی را پس از یک محاکمه سه هفته‌ای که حدود سه ساعت و ۱۵ دقیقه طول کشید، در مورد اتهام‌های تجاوز جنسی و تلاش به تجاوز به عنف، بی‌گناه شناخت. وکیل مندی به مطبوعات به خبرنگاران گفت: این دومین باری است که آقای مندی با حضور هیئت منصفه محاکمه و بی گناه شناخته می‌شود. او خوشحال است که هر دو هیئت منصفه به رأی صحیح رسیده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ثریا بین سال‌های ۱۹۹۵تا۱۹۶۰ درکنار دو ببر سیبری در باغ‌وحش هاگنبک هامبورگ زندگی می‌کرد.
معبد «اژدها» که به زبان محلی آن را "معبد داش کسن" می‌نامند، تنها معبد بودایی ایران در فاصله ۱۷ کیلومتری سلطانیه (زنجان) و در نزدیکی روستا ویر قرار دارد.
از این پس نشانی اقامتگاه قانونی هر فرد، نشانی مندرج در سامانه سامانه هویت یکتای ملی ایرانیان سازمان ثبت احوال خواهد بود.
هادی خانیکی استاد دانشگاه و جامعه‌شناس در خصوص تغییر نسل و شاخص‌های مد نظر این نسل صحبت‌های جالبی را به زبان آورد.
اگرچه دموکراتها تا قبل از برگزاری انتخابات میاندوره ای کنگره تنها یک هدف به نام مهار ترامپ و جلوگیری از نامزدی وی در انتخابات ریاست جمهوری 2024 را داشتند، اکنون مشخص شده است که ماجرا تا حدود زیادی با قبل از انتخابات تفاوت پیدا کرده است. دی سانتیس ، فرماندار فلوریدا در حال فتح سنگر به سنگر رای جمهوریخواهان در ایالات گوناگون آمریکاست.
فاطمی امین گفت: در چند روز گذشته هرجا می‌روم به من نگاه سنگین دارند. چرا با آبروی مردم بازی می‌کنید؟! به اعتماد عمومی و حیثیت مجلس ضربه خورد، فاطمی امین به فساد آلوده نشده است. ضدفسادترین دولت به چنین فسادی متهم می‌شود آیا این جنگ روانی نیست؟ چرا موضوعی که به ابتدای سال ۱۴۰۰ مربوط می‌شود به این استیضاح ربط داده می‌شود؟ این روز‌ها تیتر می‌زنند لابی‌های آمریکایی فاطمی امین، چه چیز من به آمریکا می‌خورد؟!
سلول‌های «پیروز» در بانک ژنتیکی کشور ذخیره شد.
باتری خورشیدی در منازلی که تنها از سیستم برق خورشیدی برای تامین برق مصرفی خود استفاده می‌کنند، یکی از واجبات مهم در سیستم مورد نظر به حساب می‌آید. باتری‌های خورشیدی باتری‌هایی هستند که با استفاده از نور خورشید می‌توانند مقدار زیادی برق تولید کنند. این برق تولیدی می‌تواند تامین کننده انرژی وسایل برقی مصرفی در منازل یا کارخانجات و صنعت باشد. در این فیلم چگونگی ساختن باتری خورشیدی را با استفاده از سی دی مشاهده می‌کنید.
به همراه هم ۴ خیابان قدیمی تهران را می‌بینیم.
نماینده مجلس در انتقادی کنایه‌آمیز روی آنتن تلویزیون گفت: سازمان برنامه تنها کاری که نمی‌کند برنامه‌ریزی است!
ولادیمیر پوتین که به مناسبت کریسمس ارتدوکس به مدت ۳۶ ساعت در جنگ اوکراین آتش بس اعلام کرده به تنهایی در مراسم کلیسای جامع کرملین شرکت کرد.
یک دستگاه مدرن کار برش درختان را به‌سادگی و به سرعت انجام می‌دهد و تنه درخت را هم حمل می‌کند.
تنها مرسدس بنز AMG GT زرد رنگ موجود در ایران در حادثه‌ای رانندگی تصادف سنگینی کرد.
سرعت باسیلیک تنها چیزی نیست که باعث می‌شود روی آب بچرخد. پا‌های منحصر به فرد آن چیزی است که واقعاً به این مارمولک اجازه می‌دهد تا کار‌های ناگفتنی را انجام دهد.
علیرضا زاکانی شهردار تهران در واکنش به سوالی پیرامون ترافیک شدید تهران پس از بارش برف و باران، گفت: بارش باران و ایجاد ترافیک غافلگیرکننده نیست، تا زمانی که ٦٦ درصد حمل و نقل با ماشین شخصی صورت گیرد و تنها ٣٤ درصد آن با حمل و نقل عمومی باشد ترافیک وجود دارد و تا زمانی که این آمار برنگردد ترافیک باقی میماند. منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
اینکه تنها زن پرورش‌دهنده کروکودیل در خاورمیانه یک مشهدی است و همین حوالی مشهد کارش را انجام می‌دهد، جذاب و البته منحصربه‌فرد است، اما با همه جذابیت‌ها وحشتناک است! مهری رمضانی زنی است که به سراغ پرورش خاص‌ترین و در عین حال ترسناک و درنده‌ترین خزنده روی زمین رفته است که گاهی آدم هم می‌خورد.
طالبان تنها چند ماه پس از دستور تفکیک جنسیتی، ورود زنان افغان به پارک‌های عمومی و نمایشگاه‌های تفریحی پایتخت را ممنوع کرده است.
ماوس Air.۰ تنها ۴۰ گرم وزن دارد و در حالت تا شده، ضخامت آن به ۴.۵ میلی‌متر می‌رسد. به دلیل حجم بسیار کم، می‌توان از این ماوس در مسافرت استفاده کرد.
تنها زمین گلف کره شمالی که در پیونگ یانگ پایتخت این کشور درحال فعالیت است، این هفته میزبان مسابقاتی برای علاقه مندان به این بازی بود. خبرگزاری دولتی کره شمالی روز جمعه گزارش داد که فینال مسابقات گلف پاییزی در روزهای 19 و 20 اکتبر در زمین گلف پیونگ یانگ برگزار شد و برندگان جوایز و گواهینامه دریافت کردند. این مسابقه آخرین نمونه از تبلیغ کره شمالی در طول همه گیری کووید-19 است، که از سال 2020 علیرغم بسته شدن مرزهای بین المللی، زمین گلف پیونگ یانگ را برای خارجی ها تبلیغ می کنند.
ملاله یوسف‌زی ۱۰ سال قبل تنها ۱۵ سال داشت که به دلیل حمایت از تعلیم دختران هدف حمله طالبان قرار گرفت. پس از یک دهه دوری از وطن این زن جوان برای بازدید از مناطق سیل زده به پاکستان بازگشته است.
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه، در مراسم رونمایی از پهپاد «کیزیلما»، کشور یونان را تهدید به حمله کرده و گفت: «یونان به تاریخ نگاه کن! نبرد ازمیر را فراموش نکن، ممکن است ما شبی ناگهان بر شما نازل شویم». اردوغان همچنین به رهگیری هواپیما‌های ترکیه توسط رادار‌های یونان واکنش تندی نشان داد. رئیس جمهور ترکیه گفت: ما می‌دانیم کسانی که در هر فرصتی در دریای اژه با رفتار‌های ایذایی، ناامنی ایجاد می‌کنند، تنها یک مهره هستند و مبارزه واقعی را کسانی که پشت سر آن‌ها قرار دارند انجام می‌دهند.
«سرگی لوین» و همکارانش از دانشگاه کالیفرنیا با استفاده از نوعی یادگیری ماشینی به نام یادگیری تقویتی عمیق توانسته اند نحوه راه رفتن در محیط‌های مختلف را تنها در مدت ۲۰ دقیقه به یک ربات بیاموزند.
ویدیویی فراگیر در شبکه‌های اجتماعی حاکی از آن است که محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی صحبت‌های خود را طی ۲۸ روز تغیر داده است.
«پیروز» تنها توله یوزپلنگ باقیمانده از «ایران» امروز صد و پنجمین روز از عمرش را سپری می‌کند. علیرضا شهرداری که مسئول نگهداری «پیروز» است در صفحه اینستاگرام خود با انتشار این فیلم نوشت که پنجه‌های «پیروز» به تازگی خاک را لمس کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ