مهدی مهدی پور پس از بازگشت از اردوی تیم ملی، تمرینات خود را جدی تر از قبل با آبی پوشان دنبال می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در راستای تحقق اهداف خود در تیم ملی شنا در نظر دارد به زودی با یک مربی ترکیه‌ای آغاز به همکاری کند.
معاون اول رئیس جمهور در نخستین اجلاسیه ملی مردمی سازی دولت گفت: هدف جدی دولت این است که بستر مشارکت را فراهم و برای مردم خلق ثروت کند.
این دو مجرم در نهایت ۱۰ مردادماه در همدان دستگیر می‌شوند و در بازجویی‌ها اعتراف می‌کنند که با انگیزه سرقت وارد مزرعه شده و افرادی که در آنجا حضور داشته‌اند را به رگبار بسته‌اند. آن‌ها پس از دستگیری انگیزه خود را از گروگانگیری و سرقت برای رسیدن به پول، طلا و دلار عنوان کرده‌اند که موفق هم نشده‌اند به آنچه در سر داشته‌اند، برسند. همچنین آن‌ها در اعترافات خود عنوان کرده‌اند؛ در مزرعه تعدادی گوسفند به ارزش میلیاردی و چند خودرو وجود داشته، اما هدف آن‌ها سرقت طلا و دلار و... بوده.
هری کین، ستاره انگلیسی، امیدوار است که با درخشش در ترکیب بایرن مونیخ بتواند جایزه ارزشمند توپ طلا را به دست آورد.
دبیر ستاد حقوق بشر گفت: هدف اصلی از تبادل زندانی بین ایران و آمریکا این است که برخی از اتباع خود را که در زندان هستند آزاد کنیم.
نشست بی نتیجه جده درباره اوکراین و تلاش رژیم صهیونیستی برای پاک کردن لکه ننگ شکست امنیتی در عملیات قلب تل آویو از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
اهواز- معاون اول سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور، هدف اصلی دشمن را تضعیف نیروهای مسلح دانست و گفت: دشمن نمی‌تواند تعرضی به نظام اسلامی داشته باشد چون نیروهای ما با انگیزه هستند.
النصر برای تقویت خط دفاعی خود قصد دارد تا مدافع سابق میلان را به خدمت بگیرد.
خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، فتح لالیگا را در اولویت عنوان کرد و گفت قهرمانی در چمپیونزلیگ بسیار دشوار است.
سخنگوی دولت عراق توضیحاتی را پیرامون مسائل مرزی میان این کشور و کویت ارائه کرد و هدف از شایعه‌پراکنی‌ها در این‌باره را باج‌گیری و اعمال فشار سیاسی توصیف کرد.
گریگور کوبل، دروازه‌بان دورتموند، اعلام کرده که قصد ندارد از این تیم جدا شود.
باشگاه الهلال عربستان قصد دارد پیشنهادی را برای روبرت لواندوفسکی، ستاره بارسلونا، آماده کند.
مشهد ـ معاون اول قوه قضائیه گفت: هدف قوه قضائیه، اجرای عدالت، احقاق حق و رضایت مردم است.
نیمار در مورد ناکامی مثلث مخوف پی اس جی در دو فصل گذشته حرف زد و اینکه کنار هم نتوانستند برای تیم موفق عمل کنند.
جانشین فرمانده‌ کل انتظامی کشور گفت: هدف دشمن، سوق دادن افراد ناآگاه به سمت بی‌حجابی و برهنگیست، اما عفاف و حجاب از اصلیترین مبانی اسلام و انقلاب است.
رئیس سازمان شیلات ایران گفت: بر اساس طرح‌های بخش کشاورزی در برنامه توسعه هفتم، تولید ۲۰ هزار تن گوشت ماهیان خاویاری و ۲۰۰ تن خاویار هدفگذاری شده است.
یک کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: هدف اصلی پیمان شانگهای بعد از تأسیس آن، ایجاد یک نظم نوین جهانی مبتنی بر چند جانبه‌گرایی برای مقابله با یک جانبه‌گرایی آمریکا و کشورهای متحد آن است.
انتشار برخی اخبار منفی از بحبوحه مذاکرات احیای برجام کافی است تا شاهد موج‌سواری برخی فرصت‌طلبان و ذی‌نفعان در فضای مجازی و متعاقب آن بالارفتن قیمت ارز و سکه و ماشین باشیم. اخباری که در واقعیت خود نه پایه علمی و نه تعیین‌کنندگی قابل‌توجهی در روند گفت‌وگوهایی دارند که ماهیت آن پیچیده، طولانی و فرسایشی بودن است و بنابراین بن‌بست‌های مقطعی امری محتمل در این روند به شمار می‌رود.
رئیس سازمان نهضت سوادآموزی گفت: هدف اصلی ما، در نهضت سوادآموزی این است که در کمترین زمان ممکن و تا پایان دولت سیزدهم، بی‌سوادی پایه تمام شود.
تولید میگوی پرورشی آب شور به عنوان یک کالای صادرات‌محور در سازمان شیلات کشور هدف گذاری شده است.
جواد نکونام می گوید که استقلال باید بهترین نقل و انتقالات را داشته باشد و این تیم بهترین بازیکنان را جذب کند.
نایب رئیس مجلس گفت: امسال سال مهار تورم است و با کاهش ۸ درصد مالیات بر ارزش افزوده کالاهای اساسی می‌خواهیم قیمت را ۸ درصد پایین بیاوریم تا به مهار تورم کمک شود.
مهدی‌شهر - استاندار سمنان گفت: با هدف حمایت از تولیدگران بیش از ۱۰هزار تن نهاده دامی مدت‌دار در بین عشایر استان توزیع شده است.
مهدی مهدی‌پور معتقد است تصمیم داور در صحنه برخورد سعید مهری و حکیم نصاری اشتباه بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ