به نظر می رسد ازاین پس مهدی مهدوی کیا را در قامت سرمربی تیم امید در فوتبال ایران نخواهیم دید و حضور او در تیم امید همانند فرهاد مجیدی کوتاه مدت بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با تغییر زمان مسابقات لیگ برتر هفته پنجم که دربی پایتخت هم در آن است، بعد از فیفادی شهریور برگزار می‌شود.
قرار است ادارات از ساعت ۶ صبح فعالیت خود را آغاز کنند اما فعالیت بازار سرمایه از این قانون مستثنی خواهد بود.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه غربی‌ها و اروپایی‌ها هم به تغییر در نظم جدید جهانی اذعان دارند، گفت: موازنه قدرت در نظم جدید جهانی در حال تغییر به سمت جهان چند قطبی است.
تغییر مدیران پرسپولیس هم با دخالت وزیر وتو شد
نمونه این اتفاق را می‌شود با مراجعه به بانک‌ها در شهر‌هایی مانند تهران دید؛ به این صورت که ساعت کاری بانک‌های دولتی با ساعت کاری بانک‌های خصوصی تفاوت دارد و در نتیجه، «ارتباط بین بانکی» دست کم در ساعاتی از روز مختل و حتی قطع است؛ وضعیتی که نتیجه مستقیم وضع مقررات، آن هم به صورت موضعی و غیرفراگیر است و با تغییر ساعت کاری ادارات، بی شک تکرار و چه بسا تشدید خواهد شد.
نمونه این اتفاق را می‌شود با مراجعه به بانک‌ها در شهر‌هایی مانند تهران دید به این صورت که ساعت کاری بانک‌های دولتی با ساعت کاری بانک‌های خصوصی تفاوت دارد و در نتیجه، «ارتباط بین بانکی» دست کم در ساعاتی از روز مختل و حتی قطع است. وضعیتی که نتیجه مستقیم وضع مقررات، آن هم به صورت موضعی و غیرفراگیر است و با تغییر ساعت کاری ادارات، بی شک تکرار و چه بسا تشدید خواهد شد.
سرمربی المپیاکوس در پی کسب نتایج ضعیف با این تیم از سمت خود کناره‌گیری کرد.
آینده قرن بعد نیست، آینده همین فردا است. اگر برای ۵ یا ۱۰ یا ۲۰ سال بعد هم آینده‌نگری می‌کنیم، به‌طور قطع باید به همین نسبت نشانه‌های آن را در وضعیت فردا، هفته، ماه و سال بعد هم باید ببینیم. آینده موهوم و خیال نیست. آینده ما همین گذشته و اکنون ما و حتی شاید هم بدتر است، مگر اینکه مسیر خود را تغییر دهیم. آینده وعده‌های سر خرمن نیست. آینده از جنس علم و دانش و اراده است و نه از جنس وعده. آینده‌نگری زاییده جامعه و بشر خلاق، آزاد، علم‌گرا، مشارکت‌جو و امیدوار و با اعتماد به نفس و اعتماد به دیگران است.
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان پس از تغییر سرمربی هم نتوانست به پیروزی برسد و دو امتیاز بازی خانگی را از دست داد.
امید نورافکن پس از آغاز دوباره رقابت‌های لیگ برتر بار دیگر با تغییر پستی کاملا متفاوت نسبت به گذشته مواجه شده است.
دو عضو جدید به هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان اضافه شدند.
هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان روز شلوغی را پشت سر گذاشت و دو عضو خود را از دست داد.
بازی دو تیم تراکتور و مس کرمان بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.
عضو هیئت‌علمی دانشگاه تهران با بیان اینکه دیدگاه‌ها، آرمان‌ها و روحیات آحاد جامعه در گذر زمان تغییر کرده، گفت: نمی‌توان از جامعه انتظار رفتار باثبات در تمام اعصار داشت؛ چرا که جامعه زنده استو همانطور که به طور قطع، شیوه و روش زندگی در طول ۱۰۰ سال گذشته تغییر کرده، آیندگان هم شیوه زندگی متفاوتی خواهند داشت. آنچه که محل تعارض است، اصل رفتار مدنی است. گاهی برخی از دانشجویان اظهار می‌کنند، آیین‌نامه‌های کنونی را قبول ندارند و این موضوع را به طرق مختلف ابراز می‌کنند. برخی اعلام می‌کنند، به منظور تغییر آیین‌نامه‌ها دست به یک فعالیت مدنی می‌زنند.
این نماینده مجلس افزود: از سوی رئیس مجلس صحبت با برخی اقشار مانند دانش‌آموزان در حال انجام است. البته در برابر هر نوع تغییری قطعا مقاومت‌هایی هم وجود دارد. ما باید با منطق و تدبیر این کار را پیش ببریم.
رهبر انقلاب: روز به روز بیشتر واضح میشود که نقشه‌ی سیاسی دنیا در حال تغییر است. آن مسئله‌ی یک قطبی بودن و زورگویی کردن یک قدرت یا دو قدرت بر کشور‌ها و ملت‌ها مشروعیت خودش را از دست داده، یعنی ملت‌ها بیدار شدند. نظام تک قطبی مطرود شده است، به تدریج دارد مطرودتر می‌شود. نظام تک قطبی یعنی چه؟ یعنی اینکه مثلاً فرض کنید آمریکا بنشیند برای عراق یا برای سوریه یا برای ایران یا برای لبنان یا برای فلان طراحی کند: «باید این کار را بکنید، باید این بشود، باید این نشود» گاهی بگوید، گاهی هم نگوید، اما عمل کند. امروز این جوری است.
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: بر اساس مصوبه اخیر مجلس، دولت احکام مورد نیاز در بودجه سالانه را در آذر ماه و لایحه ارقام و جداول را در بهمن ماه به مجلس ارسال می‌کند.
ساکت الهامی با چند تغییر ترکیب اصلی تیمش را مقابل سپاهان پرستاره چیدمان کرده است.
با اعلام نایب رئیس فدراسیون فوتبال زمان ورود سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان بار دیگر به تعویق افتاد.
نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان گفت: جمهوری اسلامی ایران در شرایط امروز با طالبان تعامل می‌کند اما تا دولت فراگیر تشکیل نشود آنها را به رسمیت نمی شناسد این هم منطقی دارد. وقتی یک هیاتی حاکم شد قطعا تعهد و مسئولیت هایی برعهده دارد و باید نسبت به همسایگان به ویژه تعهداتی را انجام دهد.
قطعا اوضاع امروز بهتر از یک‌سال قبل است و طبق پیش‌بینی‌های این مراکز معتبر بین‌المللی، اوضاع رفته‌رفته بهتر هم خواهد شد. دولت سیزدهم هم نشان داده بدون برجام و اف‌ای‌تی‌اف می‌شود کار‌های بزرگی کرد. بنابراین، آن طرفی که باید عجله کند ما نیستیم. دو ماه! فقط دو ماه دیگر اگر اوضاع به همین شکل ادامه یابد، اوضاع زمین تا آسمان تغییر خواهد کرد!
پس از هفته اول، حالا زمان برگزاری دیدار هفته دوم استقلال نیز دستخوش تغییرات شد.
عضو کمیسیون تسهیل تجارت و توسعه صادرات اتاق بازرگانی تهران گفت: حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی تاکنون تاثیرات خود را بر بازار گذاشته و تورمی هم که از حذف آن به وجود آمده، قطعا مقطعی و گذرا خواهد بود، چون تغییر قیمت مشخصی ایجاد شده و تا حد زیادی بر بازار اثر گذاشته است.
با نگاهی به آمار واریزی یارانه نقدی گذشته، می توان پیش بینی کرد که دولت یارانه نقدی (معیشتی) را بیستم یا بیست و یکم تیرماه به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد کرد. اما می توان دهم را هم جز احتمالات در نظر گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ