انتخابات فدراسیون فوتبال برای تعیین رئیس و چند عضو هیات رئیسه با حضور نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار خواهد شد. مهدی تاج جنجالی ترین نامزد این انتخابات در محل مجمع حاضر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ادامه تلاش‌های منچستریونایتد برای جذب هافبک، شیاطین سرخ آمادو اونانا از اورتون را هدف گرفته‌اند اما اورتون برای او پیشنهادی قابل توجه می‌خواهد.
در ادامه تلاش‌های جهانی برای کنار گذاشتن دلار از تبادلات تجاری، روسیه و قطر نیز اعلام کردند که در معاملات فیمابین از روبل و ریال استفاده می‌کنند.
سخنگوی وزارت امور خارجه اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در دانمارک را شدیداً محکوم و تاکید کرد: به اقدامات و تلاش‌های خود برای مقابله با جهالت قرن بیست و یکم ادامه خواهیم داد.
رئیس‌جمهور با اشاره به آمار ارائه شده از سوی رئیس بانک مرکزی مبنی بر کاهش ۱۲ درصدی تورم در خرداد، تداوم تلاش‌های هماهنگ همه دستگاه‌ها برای ادامه روند کاهشی تورم تا پایان سال را خواستار شد.
رئیس‌جمهور با اشاره به آمار ارائه شده از سوی رئیس بانک مرکزی مبنی بر کاهش ۱۲ درصدی تورم در خرداد، تداوم تلاش‌های هماهنگ همه دستگاه‌ها برای ادامه روند کاهشی تورم تا پایان سال را خواستار شد.
پسکوف در مصاحبه با شبکه «راشاتودی» گفت: «روسیه به تلاش‌های خود برای کمک به جمهوری عربی سوریه و بازگرداندن این کشور به جمع کشور‌های عربی ادامه خواهد داد».
خبرنگار شبکه الکاس قطر مدعی است که الاتحاد همچنان خواستار به خدمت گرفتن احمد نوراللهی است.
تجسس‌های پلیسی ادامه داشت تا اینکه روز جمعه ۲۸ آذرماه سال ۱۳۹۹ پسر جوان در منطقه ذوالفقاری ردیابی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد و در همان تحقیقات ابتدایی به قتل خواهرش با شلیک گلوله اعتراف کرد. جوان آبادانی پس از تحقیقات تکمیلی و اعترافاتش روانه زندان شد تا اینکه خانواده‌اش با حضور در دادگاه رضایت خود را برای بخشش پسرشان که دست به قتل خواهرش زده بود اعلام کردند.
تلاش‌های مدیریت باشگاه چلسی برای جذب سرمربی جدید برای جانشینی گراهام پاتر به اوج خود رسیده است.
صدراعظم آلمان می‌گوید گفت‌وگوهای تلفنی‌اش با رئیس‌جمهور روسیه مودبانه است و به علت اهمیت این گفت‌وگوها همچنان به این تماس‌ها ادامه خواهد داد.
معاون سخنگوی دولت آلمان امروز اعلام کرد که «اولاف شولتز» صدراعظم کشورش و سران اتحادیه اروپا به طور مستقیم با رئیس‌ جمهور روسیه در تماس هستند.
وزیر خارجه آمریکا مدعی شد دیپلماسی مسیر ترجیحی در قبال ایران است اما چنانچه ایران این مسیر را رد کند گزینه‌های دیگری نیز وجود دارند.
این مقام اتحادیه اروپا تصریح کرد: البته تماس‌های بیشتری وجود خواهد داشت، زیرا این ماهیت کار نماینده عالی است. ما به‌عنوان هماهنگ‌کننده برجام قرار است با همه هماهنگ شویم، زیرا با تکلیف و توافق طرف‌های برجام در این جایگاه هستیم.
دولت کانادا در ادامه تلاش‌های خود تحریم‌های جدیدی علیه کشورمان وضع کرد.
ابوبکر القربی وزیرخارجه اسبق یمن در سخنانی از ادامه تلاش های پادشاهی عمان برای برقراری آتش بس در یمن خبر داد.
وزیر امور خارجه گفت: به تلاش‌های قوی خود هم برای بی اثر کردن تحریم‌ها و هم برای لغو تحریم‌های ظالمانه علیه کشور ادامه می‌دهیم.
تجسس‌های مأموران پلیس تا ۲سال ادامه داشت تا اینکه در سال۸۶ آن‌ها به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد متهم با هویتی جعلی و به‌طور مخفیانه زندگی می‌کند. او در یک نانوایی به‌عنوان کارگر کار می‌کرد که پس از ۲سال فرار دستگیر شد و به قتل برادر همسرش اعتراف کرد؛ اما گفت قصد کشتن او را نداشته است.
چلسی به‌شدت برای جذب یک هافبک جدید تلاش می‌کند و موافقت یوونتوس را برای انتقال دنیس زکریا به استمفوردبریج به‌دست آورده است.
چلسی به شدت برای جذب یک هافبک جدید تلاش می‌کند و موافقت یوونتوس را برای انتقال دنیس زکریا به استمفوردبریج بدست آورده است.
تلاش‌های باشگاه پرسپولیس برای عقد قرارداد با شیخ دیاباته همچنان ادامه دارد.
ظاهرا با وجود مخالفت فدراسیون فوتبال و مهدی تاج با استعفای شمسایی و تماس‌هایی که با او داشته اند، شمسایی هنوز با ادامه همکاری با تیم ملی فوتسال موافقت نکرده است.
در ادامه تلاش‌های دیپلماتیک دولت چین برای دفاع از اصل «چین واحد» و مقابله با تحریک‌های آمریکا و جدایی‌طلبان تایوان، سفیر چین در هند از دهلی‌نو خواست آشکارا حمایت هند از این اصل را اعلام کند.
در ادامه اقدامات تقابلی دولت چین در برابر سفر تنش‌زای رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان، رسانه‌های آمریکا می‌گویند مقامات پکن به تماس‌های مکرر مقامات ارشد واشنگتن پاسخ نمی‌دهند.
هلال احمر استان خوزستان از ادامه تلاش‌های امدادگران برای پیدا کردن کودک ۳ ساله مفقود شده بر اثر سیل روز دوشنبه در منطقه چشمه خاتون شهرستان ایذه استان خوزستان خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ