شاید پس از مدت‌ها شاهد حضور دوباره مهدی طارمی و سردار آزمون در کنار هم باشیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمانیا ویدیچ، مدافع اسطوره‌ای منچستریونایتد در مصاحبه‌ای درباره عملکرد زوج رافائل واران و لیساندرو مارتینز صحبت کرده است.
مأموران زنگ خانه زوج جوان را زدند که ناگهان مردی ۴۰ساله در حالی که صورت و لباس‌هایش خونی بود و چاقویی هم به دست داشت، در را باز کرد و با دیدن مأموران بدون هیچ مقدمه‌ای گفت: همسرم را کشتم!
یک زن و شوهر حدودا ۶۰ ساله پس از برخورد دو هواپیمای سبک در فرودگاه Caboolture استرالیا جان خود را از دست دادند.
یک زن و شوهر حدودا ۶۰ ساله پس از برخورد دو هواپیمای سبک در فرودگاه Caboolture استرالیا جان خود را از دست دادند.
کاوه رضایی و رضا اسدی که در تراکتور نیز سابقه بازی در کنار هم را داشتند، حالا در سپاهان همبازی خواهند شد.
برطبق گزارش نیویورک‌تایمز که بر اساس نظرسنجی از ۲۲۰۰ بزرگسال آمریکایی در سال ۲۰۲۳ انجام شده است، از هر ۵ زوج ۱ زوج حداقل گاهی‌اوقات در اتاق‌های جداگانه خانه می‌خوابند. ممکن است این پدیده خیلی رایج نباشد، اما نشان می‌دهد که حداقل زوج‌ها گاهی دوست دارند که آن را امتحان کنند.
مالکان قطری پاری‌سن‌ژرمن دوست دارند یولیان ناگلزمان را به عنوان سرمربی و تیری آنری را به عنوان کمک مربی جدید تیم استخدام کنند تا هدایت ستاره‌هایی مثل امباپه و نیمار را برعهده بگیرند.
این زوج میان سال که طبق اظهارات همسایگان از حدود ۳ سال قبل زباله گردی می‌کنند و از این روش روزگار می‌گذرانند از افراد میلیاردر و متمول هستند و در حالی ۳ واحد آپارتمانی را در همان محل به اجاره واگذار کرده اند که دو واحد دیگر آپارتمانی را نیز در دست ساخت دارند و آپارتمان‌های میلیاردی را خرید و فروش می‌کنند.
در فاصله نه چندان دور از آتش روشن شده توسط معترضان به اصلاحات قانون بازنشستگی در شهر بوردو فرانسه، یک زوج که بر روی میز و صندلی‌های بیرون یک کافه نشسته و ضمن گفتگو با یکدیگر نوشیدنی می‌نوشند. انتشار این تصاویر خبرساز شده است. در حالی که اعتراض به افزایش دو سال سن بازنشستگی در فرانسه از ۶۲ به ۶۴ سال حتی با تصویب اصلاحات مدنظر دولت پایان نیافته، دولت خود را طرفدار مماشات نشان می‌دهد، اما در باطن قصدی برای انعطاف در برابر اعتراضات ندارد. فراخون دهمین روز بسیج عمومی علیه اصلاحات بازنشستگی در حالی برای امروز سه شنبه در فرانسه منتشر شده است که فضایی ملتهب بر این کشور حاکم بوده و به گفته رسانه‌ها نظارت شدید پلیس نیز وجود خواهد داشت.
کارلو آنچلوتی به این اطمینان رسیده است که در ادامه فصل از زوج آنتونیو رودیگر و ادر میلیتائو در خط دفاع استفاده کند و داوید آلابا پس از بهبودی نیمکت‌نشین خواهد شد.
در زمین لرزه مهیب ترکیه زوج والیبالیست ترک، جان خود را از دست دادند.
زوج والیبالیست ترک، در زمین لرزه 7.7 ریشتری ترکیه، جان خود را از دست دادند.
ناپولی امروز در زمین اسپتزیا با درخشش زوج هجومی خود ویکتور اوسیمن و خویچا کواراتسخلیا به برتری 0-3 دست یافت و 56 امتیازی شد.
این زوج جوان از مدت‌ها قبل تصمیم گرفته بودند هر هفته با یک عدد ثابت (۱۱، ۶، ۳۳، ۲۹، ۲۲، ۱۲، ۶) در این بخت آزمایی شرکت کنند و آن روز هم مثل سابق همین کار را کردند و از شانس بدشان همان زمان که حسابشان شارژ نشده بود این عدد برنده شد.
فهرست 22 نفره تیم منتخب ریاض برای تقابل با پاری سن ژرمن اعلام شد.
گئورگی گولسیانی با دریافت کارت زرد مقابل پیکان بازی حساس هفته بعدی را از دست داد.
فرمانده انتظامی مشهد گفت: راننده ۳۷ ساله در بیان جزئیات حادثه ادامه داد: حدود ساعت ۲۰:۱۵ شب بود که مسافری از طریق نرم افزار شرکت درخواست تاکسی کرد و من هم از توس ۹۷ یک زوج را به مقصد شهرک نوید (کشف) سوار کردم و دوباره به محل توس ۹۷ بازگرداندم، اما آن‌ها در مقصد از خودرو پیاده نشدند و ناگهان با تبر و اسید مرا تهدید کردند و به بیابان‌های انتهای توس بردند. مرد جوان با تبر، به دست و پشتم ضربه زد که من از ترس خودرو را رها کردم و پیاده پا به فرار گذاشتم
لوکادیا و دیاباته در تمرینات روز‌های اخیر پرسپولیس به هماهنگی و درک متقابل بالایی نسبت به فوتبال یکدیگر دست پیدا کرده‌اند
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری زوج سارق با ۴۰ کلید/ مرد میانجی دست به قتل زد/ قتل ۲ زن جوان به خاطر شرکت در مراسم عروسی/ دام شیطان!/ محاکمه پدر به اتهام قتل پسر معتاد/ آدم کشی ماهواره ای!/ افشای راز سرقت ۳۰۰ میلیارد تومانی از صرافی
تیمی که نبض بازی در میانه میدان را به دست بگیرد، فاتح نبرد حساس نقش جهان خواهد بود.
ریکاردو ساپینتو برای انتخاب نفرات دفاعی تیمش و به خصوص در دفاع وسط کار سختی پیش رو دارد.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، نقش خانواده و بانوان را در این مسئله محوری دانست و اظهار کرد: دولت در چند محور برنامه ریزی کرده است که از جمله آن می‌توان به تضمین بیمه درمان ناباروری ۳.۵ میلیون زوج نابارور، بیمه مادران تا پایان دوران شیردهی، بیمه فرزندان تا پنج سالگی و پوشش بیمه‌ای کامل هزینه‌های زایمان طبیعی اشاره کرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در دیدارهای اخیر این تیم نشان داده که به زوج خط دفاعی تیمش دست پیدا کرده است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار‌های اخیر این تیم نشان داده که به زوج خط دفاعی تیمش دست پیدا کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ